fbpx

חתונה בקפריסין הכול כלול

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה בקפריסין הכול כלולקפריסין היא המדינה המועדפת על זוגות ישראלים אשר מעוניינים לערוך חתונה בקפריסין הכול כלול. הקפריסאים אנשים חמים ומסבירי פנים, יש מיקומים מדהימים לעריכת חתונה אזרחית, ניתן לשלב טיול של כמה ימים ולנצל לטובה את האירוע וכן, אפשר לסגור על דיל נהדר של טיסות ולינה ולערוך חתונה בקפריסין הכול כלול, שישתלם במיוחד לזוג שנישא. רבים מהזוגות שנישאו, העידו כי חתונתם הייתה מדהימה, אינטימית ומושקעת, מה ששונה לחלוטין מחתונה בישראל שההשקעה בה היא עשרות אלפי שקלים ואפילו מעל 100,000 ₪  ניתן להגיע לקפריסין בשייט או בטיסה קצרה, היות והיא קרובה מאוד לישראל. הנופים והאיים בה מדהימים והיום, חברות הפקות בישראל, יכולים לארגן חתונות  מדהימות לישראלים, אשר מעוניינים לבצע נישואים אזרחיים בקפריסין.

קיימת אפשרות של חתונת בזק שגם היא למעשה חתונה בקפריסין הכול כלול, כאשר החברה מנחה אתכם לגבי הניירת שעליכם להנפיק במשרד הפנים בארץ, כל השאר החברה תארגן באופן מופתי, כך שהחתונה תתאים בדיוק לדרישותיכם. אם החלטתם להינשא בבוקר ולחזור לארץ בערב, זה אפשרי,, או שאם החלטתם על חתונה+ נופש בסגנון של חתונה בקפריסין הכול כלול, תארגנו נופש מדהים של עוד כמה ימים וכבר זכיתם גם בירח דבש.

 

נישואים שניים? זוגות עם ילדים? – לכו על חתונה בקפריסין הכול כלול

רבים מהזוגות שנישאים בקפריסין בחתונה אזרחית, קוסם להם הרעיון של חתונה  בקפריסין הכול כלול, במיוחד אם לזוגות אלה הנישואין השניים שלהם ויש להם ילדים שייהנו מהאירוע, כאשר הם נופשים  בקפריסין. כל  ההוצאות כבר ידועות להם מראש וכלולות במחיר החבילה שהוצעה להם. הילדים יהיו עסוקים במגוון רב של פעילויות שמציע המלון שבו הם ישהו. אין צורך להוציא הון על מסעדות, היות והאוכל שמוצע במלון הוא איכותי וכלול בחבילה. ישנן חברות שמציעות חתונה בקפריסין כאשר החבילה כוללת: טיסות, מלונות, הסעות וחתונה שתתאים לזוג לפי הלוקיישן ונותני השירות כגון ספקים למיניהם שהחברה דואגת מראש לארגן.

רוב החתונות האזרחיות של זוגות ישראלים, נערכות במקומות המרהיבים ביותר של קפריסין, כגון אגיה נאפה ובאי פאפוס ששם הנופים והאיים הם מהמרהיבים ביותר במדינה. אין כמו חתונה אזרחית בלוקיישן מהמם ועל אי מדהים, במקרה זה השמיים הם הגבול והחתונה האינטימית של בני הזוג, הופכת לחלום שמתגשם בנוף ובתפאורה הטבעית של הטבע. בגלל שישראל היא אמנם מדינה דמוקרטית, עדיין אין בה נישואים אזרחיים, אך מצד שני, משרד הפנים דווקא כן מכיר בנישואים אלה. בזמנו נישואים אזרחיים התאפשרו בין זוגות מעורבים, שאחד מהם לא יהודי, אך היום גם יהודים משני הצדדים, בוחרים להינשא אזרחית, על מנת להימנע מנישואין ברבנות או לפי דת משה וישראל.

מדינה שנשענת על נישואים אזרחיים ותיירות

ממש כמו שבישראל יש תיירות מרפא, כאשר רבים מגיעים מחו"ל לעבור טיפולים רפואיים, כך להבדיל מסוג זה של תיירות, קפריסין חיה על נישואים אזרחיים ותיירות. זו הסיבה כי חברות הפקה יחד עם חברות נסיעות, מארגנות חתונה בקפריסין. החתונה נערכת בהתאמה אישית לכל פנטזיה של כל מי שמעוניין לערוך חתונה הכול כלול. יש לציין, כי בשנים האחרונות, כמות הזוגות אשר נישאים באמצעות חתונה בקפריסין רק עלתה. הסטטיסטיקה מראה, כי כל אחד מ-5 זוגות נישאים בחתונה אזרחית בקפריסין. הקלות להינשא בנישואים אזרחיים בקפריסין, כאשר אין הרבה בירוקרטיה, קוסמת לזוגות רבים שמעוניינים בחתונה מיוחדת, הרבה יותר מדהימה ובמחיר זול, בהשוואה לחתונות הגרנדיוזיות שנערכות בארץ לקהל רב של מוזמנים.

 

תכנון וסידורים לחתונה אזרחית בקפריסיאין צורך בחודשים רבים של תכנון וסידורים לחתונה אזרחית בקפריסין

זוגות רבים בארץ, מתכננים את חתונתם במשך חודשים רבים וההוצאות, בשמיים. גם המחויבות וכל הבירוקרטיה והמשמעות של נישואים רבניים, גורם לזוגות רבים לבחור בחתונה אזרחית.  גם חברות הפקת נישואים אזרחיים בקפריסין וגם חברות הנסיעות, זיהו מהר את הפוטנציאל הגלום בטרנד שרק עולה בנושא חתונה הכול כלול ותעשייה זו, ממש פורחת. ניתן לבחור מתוך כמה חברות הפקה שאף, עובדות בשיתוף מלא עם חברות נסיעות ישראליות אשר מארגנות חתונה בקפריסין. ניתן לערוך חתונה הכול כלול בערים שונות בקפריסין ויש לבדוק באילו ימים עורכים חתונות אזרחיות. יש לדעת לגבי דמי הרישום. את טופס הנישואין יש להחתים במשרד המשפטים בעיר ניקוסיה על מנת שיקבל תוקף.

גם חברות ישראליות אשר מארגנות חתונה הכול כלול, תוכלו למצוא בכל מיני ערים בקפריסין, כך שתוכלו להסתייע בכל מה שקשור לרישום של החתונה באחת העיריות, מה שיגרום ראש שקט לזוגות שאינם בקיאים במדינה חדשה, שפה ובירוקרטיה. לפני הטיסה לקפריסין יש להעביר מסמכים רלוונטיים שכולל צילום דרכונים, תמצית רישום ממשרד הפנים וחברה העוסקת בארגון חתונה בקפריסין הכול כלול תדאג לתרגום נוטריוני לשפה האנגלית. זוגות צריכים להגיע לקפריסין עם המסמכים הישראלים וחברות העוסקות בנישואים אזרחיים, תדאגנה לכל השאר, כולל להפקה מדהימה. יש שבוחרים חבילה קצרה יותר של נישואים בקפריסין, אך ישנם זוגות אשר מעדיפים חבילה ארוכה יותר של כמה לילות.

חתונה בקפריסין הכול כלול
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!