fbpx

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

מהרגע שהכרתם ידעתם שאם וכאר תתחתנו, חתונה ברבנות לא באה בחשבון בגלל הטקסים המיושנים שטקס הנישואין כולל בתוכו. לכן כשהרגע הגדול הגיע בו בן הזוג שלף טבעת והציע נישואין, החלטתם פה אחד לארוז מזוודה ולטוס להתחתן בארץ אחרת ולוותר על חתונה דתית מסורתית בארץ. אם אתם תוהים איזו מדינה היא המומלצת ביותר להינשא בה נישואין אזרחיים, קפריסין היא היעד הפופולרי והחם ביותר עבור ישראלים.

כדי להבין מעט יותר על כל הכרוך בהליכי חתונה אזרחית בקפריסין, היתרונות שמדינה זו מציעה בעריכת החתונה בשטחה ומדוע בכלל צריך לטוס עד קפריסין כדי להתחתן – בשורות הבאות נרחיב על כל הנושא הזה.

מי יכול להתחתן בחתונה אזרחית?

לפני שנפרט על הנושא של חתונה בקפריסין, נעניק רקע קצר על כל הנושא של חתונה אזרחית והמשמעות בכך. מדובר על טקסמדוע ישנו צורך לערוך חתונה אזרחית בקפריסין ובכלל במדינות אחרות פרט לישראל נישואין שנערך למטרות מיסוד קשר זוגי והקמת משפחה, כאשר טקס זה נערך בצורה פורמלית על ידי רשות ולא מוסד דתי – כפי ההליך המסורתי הסטנדרטי שקיים במדינת ישראל עד היום.

ישראלים בעלי לאום יהודי שבוחרים להימנע מחתונה בטקס דתי הנשען על מנהגים אורתודוקסיים, יכולים לבחור בחתונה אלטרנטיבית שתאפשר להם למסד את הקשר בצורה רשמית באמצעות קיום של חתונה אזרחית בה רשות משיאה את הזוג ולא מוסד דתי כאמור.

למה בכלל צריך לערוך חתונה אזרחית בקפריסין?

כיוון שבמדינת ישראל תחום הנישואין נמצא בידי הרבנות הראשית לישראל שהוא מוסד דתי, קיום חתונה אזרחית הינו למעשה טקס נישואין הנוגד את המקובל על פי הרבנות ולכן היא איננה מכירה בטקס נישואים זה. משום כך לא קיימת אפשרות לערוך חתונה אזרחית בגבולות הארץ ולקבל על כך את ההכרה הפורמלית מטעם המדינה, אלא רק לטוס למדינה אחרת בה קיימות רשויות המוסמכות להשיא בני זוג על פי הנהוג במדינתם.

האם מדינת ישראל מכירה בחתונות אזרחיות?

למרות שהרבנות הראשית לישראל לא מכירה בטקסי חתונה שנערכים שלא בהתאם לטקס הנישואין היהודי-אורתודוקסי, מדינת ישראלחתונה אזרחית בקפריסין מציעה לישראלים הליך מהיר ופשוט במיוחד, שזהו אחד מהיתרונות הבולטים של חתונה במדינה זו. מכירה באופן פורמלי בזוגות שהתחתנו במדינה אחרת ומעניקה להם את האפשרות להירשם במשרד הפנים כזוג נשוי לכל דבר ועניין, ובכך למעשה מאפשרת לזוג ליהנות מכל ההטבות שזוגות נשואים בישראל נהנים מהם כמו זכאות לקבלת משכנתא לרכישת בית, רישום אישה כנשואה בביטוח לאומי לקבלת זכאויות שונות וגם בכל הנוגע להסדרי משמורת על ילדים במידה והזוג מחליט להתגרש.

בנוגע לעניין הגירושין לאחר חתונה אזרחית, יש לציין כי זוגות שמעוניינים להיפרד כל אחד לדרכו מוכרחים לעשות את התהליך רק דרך הרבנות, למרות שהם נישאו בחתונה אזרחית בקפריסין או בכל מדינה אחרת. הסיבה לכך היא שלא קיימת כל אפשרות לגירושין אזרחיים, ולכן סיום הנישואים בצורה רשמית יכול להיעשות בצורה סופית רק על ידי המוסד הדתי בארץ האחראי על תחום הנישואים, שהוא כאמור הרבנות הראשית לישראל.

אילו מסמכים נדרשים לתכנון חתונה אזרחית בקפריסין?

