fbpx

נישואים אזרחיים בארץ

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

מצד אחד כן, מצד שני לא. הסוגיה סביב נישואים אזרחיים בארץ תמיד הייתה באפלה. היום יש לא מעט זוגות אשר רוצים להינשא ולממש את אהבתם בכתב, אבל נתקעים במערכת בירוקרטית שהיא מאוד נוקשה עבור זוגות שאינם עונים לדרישה של הרבנות בתחום הנישואים. על פניו, לא ניתן לערוך נישואים אזרחיים בארץ, אבל יש אלטרנטיבה שיכולה לעניין זוגות רבים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על נישואים אזרחיים בארץ.

מה הם נישואים אזרחיים?

כפי שציינו, יש לא מעט זוגות אשר לא יכולים או לא רוצים להתחתן תחת מוסד הרבנות. זוגות חד מיניים או זוגות אשר בן או בת הזוג אינומצד אחד כן, מצד שני לא. הסוגיה סביב נישואים אזרחיים בארץ תמיד הייתה באפלה. יהודי לא יכולים להתחתן בארץ אלא אם כן התגיירו. נישואים אזרחיים יכולים להתבצע בחו"ל. משמע, יש מדינות שונות כמו יוון וקפריסין אשר מאפשרים לזוגות להתחתן שם באופן מוכר. כאשר הזוגות יחזרו לארץ הם כן יהיו מוכרים על ידי משרד הפנים כזוג נשוי. עם זאת, לבצע חתונה אזרחית בארץ הינו תהליך יותר ארוך ומייגע ולרוב הוא לא יתאפשר. אבל למה בכלל צריך להתחתן? מה הבעיה לחיות כזוג? יש היום הרבה הטבות אשר המדינה מביאה לזוגות נשואים, הטבות שמי שאינו עונה להגדרות של הרבנות לא יכול להנות מהן.

לכן, כאשר זוגות רבים בוחרים להינשא בחו"ל ולהגיע לארץ, עליהם לגשת למשרד הפנים עם תעודת הנישואין שלהם. יש לוודא שמשרד הפנים כן מכיר במקום בו הם בחרו למסד את הקשר. לאחר מכן, משרד הפנים יעניק להם את אותן הטבות שיש לזוג נשוי כדת משה וישראל.

נישואים אזרחיים בארץ – אפשרי?

נראה כי יהיה מאוד קשה בשנים הקרובות להפריד דת ממדינה, כמעט בלתי אפשרי. הבעיה היא שלממסד הדתי יש את הזכות לקבוע מיבשביל לערוך נישואים אזרחיים בארץ אתם צריכים לוותר על דף שיכול להיות חשוב לרבים מאיתנו - תעודת נישואין. רשאי להתחתן בארץ ומי לא, כמו כן לגבי גט. מה שקורה עקב המצב הוא שזוגות רבים בוחרים להינשא בחתונה אזרחית במדינות שונות. עם זאת, יש לכם אפשרות נוספת והיא נישואים אזרחיים בארץ. אז איך בעצם ניתן למסד את הקשר שלכם ללא צורך ביציאה מגבולות הארץ?

בשביל לערוך נישואים אזרחיים בארץ אתם צריכים לוותר על דף שיכול להיות חשוב לרבים מאיתנו – תעודת נישואין. האלטרנטיבה שלכם היא להתחתן ללא תעודת נישואין. המשמעות מאחורי נישואין הוא ביטחון ויציבות לקשר. אבל החתימה על תעודת הנישואין אינה חייבת לבסס זאת. האפשרות שלכם היא לערוך טקס חתונה ללא רב, ממש כמו חתונה רגילה. יש לא מעט מנחים אשר בחרו להנחות טקסי חתונה אזרחיים. במקום תעודת נישואין יש לכם הסכם זוגי או הסכם ממון – מסמך משפטי אשר מקנה את אותה התחושה של תעודת נישואין. היתרון הוא שאתם יכולים לכתוב אותו בעצמכם ולשנות בהתאם לצורך. חתימה על הסכם זוגי מהווה הסכמה על כל הסעיפים בכתוב, כולל הסכם ממון ותנאים במקרה של גירושין. אמנם אתם לא תהיו מוכרים כזוג נשוי בארץ, אבל אתם כן תהיו מוכרים כ"ידועים בציבור". "ידועים בציבור" מקבלים כמעט את אותן הטבות שיש לזוג נשוי.

אל תעשו את זה לבד

כדי שכל המסמכים שלכם יקבלו תוקף משפטי אתם צריכים משפטן אשר יהיה עד לכל המסמכים. תוכלו להתייעץ עם עורך דין אשר הוא

יש היום לא מעט ארגונים אשר יעזרו לכם לעבור את התהליך הזה של נישואים אזרחיים בארץ

יבסס את כל המסמכים וכל מה שנותר לכם הוא לחתום עליהם בפני עדים או לא. ומה בנוגע לטקס? את טקס החתונה תוכלו לערוך בדיוק כמו שדמיינתם אותו. אפשר להתחיל מבופה, משם להגיע לחופה שם לא הרב יהיה זה שיחתן אתכם אלא מנחה מורשה. לאחר מכן, רחבת הריקודים ומנות ראשונות עד אחרונות ואיך אפשר שלא לקנח בדי ג'יי שירים את האווירה?

כמו כן, יש היום לא מעט ארגונים אשר יעזרו לכם לעבור את התהליך הזה של נישואים בארץ. מדובר על תהליך לא פשוט וגם לא כל כך מוכר. כדי לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר, ללא כאב ראש מצידכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לארגון אשר יהיה מוכן ללוות אתכם לאורך כל הדרך עד לטקס החופה. תוכלו להביא עורך דין מטעמכם לצורך קבלת החלטות שונות בנושא. אז בעיקרון, השוני היחיד הוא שבמקום רב יהיה לכם מנחה ובמקום כתובה, יהיה לכם כתובה אזרחית אשר תוכלו לשנות בהתאם לנוחות שלכם.

מה בנוגע לגירושין חלילה?

נישואים אזרחיים בארץ יהיו לרוב אינם מוכרים על ידי הרבנות. עם זאת, כאשר זה נוגע לגירושין הרבנות כן בוחרת להתערב. יש לכם את האפשרות לבטל את הנישואין על ידי גורמים משפטיים, אבל אם אתם תרצו להתחתן בעתיד בחתונה דתית אתם חייבים לערב את הרבנות לקבלת גירושין. אם אתם לא צופים בעתיד שתתחתנו בחתונה דתית, אתם יכולים לבטל את הגירושין ולקבל את כל הזכויות שלכם על פי הכתוב בעזרת משפטן או באופן עצמאי.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!