fbpx

יעדים לחתונה אזרחית

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

זוגות רבים בוחרים להתחתן חתונה אזרחית מסיבות שונות. מאחר ובארץ ניתן להתחתן דרך הרבנות בלבד, זוגות אלה צריכים לבצע חתונה אזרחית במדינות אחרות. אילו יעדים לחתונה אזרחית קיימים? ריכזנו לכם את היעדים הנפוצים ביותר.

 

למה לבצע חתונה אזרחית?מאחר ובארץ ניתן להתחתן דרך הרבנות בלבד, זוגות אלה צריכים לבצע חתונה אזרחית במדינות אחרות. אילו יעדים לחתונה אזרחית קיימים

זוגות רבים בוחרים לא להתחתן ברבנות. יש לכך סיבות שונות ומגוונות מאוד.

  • זוגות רבים שמעדיפים להתחתן מבלי לערב את הדת בכך.
  • זוגות שלא שייכים לזרם האורתודוקסי, שהוא הזרם המוכר על ידי הרבנות, אלא לזרמים אחרים ולכן לא יכולים להתחתן ברבנות.
  • זוגות שמתנגדים לאופי הקנייני של טקס הנישואין המתבצע ברבנות.
  • זוגות שהרבנות לא מכירה ביהדותם.
  • זוגות שהרבנות לא מכירה בזכות שלהם להינשא מסיבות שונות.

כל הזוגות הללו, צריכים דרך אחרת להינשא. יותר מ-20% מהזוגות המעוניינים להתחתן בארץ לא יכולים לעשות זאת דרך הרבנות ולכן לא יכולים להתחתן בארץ. גם בקרב 80% הנותרים קיימים זוגות רבים שמעוניינים לעשות זאת ללא התערבות של הרבנות.

לזוגות אלה יש דרך אחרת והיא להתחתן בחתונה אזרחית. ניתן להתחתן חתונה אזרחית במדינות רבות ברחבי העולם.

יעדים לחתונה אזרחית- קפריסיןיעדים לחתונה אזרחית- קפריסין קפריסין היא מדינת אי הממוקמת בים התיכון דרומית לטורקיה ומערבית לסוריה.

קפריסין היא מדינת אי הממוקמת בים התיכון דרומית לטורקיה ומערבית לסוריה. עם חופים זהובים, הרים ירוקים ויפים, נוף ים תיכוני מרהיב ואתרי תיירות מפנקים במיוחד. טקס החתונה בקפריסין הוא טקס קצר ופשוט. על מנת לבצע את הטקס תצטרכו להביא עדין, טבעות והצהרה כי החתונה נעשית מרצון של שני הצדדים.

קפריסין הפכה ליעד מועדף על ישראלים לביצוע חתונה אזרחית משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא הקרבה לישראל. לקפריסין זמינות טיסות גבוהה מאוד במחירים נוחים מאוד. בזכות כך ניתן להזמין גם חברים ומשפחה. כמו כן, בזכות הקרבה לישראל ניתן אפילו לקפוץ לקפריסין על מנת לחפש מיקום לחתונה לפני הטקס בקלות ובמהירות.

הסיבה השנייה היא קלות התהליך בקפריסין. בקפריסין יש הליך פשוט וקל מאוד לגבי נישואים של תיירים שאינם אזרחי קפריסין. בדרך כלל, על מנת להינשא בחו"ל בחתונה אזרחית יש לקבל מהמדינה שלך מסמך רשמי שנקרא נולה אוסטה. מסמך זה מעיד כי למדינה אין התנגדות לנישואי הזוג. לצערנו, במקרים רבים בהם זוגות בוחרים בחתונה אזרחית למדינה אכן יש התנגדות לנישואי הזוג. במדינות רבות צצים קשיים רבים בעקבות כך לגבי נישואי הזוגות, אך בקפריסין אין צורך במסמך זה. מאחר ובקפריסין האנגלית היא שפה מקובלת ניתן לתרגם את המסמכים תרגום נוטריוני לאנגלית ולא לקפריסאית. גם תעודת הנישואין שתקבלו בקפריסין תהיה באנגלית. כמו כן לעומת מדינות אחרת ניתן להינשא בקפריסין מבלי לשהות בה לפני כלל.

יעדים לחתונה אזרחית- פראג

יעדים לחתונה אזרחית- פראג פראג, עיר אירופאית ויפהפייה. פראג מאפשרת לכם להנות מחתונה ירח דבש ביחד.

