fbpx

חתונה אזרחית בחו"ל

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

זוגות רבים בוחרים למסד את הקשר הזוגי שלהם באמצעות טקסי חתונה שאינם נהוגים במדינת ישראל, זאת לרוב כתוצאה מבחירה אישית של תכנון מהות וסגנון האירוע על פי ההעדפות האישיות שלהם והשקפת עולמם. לכן אם גם אתם נמנים עם זוגות כאלו שלא מעוניינים להתחתן כדת משה וישראל על פי הנהוג ביהדות, כדאי שתכירו את האפשרות לתכנון חתונה אזרחית בחו"ל שתעניק לכם גם את ההזדמנות ליהנות מחופשה זוגית קצרה ומרגשת.

כדי להבין קצת יותר לעומק את המהות של חתונה אזרחית בחו"ל, המשמעות של התהליך ואיך מתכננים נכון את כל החתונה – ריכזנו עבורכם בשורות הבאות את כל מה שכדאי וחשוב לדעת בנושא.

מהי חתונה אזרחית?

כיום יותר ויותר זוגות מחליטים להינשא באמצעות טקסי חתונה שמותאמים להם באופן אישי, ולכן ניתן לומר כי תכנון של חתונה אזרחית הפך להיות טרנד של ממש בקרב ישראלים, גם כאלו שמחזיקים בערכים ואמונות שמלווים את העם היהודי. טקסי חתונה שאינם נערכים על פי המסורת היהודית נחשבים כנישואים אלטרנטיביים, ביניהם גם תהליך של חתונה אזרחית שנערך ומנוהל על ידי רשות ולא מוסד דתי.

למה ניתן לערוך חתונה אזרחית רק בחו"ל?

כיוון שישראל היא מדינה המחזיקה בצביון וערכים יהודיים מובהקים, הרבנות הראשית לישראל היא הגוף הרשמי המוסמך לנהל את כלכדאי שתכירו את האפשרות לתכנון חתונה אזרחית בחו"ל שתעניק לכם גם את ההזדמנות ליהנות מחופשה זוגית קצרה העניינים הקשורים לזוגיות ונישואים. על פי הרבנות, טקס חתונה שנערך בצורה הלכתית הוא היחידי המוכר על ידם כחתונה יהודית כשרה, שזו נערכת על פי מנהגי היהדות האורתודוקסית במהלכה הגבר מקדש את האישה תחת החופה.

כאשר זוגות מעוניינים לערוך את טקס הנישואים שלהם שלא בהתאם לכללי הטקס הנהוגים ביהדות, כמו טקס ללא כתובה מהעדפות שוויוניות או אפילו חתונה שנערכת בין זוגות מאותו המין, הרבנות הראשית לישראל לא מכירה בטקסים שהם יערכו ולכן האפשרות היחידה שנותרה להם היא להתחתן בחתונה אזרחית שמתקיימת בחו"ל, כי הרבנות היא המוסד הדתי היחידי האמון על חיתון זוגות.

באילו מדינות ניתן לערוך חתונה אזרחית?

כיוון שמדינת ישראל לא מאפשרת לערוך חתונה אזרחית בגבולותיה, לפחות לא טקס חתונה שניתן יהיה להכיר בו לצרכים בירוקרטייםיוון היא מדינה נוספת ומועדפת עבור זוגות ישראלים שמעוניינים לערוך חתונה אזרחית בחו"ל שונים, ישנן מדינות רבות בכל רחבי העולם המאפשרות גם לזוגות ישראליים לערוך את טקס החתונה שלהם בצורה פורמלית. רשימת המדינות היא ארוכה ומגוונת, וכאן ריכזנו כמה מהיעדים הבולטים והמועדפים ביותר על הישראלים:

