fbpx

טקס נישואים אזרחיים

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

טקס נישואים אזרחיים נועד עבור אלו שלא יכולים או לא רוצים להתחתן דרך בית הדין הרבני. היום יש זוגות רבים אשר מוצאים את עצמם מסורבי חתונה מסיבות כאלה ואחרות, חלק מהזוגות הם זוגות חד מיניים, חלקם האחר אינם יהודים וכן הלאה. כמו כן, יש לא מעט זוגות אשר מבחינה אידיאולוגית לא מוכנים לעבור דרך בית הדין הרבני. אך יש דבר די אבסורדי, רוב הזוגות שמתחתנים בחתונה אזרחית יצטרכו לעבור דרך בית הדין הרבני במקרה של גירושין. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על טקס נישואים אזרחיים ובכל הנוגע לזה.

מה הוא טקס נישואים אזרחיים?

נישואים אזרחיים מיועדים למי שבחרו או לא יכולים למסד את הקשר שלהם דרך בית הדין הרבני. טקס נישואים אזרחיים יכול להיות טקס סימבולי או טקס אשר באמת מכריז עליכם כזוג נשוי במשרד הפנים. נדגיש מראש, יש טקס שהוא סימבולי שלרוב יקרה בארץ ויש את הטקס בו אתם על פי חוק נחשבים לזוג נשוי. הבעיה העיקרית היא שבארץ לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית, לא משנה כמה זה קריטי לכם. כיום אנחנו מדינת הלכה, זאת אומרת שכל עוד ההלכה לא תופרד מהמדינה, זוגות מסורבי חתונה לא יוכלו להינשא בחתונה אזרחית. מה שרוב הזוגות עושים הוא להתחתן בחו"ל, במקום אשר כן מכיר בנישואים שלהם. לדוגמא, יש מדינות כמו צ'כיה, יוון קפריסין ועוד מדינות רחוקות אשר כן יכירו בקשר שלכם. כאשר אתם חוזרים לארץ אתם תוכלו לגשת למשרד הפנים ולקבל גם הכרה של המדינה בנישואים שלכם, ככה תקבלו את כל ההטבות שמגיעות לכם, תוכלו לשנות את שם המשפחה וכן הלאה.

טקס נישואים אזרחיים נועד עבור אלו שלא יכולים או לא רוצים להתחתן דרך בית הדין הרבני.

טקס סימבולי הוא טקס אשר עורכים בארץ, טקס נישואים אזרחיים יהיה בדרך כלל לאחר שכבר הזוג התחתן על פי חוק ומכיוון שלא ניתן להזמין את כל האורחים לחו"ל, הם בוחרים לערוך טקס נישואים אזרחיים סימבולי. הטקס יכול לכלול את השבועות, את הכתובה האזרחית ואף מנחה במקום רב אשר יחתן אתכם. בעיקרון, בחו"ל כל מה שאתם עושים הוא לקבל את תעודת הנישואין שלכם מטעם אותה מדינה. חשוב לוודא כי בארץ מכירים במקום בו אתם בוחרים להינשא, לכן חשוב להיוועץ עם עורך דין לפני האירוע.

טקס נישואים אזרחיים – זרמים שונים

הזרם הרפורמי הוא הזרם הגדול ביותר ביהדות. גם כאן, על אף שמדובר על זרם מאוד גדול, לא ניתן להתחתן בנישואים אזרחיים בכותלי הארץ. ניתן רק להירשם בתור זוג נשוי לאחר שהזוג כבר התחתן בחו"ל במקום אשר מוכר על ידי משרד הפנים. היעד המועדף ביותר על הישראלים הוא קפריסין, מדובר על מדינה יחסית זולה וקרובה, ניתן לערוך את החתונה בטקס סימבולי בארץ או בחו"ל, תלוי בתקציב שלכם. החתונה נערכת בבניין העירייה ולאחר מכן, תוכלו לחזור ארצה לחגוג עם כל החברים והמכרים. גם פראג נחשבת למדינה מאוד פופולרית בקרב הקהל הישראלי אשר רוצה להינשא מחוץ לכותלי המדינה. היתרון הגדול שמדובר על יעדים מאוד קרובים, ניתן להינשא ולחזור ארצה באותו יום.

זוגות רבים אשר בוחרים להינשא דרך טקס נישואים אזרחיים או ידועים בציבור צריכים לקיים הסכם ממון

מה זה ידועים בציבור?

להרבה זוגות לא באמת אכפת מתעודת הנישואין, זה לא מה שיכתיב להם את הקשר. עם זאת, מדינת ישראל כן מכירה במעמד של ידועים בציבור. ההטבות שאתם מקבלים הן למטרות מיסוי, זכויות אזרחיות, ירושה, משכנתא, הטבות עירוניות ועוד. ידועים בציבור הם למעשה זוג אשר אין לו תעודת נישואין, אבל הזוג כן מכיר בחיים משותפים, מגדלים ילדים, גרים ביחד וכן הלאה. היום יש הרבה דרכים להגיע למעמד של ידועים בציבור, בעבר הבירוקרטיה הייתה נוקשה הרבה יותר. היום בדרך כלל צריך רק להוכיח את הקשר ביניכם על ידי מסמכים משפטיים כמו הסכם ממון, צוואות ועוד.

טקס נישואים אזרחיים הוא טקס מאוד מרגש, סוף סוף הצלחתם למסד את הקשר שלכם. עם זאת, במקרים מסוימים הקשר לא עובד בצורה בה רציתם

הסכם ממון

זוגות רבים אשר בוחרים להינשא דרך טקס נישואים אזרחיים או ידועים בציבור צריכים לקיים הסכם ממון. הסכם ממון נועד כדי להגן על שני בני הזוג. במקרים רבים כל אחד מבני הזוג מגיע עם הון עצמי משלו, המטרה היא להגיע להסדר של מה קורה במקרה בו הקשר לא עובד ונאלצים להיפרד. במקרים כאלה יש לחלק את הרכוש והנכסים בדרך אשר נקבעה בהסכם ממון. הסכם ממון יכול לפתור לכם הרבה מאוד בעיות במקרה של גירושין, לכן חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי אשר מתמחה בנישואים אזרחיים ודיני משפחה.

גירושין

טקס נישואים אזרחיים הוא טקס מאוד מרגש, סוף סוף הצלחתם למסד את הקשר שלכם. עם זאת, במקרים מסוימים הקשר לא עובד בצורה בה רציתם ואתם נאלצים להפריד כוחות. היום, כאשר שני בני הזוג יהודים, על מנת להתגרש הם צריכים לפגוש במוסד הרבנות. הסיבה לכך היא שהנישואים שלהם מוטלים בספק, ספק קיימים על פי ההלכה. לכן, אם תרצו להתגרש אתם כן תצטרכו לפגוש את בית הדין הרבני, אבל התהליך יהיה שונה מהטקס הדתי.

חתונה בקפריסין המלצות
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!