פראג, עיר אירופאית ויפהפייה. פראג מאפשרת לכם להנות מחתונה ירח דבש ביחד. על מנת להתחתן בפראג יש לשהות כשבוע בצ'כיה. אך מאחר ומדובר בזמן יחסית קצר ניתן לנצל אותו לטיול מפנק לפני החתונה.

בפראג השפה המדוברת היא צ'כית ושפה נפוצה נוספת היא רוסית. לכן יש לתרגם את המסמכים הנדרשים בתרגום נוטריוני לצ'כית. גם תעודת הנישואין שתקבלו בפראג תהיה בצ'כית ויהיה עליכם לתרגם אותה לאנגלית או עברית על מנת להירשם במשרד הפנים.

בעקבות קשיי השפה בפראג, קיימות חברות רבות המציעות חבילת חתונה הכוללת תרגום מסמכים, אישורי נוטריון, חותמת אפוסטיל, שירותי תרגום וליווי בצ'כיה ואף מלון וטיסה.

על מנת להתחתן בפראג עליכם למלא בתחנת המשטרה מסמכים ולהגיש דרכונים לבדיקה. עליכם להגיע עם שני עדין ולהגיש גם צילומי דרכון של העדים.

טקס החתונה בפראג יתקיים באחת העיריות בפראג או באזור. לחתונה יש להגיע עם עדים, בגדים מכובדים וטבעות. הטקס נמשך כרבע שעה.

יעדים לחתונה אזרחית- ארצות הברית

יעדים לחתונה אזרחית- ארצות הברית ארצות הברית הפכה גם ליעד מבוקש מאוד לחתונה אזרחית.

ארצות הברית הפכה גם ליעד מבוקש מאוד לחתונה אזרחית. בארצות הברית יש שני יעדים נפוצים במיוחד והם ניו יורק או לאס וגאס. שני היעדים הללו הם ערים גדולות בהן ניתן להנות מנופים מדהימים וממקומות בילוי מהנים ומיוחדים.

על מנת להתחתן בארצות הברית יש להגיע עם כלל המסמכים הנדרשים מתורגמים לאנגלית, להירשם לחתונה ולקבל אישור חתונה. אישור החתונה הוא למעשה תצהיר משפטי שמהווה אישור כי אתם חופשיים להינשא. עם קבלת אישור החתונה אתם רשאים להתחתן בעירייה או מחוץ לה כבר למחרת. גם בארצות הברית יש להביא עדים לחתונה.

החיסרון המרכזי של חתונה אזרחית בארצות הברית הוא המרחק שלה מישראל והמחירים. טיסה לארצות הברית יכולה להגיע למחירים גבוהים במיוחד בגלל המרחק וגם שהייה בערים בארצות הברית יכולה להיות יקרה מאוד. מסיבה זו רבים לא יכולים לאפשר לעצמם להינשא בארצות הברית.

עם זאת, מי שיכול להרשות לעצמו, ארצות הברית נחשבת ליעד מבוקש ואידיאלי. תהליך הנישואים בה הוא קל מאוד וניו יורק היא אחד היעדים הבודדים שמכירים גם בחתונה חד מינית.

יעדים לחתונה אזרחית- גאורגיה

גיאורגיה נחשבת למדינה מצוינת עבור חתונה אזרחית של תיירים שכן ניתן לחתום על טפסי נישואים אזרחיים בקלות ובזול.

גיאורגיה נחשבת למדינה מצוינת עבור חתונה אזרחית של תיירים שכן ניתן לחתום על טפסי נישואים אזרחיים בקלות ובזול. עם זאת, היא פחות עבור ישראלים.

על מנת להינשא בגאורגיה יש להצטייד בדרכונים ובשני עדים. כאשר אתם מגיעים לטביליסי עליכם להגיע למשרד השירות הציבור ולפנות לרשם הנישואים. לשם עליכם להגיע עם העדים ועם הדרכונים. מדובר בתהליך מהיר שלוקח כשעה. בשעה והתאריך שנקבעו יהיה עליכם להגיע עם העדין, לחתום ולהזמין תרגום וחותמת אפוסטיל. עלות התעודה תלויה במהירות בה תבקשו את התרגום. אם תבחרו בקבלת התרגום תוך יום זה יהיה יקר יותר ואם תבחרו בתוך כמה ימים זול יותר.