  • חתונה אזרחית בקפריסין – קפריסין היא אחת מהיעדים החמים ביותר לעריכת חתונות אזרחיות בחו"ל, בעיקר בגלל הקרבה הגיאוגרפית של המדינה לישראל כך שלאחר טיסה של 4 שעות בלבד ניתן לערוך את טקס החתונה של כל זוג. בנוסף לקרבה, קפריסין איננה מציבה תנאים בירוקרטיים רבים לצורך עריכת טקס החתונה וגם מאפשרת לזוג לקבל לידיו את תעודת הנישואין הרשמית כבר באותו היום.
  • חתונה אזרחית ביוון – יוון היא מדינה נוספת ומועדפת עבור זוגות ישראלים שמעוניינים לערוך חתונה אזרחית בחו"ל, הן בגלל הקרבה היחסית של המדינה לישראל והן בגלל התהליכים הבירוקרטיים הנוחים שהרשויות במדינה מציעות לזוגות. יש לזכור כי לא כל מדינה מאפשרת לאזרחים זרים להינשא בגבולותיה, אך יוון נחשבת למדינה שתומכת ואף מעודדת את הנישואין האזרחיים עבור זוגות שנתקלים בקשיים בירוקרטיים או דתיים במדינתם.
  • חתונה אזרחית בפראג – גם צ'כיה נמנית עם המדינות המכירות בנישואין אזרחיים של אזרחים זרים המעוניינים להתחתןבגבולותיה, כאשר עיר הבירה פראג היא היעד החם ביותר לעריכת חתונות אזרחיות. בראש ובראשונה מדובר על עיר ציורית ויפיפייה שמשלימה בקלות את האווירה הרומנטית של טקס החתונה, ולכן ישנם זוגות שגם בוחרים לבלות חופשה קצרה או אפילו ירח דבש במדינה מיד לאחר עריכת הטקס. יחד עם היתרונות של חתונה אזרחית בפראג, יש לקחת בחשבון כי התהליכים הבירוקרטיים לעריכת החתונה הם מעט יותר מורכבים מאלו של קפריסין או יוון, ולכן ההמלצה היא להיערך לכך מראש עם כל המסמכים או פשוט להסתייע בחברה מקצועית המתמחה בארגון טקסי חתונה במדינות זרות.
  • חתונה אזרחית בלאס ווגאס – תמיד שומעים על זוגות שמסיימים את הבילויים בעיר הנופש הזו עם חתונה קטנה ולרוב לא מתוכננת, ולכן גם זוגות ישראלים שמחפשים יעד מושלם לעריכת חתונה אזרחית יוכלו למצוא את מבוקשם בלאס ווגאס. יש לקחת בחשבון כי הטיסה ללאס ווגאס היא ארוכה יחסית, ולכן יש לדאוג בנוסף גם לסידורי לינה מתאימים ולהיערך להוצאות לא קטנות הכרוכות בתכנון שכזה.
  • חתונה אזרחית בניו יורק – אפשרות נוספת לחתונה אזרחית בגבולות ארצות הברית, היא חתונה אזרחית בתפוח הגדול הלוא היא העיר ניו יורק. זוהי העיר הטרנדית ביותר שניתן לערוך בה חתונה, ולכן בהתאם ההוצאות והעלויות של תכנון החתונה יהיו בהתאם כיוון שמדובר על יעד יקר לטוס אליו מבחינת טיסות וסידורי לינה. ההליכים הבירוקרטיים הכרוכים בחתונה בניו יורק אינם מורכבים מדי, אך בכל זאת חשוב לזכור להכין את כל המסמכים והניירת הדרושה לכך.

איזה יעד הוא המומלץ ביותר לתכנון חתונה אזרחית בחו"ל?

כפי שניתן לראות, ישנו מגוון רחב של יעדים אליהם זוגות יכולים לטוס כדי לערוך את טקס החתונה שהם מעוניינים לערוך, כמו גם מדינות

מה היעד המומלץ ביותר ברחבי העולם לתכנון חתונה אזרחית בחו"ל?

נוספות באירופה כמו גרמניה, צרפת, איטליה, אמסטרדם וכו' שכל אחת מהן כמו אלו שצוינו לעיל מאפשרות להינשא בגבולות המדינה על פי התנאים שכל רשות מציבה לזוגות זרים.

הבחירה ביעד המומלץ ביותר לתכנון ועריכת נישואים אזרחיים תלויה למעשה בהעדפות האישיות של כל זוג, ולאוו דווקא בהמלצות שכל יעד מקבל מזוגות שעברו תהליך נישואים במדינה. ישנם זוגות שיעדיפו לבחור במדינה שלא מצריכה הליכים בירוקרטיים סבוכים מדי וגם יוכלו לעבור את הטקס באופן כמה שיותר מהיר, ולכן יבחרו להתחתן במדינות כמו קפריסין או יוון. לעומת זאת ישנם זוגות שיעדיפו דווקא להתמקד ביעד עצמו אליו הם טסים להתחתן ולא בהליכים הבירוקרטיים הנדרשים, ולכן הם יעדיפו לטוס למדינות כמו ארה"ב או צ'כיה.

אילו מסמכים נדרשים לצורך תכנון חתונה בחו"ל?

חתונה אזרחית בחו"ל יכולה להיעשות רק באמצעות הצגת מסמכים ואישורים ייעודיים, ביניהם טופס רשמי ממשרד הפנים המציג את הסטטוס של כל אחד מבני הזוג ומוכיח כי הם אינם נשואים. נוסף למסמכים הללו יש לארגן מסמכים נוספים, זאת על פי הדרישה של כל רשות ביעד אליו בוחרים לטוס כדי להתחתן. כיוון שטקסי החתונות נערכות בבתי עירייה ברשות אליה מגיעים, מומלץ להתעדכן מבעוד מועד בכל הנוגע לטפסים ומסמכים רלוונטיים לצורך קיום החתונה ללא תקלות.

כיצד לקבל הכרה ממדינת ישראל על נישואים אזרחיים שנעשו בחו"ל?

למרות שחתונה אזרחית נעשית מחוץ לגבולות מדינת ישראל ולא תואמת את הטקס היהודי ההלכתי, המדינה מעניקה הכרה מלאה בזוגות שערכו חתונה אזרחית בחו"ל ומעניקה להם מעמד של זוג נשוי כדי לקבל את כל ההטבות הכרוכות בכך, אם לצורך לקיחת משכנתא, הצהרות מיסוי, עדכון סטטוס בביטוח לאומי וכו'.

לשם כך על הזוגות להציג במשרד הפנים את תעודת הנישואין שהם קיבלו במדינה הזרה לאחר עריכת טקס החתונה, כשזו נושאת חותמת אפוסטיל המעניקה הכרה רשמית וחוקית לאמינות ומקוריות של תעודת הנישואין.

כמה עולה חתונה ביוון
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!