fbpx

נישואים אזרחיים בקפריסין

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה ברבנות היא ההליך הפורמלי הנהוג במדינת ישראל כדי למסד קשר זוגי בין גבר לאישה, אך ישנם לא מעט ישראלים שמחפשים דרכים אחרות ונוחות יותר לממש את הרצון שלהם להתחתן מבלי לערוך טקס דתי ומיושן. כיוון שמתן הסמכות לקיום נישואין בישראל נמצאת בידיה של הרבנות הראשית לישראל, ישנם גם זוגות ישראלים שלא עומדים בתנאים המחייבים לקיום טקס חתונה דתי – דבר המאלץ גם אותם למצוא חלופות אחרות לחתונה.

בין אם הנכם נמנים עם הזוגות שלא מעוניינים בנישואים ברבנות, או שקיבלתם מעמד של פסולי חיתון מסיבה כזו או אחרת מטעם הרבנות – וודאי תשמחו לדעת כי האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורכם היא נישואים אזרחיים בקפריסין, ובמאמר הנוכחי נסקור את כל המידע והפרטים הקשורים לנושא זה.

נישואים אזרחיים – מה זה אומר?למרות שישנן מדינות שונות בעולם שישמחו לחתן זוגות ישראלים בשטחן, הרבה זוגות בוחרים לערוך טקס נישואים אזרחיים בקפריסין

נישואין הם טקס זוגי שנערך למטרת מימוש ומיסוד קשר זוגי בין שני אנשים, כך שלאחר הטקס אותם זוגות מבטיחים אחד לשני כי הם יחיו יחד לנצח, ינהלו יחד באופן משותף את משק הבית וכמובן יקימו משפחה. כיוון שהרבנות הראשית לישראל היא מוסד דתי האחראי על נושא הנישואין במדינת ישראל, טקס הנישואים היהודי מוכרח להתקיים על פי הטקסים והמנהגים המחייבים את הדת היהודית.

כאשר זוגות בוחרים להינשא ללא מימוש מנהגים וטקסים אלו, הרבנות לא מכירה בהם כזוג נשוי ולכן עליהם לחפש אחר אלטרנטיבה אחרת למימוש הנישואים שהיא למעשה נישואים אזרחיים. נישואים אלו מנוהלים ונערכים על ידי רשות אזרחית ולא רשות או מוסד דתי, ומכאן שמם.

מי יכול לערוך חתונה אזרחית?מכל היעדים בעולם, נישואים אזרחיים בקפריסין – למה דווקא בקפריסין ?

כל טקס נישואים שאינו כרוך במנהג הדתי-יהודי התואם את הזרם האורתודוקסי, אינו יכול להיערך בארץ מבחינה פורמלית ולכן נישואים אזרחיים יכולים להיערך רק מחוץ לגבולות המדינה. לכן זוגות שרוצים או נאלצים להינשא בנישואים אזרחיים חייבים לטוס למדינות אחרות המאפשרות זאת, בהתאם להסכמים הרשמיים שנחתמו בין מדינת ישראל למדינות אחרות.

הודות לכך כל זוג יכול לממש את החלום להתחתן בצורה רשמית, גם אם הרבנות לא זו שערכה את החתונה, כמו זוגות שאחד מבני הזוג אינו יהודי, קרובי משפחה, אישה שלא קיבלה גט מבעלה וגם זוגות חד מיניים שהזוגיות שלהם לא נחשבת בעיני הרבנות.

נישואים אזרחיים בקפריסין – למה דווקא בקפריסין?

למרות שישנן מדינות שונות בעולם שישמחו לחתן זוגות ישראלים בשטחן, הרבה זוגות בוחרים לערוך טקס נישואים אזרחיים בקפריסין.

למרות שישנן מדינות שונות בעולם שישמחו לחתן זוגות ישראלים בשטחן, הרבה זוגות בוחרים לערוך טקס נישואים אזרחיים בקפריסין. קפריסין היא מדינת אי השוכנת באזור המזרח התיכון, ולכן היא גם קרובה מאוד מבחינה גיאוגרפית לישראל. למעשה, טיסה מישראל לקפריסין נמשכת כשלוש שעות בלבד כך שקיימת אפשרות לטוס למדינה כדי לערוך טקס נישואים, ולחזור לארץ כבר באותו היום עם תעודת נישואין רשמית.

בהקשר לכך, קפריסין היא בין המדינות הבודדות המעניקות את אישור ותעודת הנישואין כבר בסיום טקס החתונה, דבר שמושך הרבה מאוד זוגות להגיע למדינה ולערוך את החתונה בצורה מהירה ונוחה מבלי להיגרר לאינספור הליכים בירוקרטיים וזמני המתנה ארוכים.

אילו הליכים בירוקרטיים כרוכים בתכנון חתונה אזרחית בקפריסין?נוסף לקרבה הגיאוגרפית ומתן תעודת נישואין בו במקום, תכנון נישואים אזרחיים בקפריסין אינם כרוכים בהליכים בירוקרטיים רבים או סבוכים

נוסף לקרבה הגיאוגרפית ומתן תעודת נישואין בו במקום, תכנון נישואים אזרחיים בקפריסין אינם כרוכים בהליכים בירוקרטיים רבים או סבוכים. ברוב המקרים על בני הזוג להוציא ממשרד הפנים הישראלי טופס תמצית רישום, באמצעותו הרשות בקפריסין יכולה לקבל מידע מלא ועדכני בנוגע לסטטוס של כל אחד מבני הזוג, וכך להיות בטוחים כי אף אחד מהם לא נשוי כבר.