בגאורגיה תוכלו לבחור בין מגוון ערים ביניהן טביליסי, באטומי, סיגנאגי, קוטייסי ועוד. כך תוכלו לטייל באחת המדינות עם הנופים היפים ביותר ולהנות מתרבות ייחודית.

יעדים לחתונה אזרחית- סלובניה

סלובניה, מדינה ייחודית עם נופים מדהימים, ירוקים, הרים תלולים, אגמים רבים המאפשרת להתחתן בה בחתונה אזרחית. על מנת להתחתן חתונה אזרחית בסלובניה יש להציג מסמכים שונים (אותם נפרט בהמשך) ומכתבים מהמעסיקים של בני הזוג. את המסמכים יש לתרגם בתרגום נוטריוני לסלובנית ולהחתים אותם בחותמת אפוסטיל. לאחר הגשת המסמכים ורישום החתונה תוכלו לקיים טקס חתונה בסלובניה.

יש לקחת בחשבון כי חתונה אזרחית בסלובניה מצריכה גם הגשת כרטיסי טיסה. כמו כן עליכם להגיע עם מתורגמן. בגלל קשיי השפה מומלץ למי שרוצה להתחתן בסלובניה להיעזר בחברה המתמחה בארגון חבילות חתימה הכוללת טיפול בבירוקרטיות הנלוות.

אילו מסמכים נדרשים בחתונה אזרחית בחו"ל?

  • נולה אוסטה– מסמך המעיד כי למדינה אין התנגדות לנישואי הזוג.
  • תמצית רישום ממרשם האוכלוסין- מסמך רשמי המגדיר את הסטאטוס המשפחתי מבחינת המדינה של הזוג. כלומר, מסמך המעיד כי בני הזוג רווקים. תמצית הרישום כוללת פרטים שונים בנוגע למבקש הבקשה.
  • דרכון ישראלי בתוקף- בדרך כלל יהיה מינימום לתוקף הדרכון. לדוגמא בקפריסין הדרכון הישראלי צריך להיות בתוקף לחצי שנה לפחות. לכן וודאו זאת בהתאם למדינה בה מעוניינים להתחתן.
  • תעודת לידה- לעתים ניתן להסתפק בהוכחת הגיל על פי הדרכון ותמצית הרישום. עם זאת, מדינות מסוימות דורשות גם תעודת לידה, לכן מומלץ לוודא זאת מראש.
  • תעודת פטירה/ גירושין/ התרת ברית זוגיות- מי שהיה בקשר קודם יצטרך לספק אחד מהמסכים הללו, התואם למצב בו הופסק הקשר הקודם שלו.

יעדים לחתונה אזרחית

כיום הביטוי של חתונה אזרחית נהפך לידוע בפני כול. כעת עליכם לדעת כי גם אתם יכולים לבצע את אפשרות זאת בשלל צורות ודרכים אשר יכולות לגרום לכם להרגיש טוב יותר. יש לדעת כי כמו כול מעשה בחיים גם כאן מדובר בתהליך אשר כולל בתוכו אי אילו שלבים. בתור זוג צעיר שמבקש לממש את אהבתו עליכם למצוא את האפשרות המתאימה לכם ביותר. המאמר הבא מבקש לעסוק בנושא זה וביעדים אשר תוכלו להגיע אליהם.

מדינת ישראל היא כזאת שאכן מכילה בתוכה אפשרות לבצע חתונה אזרחית בגרסה מסוימת אך עליכם לדעת כי ישנן ארצות אחרות אשר תוכלו להגיע אליהן ולבצע את הדבר. על מנת שתהיו במקום נוח יותר ישנו צורך לבצע מחקר ולאסוף מידע על הנושא. תנו לעצמכם כמה רגעים של חסד כדי כשתעשו את הפעולה תוכלו לקבל תוצאות רצויות אשר חיפשתם אותן מלכתחילה.

האם אתם אלו המתאימים לדבר

מה היעדים המובילים בחו"ל עבור חתונה אזרחיתעל פניו הרי שטיסה ליעד בחוץ לארץ וחתונה מרגשת במקום מיוחד נראים בהחלט כדבר מרגש אשר לבטח תרצו לממש. אך עליכם להבין האם עשייה שכזאת בהחלט מבטאת את נקודת המבט שלכם. כאן במדינת ישראל ניתן לבצע חתונה יהודית כשרה במגוון דרכים קלות. הבחירה להינשא מעבר לים מתאימה לכאלו המבקשים דבר מה אחר. אנחנו מדברים על יעדים לחתונה אזרחית.

