fbpx

חתונה בקפריסין ביום אחד

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה בקפריסין ביום אחדישנם הרבה זוגות ישראלים, אשר בוחרים להינשא באמצעות חתונה בקפריסין ביום אחד. אלה הם זוגות שמעוניינים בטקס צנוע ומהיר, כאשר הם טסים בבוקר ללרנקה, מגיעים לבית העירייה עם המסמכים הדרושים, נישאים ואפילו יוצאים לסיור בעיר ניקוסיה, על מנת להחתים את משרד  המשפטים על תוקף תעודת הנישואין. היתרונות של חתונה בקפריסין ביום אחד הם, שניתן להגיע ישירות בטיסה, לנמל התעופה בלרנקה ולהינשא תוך זמן קצר. סידור זה של חתונה ביום אחד, הוא נוח ומהיר, מי שמעוניין בחתונה בהוצאה לא גדולה ובחתונת בזק, זו הדרך היחידה לערוך אותה בקפריסין. ישנן חברות נסיעות, אשר מארגנות לזוגות חבילת חתונה ביום אחד. במידה ובני הזוג לחוצים בזמן, או מעוניינים שלט להחסיר בימי עבודה, ניתן בהחלט ללכת על האופציה של חתונה בקפריסין ביום אחד.

 

על מנת להספיק חתונה בקפריסין ביום אחד, יש לוודא היטב,  מה עליכם להכין, מבחינת המסמכים השונים, כך שניתן יהיה להספיק לתרגם אותם באמצעות נוטריון ולחתום עליהם בחותמת אפוסטיל. השלב הבא הוא לקבוע פגישה בבית העירייה בלרנקה, כך שתדעו תחילה מתי הם מקבלים זוגות לחתונות אזרחיות ולקבוע תור. השלב האחרון הוא לארגן טיסה  של הלוך חזור באותו היום. תוכלו לחזור בשעות הלילה בטיסה לישראל, לאחר שטיילתם בקפריסין והספקתם לגמוע  נופים ומקומות ידועים בה. תוכלו להגשים את הרצונות שלכם באמצעות חתונה בקפריסין ביום אחד שהיא למעשה חתונת בזק, כאשר ישנם זוגות רבים שרואים בזה משהו מאוד רומנטי.

זיכרונות מיוחדים של חתונה בקפריסין ביום אחד

קפריסין היא ללא ספק, אחת המדינות שישראלים תמיד אוהבים לחזור אליה. היום, יעד זה הוא בעדיפות גבוהה יותר, בגלל האפשרות של חתונה ביום אחד וכן, בגלל שניתן להגיע מהר ליעד נחשק זה. מי שמעוניין להינשא ולזכות בחתונה מדהימה, כאשר ניתן יהיה לנפוש כמה ימים נוספים, יוכל גם למצוא חברות הפקות אשר יארגנו את החתונה, באחד מהמלונות המדהימים בקפריסין, אם באחד האיים המוכרים,או בערים כמו לרנקה, או לימסול, ניקוסיה וערים נוספות. כל האופציות פתוחות בפני זוגות אשר מעוניינים להינשא בחתונה אזרחית בקפריסין. ישנן חברות נסיעות, אשר מארגנות לכם חתונה ביום אחד. חברת הנסיעות דואגת באמצעות נציגים שלה, לתרגם את המסמכים הדרושים לנישואין, אימות מסמכים במשרד החוץ וחותמת נוטריונית על מסמכים נוספים במידה ויידרשו.

 

המחיר של חתונה ביום אחד, מותנה בכמות התרגומים הנוטריוניים שיש לבצע עבור המסמכים השונים בעברית, סוגי החותמות הדרושות וכן, ברמת הדחיפות.  שליח מיוחד, לאחר טקס הנישואין בעיריית לרנקה, ייסע לניקוסייה על מנת  להחתים את תעודת הנישואין. בדרך זו, הזוג חוסך זמן יקר והתרוצצויות ויוכל לטייל במקומות שונים, על מנת שלא יחשו כי החמיץ מקומות לטייל בהם בקפריסין. זו הסיבה, כי יש להתייעץ עם נציג של חברת הנסיעות, כך שיוכל להמליץ על מקומות ביקור בזמן קצר שהזוג ישהה בקפריסין למטרת חתונה בקפריסין ביום אחד. יש זוגות שמתחתנים בבגדים רגילים מכיוון שהם מוצאים כי הפשטות דווקא ביום שבו נערכת חתונת הבזק בקפריסין, תגרום לחתונה להיות מיוחדת יותר.

 

ארגון חתונה אזרחית בקפריסיןכל האופציות פרושות לפניכם בארגון חתונה אזרחית בקפריסין

יש שמעוניינים לחסוך בזמן ולתת לחברה שמארגנת נישואים אזרחיים בקפריסין  את השרביט, דבר זה, יקל על הזוג.  נציג מטעם חברות פרטיות שמארגנות חתונות אזרחיות בקפריסין ילווה  את בני הזוג בכל ההליך. באופן זה, זוגות רבים חשים בטוחים יותר בהליך זה. לגבי אירוע משמח שכל בני המשפחה ישתתפו, הזוגות קובעים על לוקיישן ופשוט עורכים את מסיבת החתונה, למרות שזוגות רבים,כן מעוניינים לערוך חתונה בקפריסין, שהיא מצומצמת יותר וההפקה ממש מדהימה, באמצעות חברות שמתמחות בהפקת חתונות אזרחיות בקפריסין במחירים אטרקטיביים. בכל מקרה המחיר יהיה זול יותר והחתונה בקונספט מיוחד, למי שבוחרים באופציה השנייה של ארגון חתונה באמצעות חברת הפקה בקפריסין.

 

חתונה ביום אחד וביקור קצר בקפריסין

זה ממש נשמע כמו סצנה מאיזה סרט רומנטי, אבל היום זה בהחלט אפשרי לערוך חתונה בקפריסין ביום אחד. ביקור קצר באזורים הקרובים ללרנקה, יכול להעניק לכם זיכרונות בלתי נשכחים. מומלץ לתעד בתמונות את יום החתונה בקפריסין, שהוא די קצר, אבל הרבה תמונות יעידו כמה התרגשתם והצלחתם לטייל בעוד מקומות קסומים בקפריסין. תוכלו גם בעצמכם בעזרת הנחיה של עורך דין או חברת הנסיעות שמתמחה בחתונות  בקפריסין, לבצע בקלות את כל נושא המסמכים והרשמה  לעירייה לעריכת טקס הנישואין האזרחיים. מדובר בהליך שהוא די קל לביצוע ואינו דורש בירוקרטיה מסובכת.

ישנם פריטים חשובים שאסור לשכוח על קיומם. הדרכון של שניכם, חייב להיות בתוקף, כרטיסי טיסה הלוך ושוב לאותו יום, תמצית  רישום ממשרד הפנים, כאשר היא מיוחסת למצב המשפחתי הנוכחי, כאשר מסמכים אלה מתורגמים וחתומים בחותנת אפוססטיל, שתי תמונות פספורט, אישור ממקום  העבודה שאתם עובדים בישראל, ושתי טבעות נישואין, היות וכמו בכל חתונה, לא ניתן להינשא ללא טבעות נישואין.

חתונה בקפריסין ביום אחד
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!