חתונה אזרחית בקפריסין מציעה לישראלים הליך מהיר ופשוט במיוחד, שזהו אחד מהיתרונות הבולטים של חתונה במדינה זו. בנוסף,בחתונה אזרחית בקפריסין, אם אחד או שני בני הזוג אינם מחזיקים באזרחות ישראלית, עליהם להשיג את טופס הרישום הרלוונטי לרישום הנישואים מהמדינה אליה הם שייכים המסמכים שהזוגות נדרשים להציג במעמד טקס הנישואים האזרחיים כוללים כמה אישורים רשמיים ופרטים אישיים כמו טופס רישום ייעודי לרישום הנישואים, אותו ניתן להשיג ממשרד הפנים.

אם אחד או שני בני הזוג אינם מחזיקים באזרחות ישראלית, עליהם להשיג את טופס הרישום הרלוונטי לרישום הנישואים מהמדינה אליה הם שייכים. מטרת טופס הרישום היא להציג הוכחה לרשות הרלוונטית כי הם אינם נשואים, וכן ציון המעמד האישי שלהם בין אם הם רווקים, גרושים או אלמנים. אלמן או אלמנה מוכרחים להציג בנוסף את תעודת הפטירה של בן/ת הזוג במעמד טקס הנישואים בקפריסין, כאשר תעודת הפטירה, טופס הרישום וכן כל מסמך אחר מתורגמים לשפה האנגלית ונושאים חתימה של נוטריון מורשה לכך.

בנוסף למסמכים הנדרשים למעמד הנישואים האזרחיים בקפריסין, יש לארגן מראש גם מסמכים ואישורים נוספים לצורך כניסה מהירה בשערי המדינה כמו מסמכים המאשרים כי שני בני הזוג מועסקים בישראל, דרכון בתוקף, תמונות פספורט וכרטיסי טיסה מוכנים עם תאריכי חזרה לארץ. מסמכים אלו נועדו להוכיח לבודקים בנמל התעופה בקפריסין כי הם אינם מתכוונים להישאר במדינה לצרכי עבודה או מגורים.

מה היתרונות של חתונה אזרחית בקפריסין?

  • יעד גאוגרפי קרוב – משך זמן הטיסה הממוצע מישראל לקפריסין הוא ארבעים דקות בלבד, וכמובן מדובר על טיסה ישירה ללא אחד היתרונות של חתונה אזרחית בקפריסין הוא שקפריסין קרובה לישראלעצירות קונקשיין. כך עריכת חתונה אזרחית בקפריסין אפשרית עבור כל זוג, ובמיוחד עבור זוגות שרוצים לסגור את כל ענייני החתונה במהירות מבלי לטוס למדינות רחוקות.
  • תכנון חתונה בעלות נמוכה – כיוון שהיעד לחתונה הוא כל כך קרוב, ניתן לתכנן את החתונה האזרחית בקפריסין בעלות נמוכה מאוד גם אם רוצים לערוך טקס חתונה גדול יחסית עם משתתפים קרובים. זוגות עם תקציב נמוך ומוגבל יכולים למצוא טיסה זולה עד לקפריסין, ומידת הצורך יוכלו לשדרג את הטקס עם סגירת מסעדה או מלון באזור.
  • הליכים בירוקרטיים פשוטים – קפריסין מאפשרת לכל זוג להינשא במדינה בצורה נוחה, פשוטה ומהירה מבלי לסרבל את העניינים עם דרישות בירוקרטיות רבות. בנוסף, הזוג מקבל לידיו מיד לאחר טקס החתונה את תעודת הנישואין הפורמלית, מבלי להמתין זמן רב עד לקבלת התעודה המיוחלת כפי שנהוג במדינות אחרות.
  • מזג אוויר נעים רוב השנה – הודות לסמיכות הגיאוגרפית של קפריסין, מזג האוויר במדינה דומה למזג האוויר הישראלי עם ימיםההליך הפורמלי של חתונה אזרחית בקפריסין הינו מהיר וקצר מאוד רבים וארוכים של שמש. כך ניתן לתכנן את יום ההגעה והחתונה בקפריסין בצורה טובה יותר, מבלי אילוצים ועיכובים כתוצאה ממזג אוויר סוער.
  • מגוון אזורים לתכנן בהם חופשה לאחר החתונה – מזג האוויר הנוח בקפריסין עשוי לגרום ללא מעט זוגות להישאר במדינה כדי לחגוג את מיסוד הנישואים, כאשר המדינה מציעה שלל אזורים ומקומות שווים לבלות בהם חופשה רומנטית כמו פאפוס, לרנקה, איה נאפה, לימסול ועוד ערים מעניינות אחרות במדינה.

תהליך החתונה האזרחית בקפריסין – במה זה כרוך?