בנוסף לדרך בה אתם מתנהגים הרי שיש להבין כי ישנה אפשרות סבירה כי כמה מין הקרובים אליכם פשוט לא יוכלו להגיע לחתונה. ישנם כאלו אשר החוויה של טיסה לארץ אחת היא דבר קשה למדי. אין אנחנו מנסים לגרום לכם לחשוב אחרת אבל אכן אנחנו רוצים שתבצעו את כול השיקולים הנדרשים בדרך לאירוע המסוגל להיות משמח. רק שעשיתם את דבר זה תוכלו בהמשך הדרך להגיע למיסוד האהבה ביניכם.

השוני בין ישראל לארצות אחרות

מטרה נוספת של מאמר זה היא לגרום לכם להבין שהבחירה בארצות אחרות חוץ מישראל יכולה דווקא לעבוד יותר טוב בשבילכם. בתוך אפשרות זאת תוכלו בסופו של יום לבצע את הטקס שרציתם בדרך מיוחדת למדי. בין אם אתם מבקשים נופים ייחודים אשר לא קיימים בארצנו או שמא האפשרות לחוות תרבות אחרת הרי שביעדים לחתונה אזרחית תוכלו בהחלט למצוא את מבוקשכם.

כאן בישראל נישואים אזרחיים אשר נעשים על שטח המדינה פשוט לא נחשבים כנישואים רשמיים. אנחנו מדברים על מצב בו ישנה בלעדיות מסוימת לדת היהודית על מוסד הנישואין. לעומת זאת נישואים אזרחיים אשר נעשו במדינה אחרת מוכרים בהחלט לאחר המעשה. כך אם ברצונכם לבצע טקס אשר לאחר מכם יביא אתכם להכרה מסוימת הרי שההמלצה הפשוטה היא לבצע את הדבר בחוץ לארץ.

כיצד ניתן לעשות את הדבר?

כבר כעת הרי שיש להבין כי לצד החוויה הנעימה הרי שמדובר בהליך אשר מכיל בתוכו שלבים כאלו ואחרים. אנחנו ממליצים לבצע מחקרכיצד לבחור יעד מוצלח לחתונה אזרחית מחוץ לארץ מסוים שבהחלט מסוגל לעזור בעתיד הרחוק והקרוב. חיפוש ראשוני באינטרנט ובמאגרי המידע השונים יכול להניב לכם תוצאות אשר מסוגלות להקל עליכם. דבר נוסף שאנחנו מבקשים מכם להבין הוא כי ישנו מצב בו אחרים עשו את הטקס לפניכם, תוכלו להתייעץ איתם.

לבסוף תצטרכו למלא בירוקרטיה מסוימת ולשלוח אי אילו מסמכים על מנת שהנישואין יכנסו לתוקף מסוים. אם תעשו זאת בצורה נכונה תוכלו ליהנות מאפשרות טובה יותר. בהמשך הדרך הרי שיש לדעת כי ארגונים וחברות כאלו ואחרות אכן רוצות לעזור דווקא לכם. אצל מקומות אלה עובדים אנשי מקצוע שלמדו את התחום לעומקו ולרוחבו. על כול פנים הרי שתצטרכו להתאמת עם פעולות כאלו ואחרות.

בירור עם רשויות נוספות

השלב הבא הוא להבין כיצד מדינות נוספות פועלות סביבנו בנושא של נישואים אזרחיים. ביצוע תקשורת ישירה עם רשויות תוכל להוביל אתכם למסקנות אשר חיפשתם בסופו של יום. דווקא בחירה בהימנעות מעשייה זאת היא הדבר שיכול להכשיל אתכם בהמשך הדרך. בעולם הדיגיטאלי והאוניברסאלי בו אנחנו נמצאים הרי שאין סיבה שתגבילו את עצמכם מניצול מקסימאלי של מצב זה.

