fbpx

כתובה לחתונה אזרחית

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

כתובה לחתונה אזרחית היא שלב שחייב להיות בכל חתונה. עם זאת, כאשר מדובר על חתונה אזרחית המסמך אינו מטעם הרבנות אלא משפטי בלבד. כתובה על פי המסורת היהודית היא מסמך אשר מפרט את ההתחייבות הכספית של הבעל במקרה בו יתגרש מאישתו או ישאיר אותה אלמנה. הרבה הכירו בכתובה היהודית מסמך שאינו שוויוני ולכן, נוצר הצורך בכתובה אזרחית או אלטרנטיבה אחרת. כיום יש טקסי חתונה רבים שאינם על פי הדת היהודית, מדובר על חתונות של זוגות חד מיניים או חתונה אזרחית של אנשים שאינם יהודים או כל אדם אשר לא רוצה להתחתן דרך הרבנות.

מהי כתובה לחתונה אזרחית?

כתובה לחתונה אזרחית מכונת גם כתובה חילונית. מדובר על כתובה שמבוססת על הצהרה של כל אחד מבני הזוג על אהבתו לאחר, עלכתובה לחתונה אזרחית היא שלב שחייב להיות בכל חתונה. עם זאת, כאשר מדובר על חתונה אזרחית המסמך אינו מטעם הרבנות אלא משפטי בלבד הכוונות העתידיות שלהם וכן הלאה. מלבד לכך, יש לנו את הנדרים. הנדרים הם נדרים אשר בני הזוג מתחייבים אליהם לאורך כל אורך זמן הנישואין שלהם. השוני כאן הוא שלהבדיל מכתובה מטעם הרבנות, כאן מדובר על נדרים שהם בגדר אפשרות. זאת אומרת, כל הנדרים לרבות זכויות פיננסיות יהיו שוויוניות ויוכלו להיות מנוסחים על ידי בני הזוג. כמו כן, השוני בין החובות יוכל להשתנות בהתאם למצב הכלכלי של אחד מבני הזוג ועוד שיקולים נוספים שאינם קיימים בכתובה המסורתית. המטרה העיקרית של כתובה אזרחית מתחלקת לשניים. הדבר הראשון אשר מאפיין את הכתובה האזרחית היא אפשרות משפטית שיש לזוגות שלא יכולים או לא רוצים להתחתן בחתונה יהודית. המטרה השניה של כתובה אזרחית היא להעניק לבני הזוג את כל התנאים שיש בכתובה מסורתית, אבל עם ראש יותר פתוח. אנחנו שומעים רבות על מצבים בהם לבעל אין את הסכומים שיש לו בכתובה ולפעמים זה מגיע למקומות מאוד מכוערים בתהליך הגירושין. בני הזוג יכולים לבחור בין כתובה אזרחית קיימת או לנסח באופן עצמאי את הכתובה שלהם.

מי יכול להשתמש בכתובה לחתונה אזרחית?

זה אולי יפתיע אתכם, אבל לא רק זוגות חד מיניים מגיעים לצורך של כתובה אזרחית. למעשה, יש לא מעט זוגות בארץ אשר מעדיפים

כתובה לחתונה אזרחית מכונת גם כתובה חילונית. מדובר על כתובה שמבוססת על הצהרה של כל אחד מבני הזוג על אהבתו לאחר, על הכוונות העתידיות שלהם וכן הלאה

להתחתן בטקסים שאינם מטעם המסורת היהודית מסיבות כאלה ואחרות. חלק מהזוגות אינם עונים על הגדרות הרבנות, חלקם מסורבי חתונה (אינם יהודים), חד מיניים וחלקם עושים זאת מבחינה אידיאולוגית. רבים רואים בטקס היהודי משהו לא שוויוני כלפי הגבר. ניתן לראות בבירור שבמקרה של גירושין הגבר צריך לשלם סכומים מאוד גבוהים. כאשר אנחנו פונים לכתובה אזרחית, המטרה היא ליצור שוויון. לדוגמא, על פי המסורת היהודית התנאים של האישה מאוד מוגבלים בתור אישה נשואה ואילו הגבר נושא בהרבה אחריות במקרה של גירושין. כאשר מדובר על כתובה אזרחית המשוואה שווה. אין אפליה בין בני הזוג, כל אחד מהם מקבל את מה שמגיע לו על פי ניסוחו האישי. אמנם לא מדובר על חלק מהטקס ההלכתי המוכרת, אבל זאת אפשרות שמעניקה לרבים את היכולת לבטא את מה שעל ליבם. כמו כן, ניתן להמיר את הכתובה בין שפות שונות במקרה בו בני הזוג אינם דוברים את השפה.

איך עובד התהליך?

אז איך בעצם עובר תהליך של כתובה לחתונה אזרחית? יש כאן לא מעט אפשרויות. האפשרות העיקרית היא לחתום עליה בדרך בהאז איך בעצם עובר תהליך של כתובה לחתונה אזרחית? יש כאן לא מעט אפשרויות. האפשרות העיקרית היא לחתום עליה בדרך בה חותמים על כתובה יהודית - שני עדים חותמים על כתובה יהודית – שני עדים. זאת אומרת, לפני החופה יהיה על החתן להגיע ולחתום על הכתובה לנוכחות של שני עדים, כאשר מדובר על כתובה אזרחית אם באמת צריך שני עדים, זה חוק דתי. האפשרות הבאה היא לחתום על הכתובה האזרחית לפני הטקס ולאחר מכן להחתים עליה את האורחים – מספר עדים גבוה. והאפשרות החתונה היא להכניס את החתימה על הכתובה כחלק מהטקסט. מה זה אומר? שבמהלך הטקסט אתם חותמים על הכתובה לנגד כל האורחים.

איך זה להיות זוג נשוי?

כתובה לחתונה אזרחית היא השלב הראשון של נישואים אזרחיים. אבל איך זה באמת להיות זוגות שנישאו בחתונה אזרחית בארץ? רבים מאיתנו בוחרים להתחתן בנישואין אזרחיים או מחוסר ברירה או מבחינה אידיאולוגית. בישראל לא ניתן להינשא בנישואין אזרחיים, אלאכתובה לחתונה אזרחית היא השלב הראשון של נישואים אזרחיים. אבל איך זה באמת להיות זוגות שנישאו בחתונה אזרחית בארץ רק בחו"ל. יש היום טקסים שהם סימבולים, אבל אתם לא תהיו מוכרים כנראה על יד המדינה. במקרה בו התחתנתם בחו"ל, המדינה כן תכיר אתכם ותתבקשו להירשם במשרד הפנים כזוג נשוי.

בדרך כלל, מה שרבים בוחרים לעשות הוא לטוס לחו"ל ולהתחתן שם באופן מצומצם. חלק בוחרים לטוס ללאס וגאס, חלק לצ'כיה או קפריסין וכן הלאה. לאחר מכן, כאשר הם חוזרים לארץ הוא יערכו חתונה סימבולית עבור האירוע המרגש. ברגע בו אתם מוכרים על ידי משרד הפנים כזוג נשוי אתם זכאים לכל ההטבות אותם מקבלים זוגות נשואים אשר התחתנו בטקס דתי. כתובה לחתונה אזרחית היא חלק בלתי נפרד מהתהליך אותו אתם חייבים ליישם במהלך החתונה או בטקס שלאחר מכן.

החתונה היוונית שלכם תהיה בלתי נשכחת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!