ההליך הפורמלי של חתונה אזרחית בקפריסין הינו מהיר וקצר מאוד, כך שזוגות יכולים למצוא עצמם נשואים רשמית תוך רבע שעה בלבד מרגע הגעתם למקום בו הטקס נערך. לרוב טקסי החתונה האזרחית בקפריסין נערכים בלרנקה שהיא עיר הבירה במדינה, אך קיימת אפשרות לקבוע טקס חתונה גם בערים נוספות במדינה על פי בחירה אישית וכמובן בתיאום מראש עם בתי העירייה במקום.

התחלת טקס החתונה כרוך במילוי טפסים מתאימים, ובסיום הטקס שנערך על ידי נציג העירייה הזוג מקבל לידיו תעודת נישואין רשמית חתומה בחותמת אפוסטיל המעניקה תוקף משפטי-רשמי לנישואים של הזוג, ובאמצעותה הם יכולים להציג במשרד הפנים הישראלי את ההוכחה למימוש הנישואים שלהם.

טיפים לתכנון חתונה אזרחית שתמיד חלמתם עליה

כפי שוודאי נכחתם לגלות במאמר הנוכחי, חתונה אזרחית בקפריסין איננה מורכבת כפי שנהוג לחשוב. כיוון שמדובר בעיקר על הליכים בירוקרטיים כמו מילוי והשגת טפסים רשמיים לעריכת טקס החתונה במדינה זרה, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בתכנון וליווי זוגות המעוניינים להתחתן בחתונות אזרחיות בחו"ל. חברות אלו יוכלו ליצור את הקשרים הנחוצים מול גופים בארץ ובחו"ל כדי להשיג את המסמכים והמידע הנדרש לטקס החתונה, וגם יסייעו במציאת טיסות הלוך-חזור בעלויות משתלמות.

ארגון חתונה אזרחית בקפריסיןארגון חתונה אזרחית בקפריסין

על מנת לתכנן נכון ארגון חתונה אזרחית בקפריסין, יש להתחיל מהפרטים החשובים שהם הנפקת מסמכים חשובים, החתמתם בחותמות נוטריונית או אפוסטיל, לרכוש טבעות נישואין,  להחליט לגבי התאריך, לשריין לפחות כמה שבועות מראש את טקס החתונה בעירייה בעיר הרצויה לכם, להתקשר לחברת הפקות חתונות אזרחיות שבעליהן ישראלים, כך שזה בהחלט יוכל להקל עליכם המון. כאשר מדובר על ארגון חתונה אזרחית בקפריסין ושי לכם מוזמנים, מומלץ לארגן את החתונה לפחות 3 חודשים מראש. החברה, אשר מארגנת חתונות אזרחיות בקפריסין, תצטרך לדאוג לחבילות נופש הכוללות טיסות לכמות המוזמנים שלכם.  לרוב, הישראלים מעדיפים לתכנן את החתונה לקיץ, כך שניתן לשלב חתונה עם נופש בקרב האנשים הכי קרובים לזוג. תוכלו לארגן קבלת פנים מרגשת והחתונה, תהיה סוג של חתונת בוטיק אינטימית ואיכותית.

 

יש לבחור את העירייה והעיר שבה תרצו  להינשא, למשל לרנקה, ניקוסיה, איה נאפה ועוד. ישנם זוגות ששוקלים להינשא דווקא בעיריית ניקוסיה, היות ומשם יש לנסוע למשרד המשפטים, על מנת לקבל תוקף לתעודת הנישואין האזרחיים. אם אין לכם זמן או מספיק אוריינטציה לארגן את הניירת וכל נושא החתונה האזרחית בקפריסין, מוטב שתיתנו את כל נושא הארגון בידיים מיומנות, כמו חברה אשר מתמחה בכל נושא של ארגון חתונה אזרחית בקפריסין. חברות שמארגנות חתונות אזרחיות בקפריסין, יכולות להציע לכם מיקומים נפלאים ואפילו הוזלה משמעותית במחיר החתונה, אם יש לכם גם מוזמנים שמעוניינים להשתתף בחתונה שלכם ועל הדרך לבלות בנופש מדהים בקפריסין.