מדינות אחרות מטבען הן כאלו בעלי דרך פעולה אחרת לגמרי מכול מה שהכרנו בעבר. אך בגלל עובדה זאת תצטרכו לשנס מותניים ולהיות מוכנים לעשות כול מה שאפשר על מנת לבצע טקס מסוים. אם תהיו אלו העושים את הדבר , כאשר תגיעו ליעד תוכלו להתנהל בצורה נוחה יותר. אם תתנהלו באופן הנכון הרי שישנן סיבות רבות לכך שהטקס יהפוך בין רגע לחוויה מהנה ובלתי נשכחת.

מגוון גדול של מדינות שונות

האמת הפשוטה היא שעליכם להביט על העולם כמפה אשר תוכלו לבצע בחירה ממנה על מנת להגיע למקום כזה או אחר. אם חפץ לבכם בתרבות והיסטוריה מפוארים הרי שאירופה תהיה יעד נוח למדי בשבילכם. אם אתם  רוצים לטעום משפע בלתי נגמר הרי שארצות הברית היא התשובה שאותה חיפשתם. בנוסף אם חלמתם יעד טרופי מסוים תוכלו להגיע למקום שמשי למדי במדינת חוף שהיא בהחלט קיימת לה.

יעדים לחתונה אזרחית הולכים ומתרבים להם מיום ליום. מצד שני הרי שאנחנו רוצים שתכירו בעובדה כי כול מקום מכיל בתוכו חוויה שונה לגמרי. ישנן מדינות אשר נחשבות לכדאיות יותר מכיוון שהן נמצאות קרוב אל מדינת ישראל. כך קפריסין ויוון הפכו ליעדים אטרקטיביים למדי בשנים האחרונות. הרצון שלנו הוא שתיהנו מאפשרות כזאת או אחרת אשר היא בהחלט זמינה אליכם.

גופים שונים המסוגלים לעזור לכם

בגלל ריבוי הרצון לבצע נישואים אזרחיים הרי שזה טבעי כי צמחו להם גופים כאלו ואחרים אשר חרטו על הדגל שלהם את הרצון לעזור

אילו גופים יכולים לעזור בחתונה אזרחית בחו"ל

לזוגות מסוימים. אנחנו מדברים על חברות ועסקים שכול העשייה שלהם ממוקדם בעזרה מיטבית לאותם אנשים. כעת אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם גופים אלו ולמצוא את הדבר שיוכל לעזור דווקא לכם. מדובר על תהליך הכולל בתוכו פעולות רבות ולכן תצטרכו מומחים.

דבר נוסף שעליכם לעשות הוא לזהות את הדרך שהיא הכי נוחה לכם לביצוע תקשורת עם אותן חברות. אם אתם חסידים של העידן הדיגיטאלי הרי שתבקשו לחפש כאלו שיוכלו לתקשר אתכם בצורה יעילה בעזרת אפליקציות מסוימות. אם נוח לכם לערוך פגישות פיזיות אנחנו ממליצים לכם להבין מי הן החברות אשר יכולות לקבל פגישות אישיות באופן הזמין ביותר. יש לדעת כי צצו להם עסקים במקום הקרוב אל הבית שלכם. תוכלו לברר על כך.

פעולה יעילה לצד אנשים נוספים

אנחנו מדברים על אירוע אנושי אשר מורכב מהאורחים המגיעים אליו. בהמשך לאפשרות זאת הרי שיש להבין כי דווקא דבר זה אומר כי עליכם להתייעץ עם אנשים אחרים הנמצאים סביבכם. פקחו את העיניים ואת האוזניים ותוכלו לדעת בקלות כי יותר ויותר מבקשים בימים אלו לחפש יעדים לחתונה אזרחית. ישנו מצב סביר למדי שדווקא האנשים במקום העבודה שלכם ביצעו את הדבר בעבר.

השלב הבא הוא להפיץ את הבשורה בפני אנשים אחרים אשר אתם מכירים ולנסות להבין מי מהם עבר את התהליך ומסוגל לתת לכם עצות. אנחנו מציעים לשמור את הידע שלו מכול משמר שכן תצטרכו אותו לבטח בהמשך הדרך. כאמור אתם עומדים להתעסק אם גופים שונים הנמצאים בארצות אחרות ולפיכך הרי שתצטרכו לדעת על שיטות כאלו ואחרות להצלחה. כאן מתחיל ונגמר המפתח לאירוע מהנה יותר.