במידה ואחד או שני בני הזוג במעמד של אלמנים, עליהם להציג בנוסף את תעודת הפטירה של בני הזוג כדי לספק הוכחה רשמית לכך. חשוב לזכור כי כל המסמכים הרלוונטיים לקיום טקס החתונה האזרחית מוכרחים להיות מתורגמים על ידי נוטריון, וכן לשאת בחתימה רשמית של הנוטריון שתרגם את המסמכים. בנוסף, יש לבחור את בית העירייה בה רוצים לערוך את הטקס, ולשלם את האגרה הכרוכה בקיום החתונה על פי הדרישה של אותה רשות.

אילו מסמכים יש לארגן לקראת נישואים אזרחיים בקפריסין?

נוסף לטפסים והמסמכים הרלוונטיים למימוש טקס החתונה בקפריסין, על הזוגות לדאוג בנוסף למסמכים נוספים וחשובים שיאפשרו להם להיכנס למדינה מלכתחילה כמו דרכונים בתוקף, שתי תמונות פספורט, כרטיסי טיסה מוזמנים מראש לטיסות הלוך ושוב מישראל וכן גם אישורי העסקה ממקומות העבודה של בני הזוג, זאת כדי להציג לרשויות הרלוונטיות הנמצאות בקפריסין אסמכתא לכך שהם באו רק כדי להתחתן ולא להשתקע במדינה לצרכי עבודה, לימודים, מגורים וכל צורך אחר המצריך ויזה.

האם חתונה אזרחית בחו"ל מוכרת במדינת ישראל?

על הזוג שערך נישואים אזרחיים בקפריסין, או בכל מדינה אחרת, להציג במשרד הפנים את תעודת הנישואין הנושאת חותמת אפוסטיל ולבצע את הרישום הרלוונטי בתעודת הזהות.

הרבנות הראשית לישראל היא הרשות הדתית בישראל המקנה את הסמכות להעניק תעודות נישואין לבני זוג, זאת כאמור לאחר שאלו קיימו טקס חתונה דתי ותואם את המנהג של חתונה כדת משה וישראל. למרות שזוגות שלא נישאו ברבנות ובחרו/נאלצו להתחתן בחתונה אזרחית בחו"ל, מדינת ישראל מעניקה להם את ההכרה המלאה במימוש הנישואים שלהם בהתאם לפסיקות קודמות של בית המשפט העליון.

משום כך קיימת אפשרות לזוגות ישראלים לערוך טקס חתונה אלטרנטיבית ללא צורך בקיום חתונה ברבנות, ולאחר מכן לקבל את המעמד הרשמי לכך ממדינת ישראל כדי ליהנות מהטבות וזכאויות להם כל זוג נשוי בישראל זכאי כחוק. לשם כך על הזוג שערך נישואים אזרחיים בקפריסין, או בכל מדינה אחרת, להציג במשרד הפנים את תעודת הנישואין הנושאת חותמת אפוסטיל ולבצע את הרישום הרלוונטי בתעודת הזהות.

נישואים אזרחיים בקפריסין – כיצד הטקס מתקיים בפועל?נישואים אזרחיים בקפריסין קורצים לישראלים רבים לא רק בגלל היתרונות הרבים שמנינו קודם, אלא גם הודות לעלויות הנמוכות יחסית עבור תכנון חתונה בחו"ל

כדי לערוך טקס חתונה בקפריסין, על בני הזוג ליצור קשר עם בית העירייה בה הם מתכננים להתחתן מבעוד מועד. כך הם יוכלו לשריין את התאריך המתאים לקיום הטקס, ולקבל מידע מפורט בנוגע למהלך החתונה והפרוצדורות הפורמליות הקשורות בכך. כיוון שמדובר על נישואים אזרחיים שהם במהותם פורמליים לחלוטין, קיימת אפשרות שזוגות יבחרו לערוך את טקס החתונה שלהם בצורה חופשית ועל פי הרצון וההעדפות האישיות.

יש זוגות שירצו לשאת נדרים אחד לשני, זוגות שירצו לערוך טקס חתונה עם שיר שיקדישו אחד לשני, טקס חתונה שייערך בצורה חגיגית עם כמה עשרות מוזמנים וכל רעיון אחר. בין אם מדובר על חתונה אזרחית פורמלית וקצרה או חתונה אזרחית מורכבת וגדולה יותר, מהלך הטקס נערך בבית העירייה בניהול של נציג מהעירייה שגם משיא את הזוג מבחינה רשמית.

מה העלויות של תכנון חתונה אזרחית בקפריסין?

נישואים אזרחיים בקפריסין קורצים לישראלים רבים לא רק בגלל היתרונות הרבים שמנינו קודם, אלא גם הודות לעלויות הנמוכות יחסית עבור תכנון חתונה בחו"ל. הודות לקרבה הגיאוגרפית ומינימום בירוקרטיה, העלויות של תכנון חתונה אזרחית בחו"ל הן נמוכות יותר לעומת יעדים אחרים בחו"ל אליהם ניתן לטוס כדי להתחתן מבחינה פורמלית.

קיימת אפשרות לייעל את כל התהליך ופשוט לפנות לחברה מקצועית לתכנון חתונות אזרחיות בחו"ל, שזו תציע לארגן את כל המסמכים והדברים הקשורים לחתונה מבלי שבני הזוג יצטרכו להתעסק עם נושא הטיסות, מקומות לינה, מציאת בתי עירייה ותשלום אגרות, תרגום מסמכים והליכים רלוונטיים נוספים.

ארגון חתונה אזרחית בקפריסין
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!