חברה שמארגנת חתונות בקפריסין תסייע לכם רבות

בגלל שישראלים רבים אינם מכירים את קפריסין ומחוזותיה, תמיד מומלץ, כי יפנו לחברות המארגנות חתונות אזרחיות בקפריסין. יש לציין, כי ארגון חתונה אזרחית בקפריסין, מצריך ידע רב והתמצאות בבירוקרטיה וכן, אם הזוגות מעוניינים במסיבות חתונה, ניתן להסתייע בחברות אלה, אשר עורכות המון חתונות אזרחיות לישראלים בכל שבוע. עליכם רק לקבוע תאריך  וליידע את החברה המפיקה חתונות אזרחיות בקפריסין. הנציגים דוברי עברית, מה שיגרום לזוגות לעבור את כל שלבי החתונה ביתר קלות וללא כל עיכובים. החברה אשר דואגת לכל הקשור לנושא של ארגון חתונה אזרחית בקפריסין, קובעת את התאריך מול העירייה שבה  זוג מעוניין להינשא ודואגת להחתמה של תעודת הנישואין במשרד המשפטים בעיר ניקוסיה.

 

כמה עולה לארגן חתונה אזרחית בקפריסיןכמה עולה לארגן חתונה אזרחית בקפריסין?

הכול תלוי ברצון של כל זוג. יש שמעוניינים בחתונה צנועה, כאשר ההוצאות יכולות להגיע לכמה מאות בודים של יורו, כאשר הכוונה היא לחתונה בסיסית. יש שמעוניינים באירוע חגיגי במלון, חוף הים, טברנה, מסעדה או אירוע בווילה יוקרתית. בכל מקרה, ארגון חתונה אזרחית בקפריסין עולה הרבה פחות וניתן לארגן חתונה מקורית, באווירה מיוחדת עם מוזמנים שקרובים לזוגות במיוחד, כאשר חברת הפקת חתונות בקפריסין, תדאג לחבילת הכול כלול, מה שיכול להוזיל משמעותית את ההוצאות.  אם מדובר קבוצת מוזמנים בין 10-20 איש, מומלץ להסתייע בקשרים הטובים של חברת ארגון חתונה אזרחית בקפריסין.

גם היום שבו מעוניינים הזוגות להינשא, יכול  להעלות את מחיר החתונה. למשל אם מדובר בימי ראשון האגרה של רישום הנישואין תעלה יותר. בימים שלאמצע השבוע האגרה תעלה פחות. יש לשים לב להסעות שיהיו לכם זמינות, היות ויש להסיע את הזוג לעירייה ולתכנן נכון, תוך עמידה מדויקת בזמנים, את כל שלבי החתונה. אולי זה נראה פשוט, לגשת לעירייה ולהינשא, ואז לערוך מסיבה מקסימה של הזוג שזה עתה נישא, אבל כמו בכל מדינה יש בירוקרטיה, כך שיש להסתייע עם המומחים בדבר, על מנת שהחתונה תעבור באופן חלק.

 

דילים משתלמים לזוגות מישראל שנישאים בקפריסין 

ניתן למצוא דילים משתלמים למי שמעוניין למצוא פרטים מדויקים לגבי ארגון חתונה אזרחית בקפריסין, כשאר מתייעצים עם חברה שמפיקה חתונות אזרחיות בקפריסין מ-א'-ת', כולל הניירת, ליווי הזוג, דילים משתלמים למוזמנים  ולזוג שנישא ועוד. ניתן כאמור לבחור חבילות בסיס, או לארגן חתונה בלוקיישן נבחר, אם באחד האיים המרהיבים של קפריסין, או במלון, או טברנה קפריסאית אוטנטית. כאמור, לכל זוג יש את התקציב שלו ואת העדפותיו האישיות. חברות הפקת חתונות אזרחיות בקפריסין, נמצאות בקשר עם חברות קייטרינג, צלמים, תקליטנים ואפילו להקות מקומיות. גם בלוקיישנים שונים ניתן יהיה לבחור, היות ולחברות מיקומים מיוחדים ורבים וניסיון רב שנים בתחום. מזג האוויר הים תיכוני וכן, האנשים שגרים בקפריסין, המרחק הקצר, גורם לזוגות ישראלים רבים לבחור יעד זה ובצדק.

במקום להתרוצץ במדינה לא מוכרת פנו למי שמארגן חתונה אזרחית

גם בארץ לישראלים, קשה לארגן חתונה, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר במדינה זרה. זו הסיבה, כי יש להסתייע בחברה המתמחה עם ארגון חתונה אזרחית בקפריסין. בגלל הביקוש הרב לחתונות אזרחיות בשנים האחרונות, ישנן כמה חברות שקמו לשרת את הזוגות הישראלים, אר החליטו להינשא אחרת בנישואין אזרחיים. מצד שני, חברות שקמות בכל שנה בקפריסין ובישראל, מעניקות לזוגות אפשרויות בחירה וכן, סקר שוק שרק יוביל לדיל החתונה הטוב ביותר בקפריסין. 

 

החתונה היוונית שלכם תהיה בלתי נשכחת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!