תכננו את הדבר עד לפרטים הקטנים

פעמים רבות אנשים נוטים להסתכל על האירוע במדינה אחרת כמין חופשה ולאו דווקא על דבר שיש לארגן בצורה יסודית. בשונה מטקס

לתכנן את החתונה האזרחית בחו"ל עד הפרטים הקטנים

אשר נעשה בארץ ישראל ודורש מכם יותר סידורים ועשייה הרי שכאן נראה לרגע כי כול מה שתצטרכו לעשות הוא לעלות על המטוס ופשוט לבצע את הדבר. המצב הוא שונה לגמרי מנקודת מבט זאת, עליכם גם במקרה זה לתכנן עד כמה שאפשר את החתונה האזרחית שלכם.

כמו אירוע אשר נעשה בישראל גם מעבר לים תצטרכו לעבוד עם אנשי מקצוע מסוימים שהם בהחלט נועדו להצלחת האירוע. בין אם אנחנו מדברים על בחירת שמלת כלה ובגדים לחתן ובין  אם אתם מבקשים למצוא מקום מסוים שהוא ייחודי הרי שאלו הן משימות לכול דבר שתצטרכו לבצע באיכות מסוימת. ברגע שהבנתם את אפשרות זאת לבטח תבקשו למצוא דרכים מדויקות להפיכת החלום למציאות מהנה.

דאגו גם לאורחים העומדים להגיע

אם נבקש שוב לבצע השוואה בין אירוע במדינת ישראל לבין אירוע בחוץ לארץ הרי שגם כאן אתם אלו שצריכים לדאוג כי האורחים שלכם יוכלו ליהנות. במיוחד מכיוון שאנחנו מדברים על מצב בו הם עומדים להגיע למדינה אחרת לגמרי. לפעמים מדובר על מקום אשר הם מעולם לא היו בו ולכן לא יהיה להם ידע על דרכי התנהגות הקיימות במדינה זאת. כעת עליכם מוטלת האחריות לדאוג לאורחים שלכם.

אין אנחנו רוצים להכניס אל סדר העדיפויות שלכם עוד מוטיבים שונים של לחץ אך אנחנו בהחלט רוצים כי תיקחו בחשבון את עשייה זאת. כמו שנאמר בחלקים קודמים של המאמר הרי שאתם רוצים גם במקום מסוים ליהנות מחופשה מיוחדת ומאירוע אשר אחרים לא חוו במהלך חייהם. הדרך להגיע לשם בהחלט עוברת דרך תשומת לב לכול פרט ופרט הקיים בניסיון ליצור לאורחים אווירה מהנה.

קבלת שירות במחירים נוחים

כעת לפני שאנחנו מסיימים נרצה להבהיר בצורה נוספת את היכולת לקבל שירות טוב יותר מחברות ועסקים אשר הייעוד שלהן הוא למצוא יעדים לחתונה אזרחית. אנחנו מדברים על מצב בו בפעמים מסוימות תוכלו לקבל מחיר שיהיה לכם נוח למדי. בנוסף הרי שיש לדעת כי ישנן מקומות המבקשים לתת לכם חבילות אשר כוללות בתוכן הטבות כאלו ואחרות שתוכלו בהחלט ליהנות מהן בהמשך הדרך.

ההמלצה שלנו היא ליצור קשר עם אנשים אלו ולנסות להבין מהי העזרה המיטבית אשר הם מסגולים להציע לכם בהמשך הדרך. אם ברצונכם לבצע את הטקס מצד אחד ומצד שני להישאר עם כמות כסף מסוימת להמשך חיי הנישואים שלכם הרי שהדבר אפשרי למדי בעזרת קבלת חבילת שירותים במחירים נוחים. אל תשכחו את עצה זאת ויש לשאול את אנשי השירות על האפשרות הטובה ביותר שהם יוכלו להציע לכם בסופו של יום.

לסיכום במאמר זה ביקשנו לתת לכם כמה שיותר עצות המתייחסות לנושא של יעדים לחתונה אזרחית. ביקשנו כי תבצעו פעולות מדויקות מצד אחד ומצד שני יש ליהנות מהחוויה החד פעמים שאתם עומדים להגיע אליה. המטרה שלכם היא למצוא איזון בין הרצון לבצע אירוע מושלם לבין היכולת להפעיל טקס שיתגלה כיעיל במיוחד בשבילכם. האפשרויות הן רבות למדי ובעולם של היום אין אף סיבה שתגבילו את עצמכם ואת היכולות שלכם.

כייצד מתבצעת חתונה אזרחית בקפריסין
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!