fbpx

חתונה בקפריסין

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

לא רוצים להתחתן ברבנות? אתם לא לבד. זוגות רבים בוחרים לא להתחתן ברבנות מסיבות שונות ולכן בוחרים בחתונה אזרחית. פעמים רבות חתונה אזרחית מתבצעת בקפריסין. למה לבצע חתונה בקפריסין ומה צריך לשם כך? הכנו לכם מדריך לחתונה בקפריסין.

למה להתחתן חתונה אזרחית?פעמים רבות חתונה אזרחית מתבצעת בקפריסין. למה לבצע חתונה בקפריסין ומה צריך לשם כך?

זוגות רבים בוחרים לא להתחתן ברבנות. יש לכך סיבות שונות ומגוונות מאוד.

  • זוגות רבים שמעדיפים להתחתן מבלי לערב את הדת בכך.
  • זוגות שלא שייכים לזרם האורתודוקסי, שהוא הזרם המוכר על ידי הרבנות, אלא לזרמים אחרים ולכן לא יכולים להתחתן ברבנות.
  • זוגות שמתנגדים לאופי הקנייני של טקס הנישואין המתבצע ברבנות.
  • זוגות שהרבנות לא מכירה ביהדותם.
  • זוגות שהרבנות לא מכירה בזכות שלהם להינשא מסיבות שונות.

כל הזוגות הללו, צריכים דרך אחרת להינשא. יותר מ-20% מהזוגות המעוניינים להתחתן בארץ לא יכולים לעשות זאת דרך הרבנות ולכן לא יכולים להתחתן בארץ. גם בקרב 80% הנותרים קיימים זוגות רבים שמעוניינים לעשות זאת ללא התערבות של הרבנות.

לזוגות אלה יש דרך אחרת והיא להתחתן בחתונה אזרחית. ניתן להתחתן חתונה אזרחית במדינות רבות ברחבי העולם כאשר הנפוצה ביותר היא קפריסין.

למה דווקא חתונה בקפריסין?קפריסין הפכה ליעד מועדף על ישראלים לביצוע חתונה אזרחית משתי סיבות עיקריות

קפריסין היא מדינת אי הממוקמת בים התיכון דרומית לטורקיה ומערבית לסוריה. קפריסין הפכה ליעד מועדף על ישראלים לביצוע חתונה אזרחית משתי סיבות עיקריות-

  • קרבה לישראל- לקפריסין זמינות טיסות גבוהה מאוד במחירים נוחים מאוד. בזכות כך ניתן להזמין גם חברים ומשפחה. כמו כן, בזכות הקרבה לישראל ניתן אפילו לקפוץ לקפריסין על מנת לחפש מיקום לחתונה לפני הטקס בקלות ובמהירות.
  • בקפריסין יש הליך פשוט וקל מאוד לגבי נישואים של תיירים שאינם אזרחי קפריסין. בדרך כלל, על מנת להינשא בחו"ל בחתונה אזרחית יש לקבל מהמדינה שלך מסמך רשמי שנקרא נולה אוסטה. מסמך זה מעיד כי למדינה אין התנגדות לנישואי הזוג. לצערנו, במקרים רבים בהם זוגות בוחרים בחתונה אזרחית למדינה אכן יש התנגדות לנישואי הזוג. במדינות רבות צצים קשיים רבים בעקבות כך לגבי נישואי הזוגות, אך בקפריסין אין צורך במסמך זה.

מסמכים הנדרשים לחתונה בקפריסין

בדרך כלל חתונה בקפריסין לא מצריכה תעודת לידה וניתן להסתפק בהוכחת הגיל על פי הדרכון ותמצית הרישום.

כפי שציינו קודם, עבור חתונה בקפריסין לעומת מדינות אחרות אין צורך במסמך נולה אוסטה. עם זאת לחתונה בקפריסין יש צורך בשני מסמכים אחרים-

  • תמצית רישום ממרשם האוכלוסין– מסמך רשמי המגדיר את הסטאטוס המשפחתי מבחינת המדינה של הזוג. כלומר, מסמך המעיד כי בני הזוג רווקים. תמצית הרישום כוללת פרטים שונים בנוגע למבקש הבקשה. בדרך כלל ניתן להסתפק בתמצית רישום פשוטה אך לעתים יהיה צורך בתמצית רישום מורחבת. מקרים אלה בדרך כלל יהיו כאשר למבקש היו קשרים רשמיים קודמים שהסתיימו או כאשר המבקש שינה את שמו (מכל סיבה). תמצית הרישום המורחבת תכלול פרטים לגבי הקשרים הקודמים והשמות הקודמים. על מנת לקבל תמצית רישום יש להגיש בקשה ולציין כי המסמך נועד לצורך נישואים אזרחיים בחו"ל. את הבקשה ניתן להגיש באופן מקוון ולקבל אותו ללא עלות. המסמך מגיע בדואר לכתובה הרשומה בתעודת הזהות של המבקש לאחר כשבוע- שבועיים.
  • דרכון ישראלי בתוקף- קפריסין דורשת דרכון ישראלי שנמצא בתוקף למשך חצי שנה לפחות. מאחר ויש הגבלה על שהייה בקפריסין לשלושה חודשים, על הדרכון להיות בתוקף מרגע הכניסה לקפריסין לתקופה של חצי שנה לפחות. היום הוצאת הדרכון נעשית באופן ביומטרי. על מנת להוציא דרכון ישראלי יש להגיע לפגישה במשרד הפנים שם יצלמו אתכם וייקחו מכם טביעות אצבעות.

קיימים עוד שני מסמכים הנדרשים במצבים ספציפיים-על מנת להשתמש במסמכים לחתונה בקפריסין יש להכין אותם. הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין כוללת מספר שלבים שונים.

  • תעודת לידה- בדרך כלל חתונה בקפריסין לא מצריכה תעודת לידה וניתן להסתפק בהוכחת הגיל על פי הדרכון ותמצית הרישום. עם זאת, יכולות להיות עיריות מסוימות בהן תהיה דרישה גם לתעודת לידה, לכן מומלץ לוודא זאת מראש. תעודת לידה ניתן להוציא בשתי דרכים- אם נולדת בישראל ניתן להוציא תעודת לידה במשרד הפנים באופן מקוון. אם לא נולדתם לישראל עליכם לגשת לשגרירות של המדינה בה נולדתם ותעודת לידה תתקבל דרכם.
  • תעודת פטירה/ גירושין/ התרת ברית זוגיות- מי שהיה בקשר קודם יצטרך לספק אחד מהמסכים הללו, התואם למצב בו הופסק הקשר הקודם שלו. את התעודות הללו ניתן להשיג ממשרד הפנים כל עוד האירועים קרו בארץ. במידה ולא ניתן להשיג את התעודות הללו בשגרירות של המדינה בה התרחשו.

שלבים לביצוע חתונה בקפריסין

על מנת להשתמש במסמכים לחתונה בקפריסין יש להכין אותם. הכנת המסמכים לחתונה בקפריסין כוללת מספר שלבים שונים. ריכזנו לכם את השלבים הללו-

  1. תרגום המסמכים לאנגלית או לקפריסאית – השפה הרשמית בקפריסין היא קפריסאית אך הם מקבלים גם מסמכים באנגליתלאחר שהמסמכים מוכנים לשימוש עליכם להגיש אותם לעירייה הנבחרת להוסיף בקשה לחתונה בקפריסין.לצורך נישואי תיירים. תרגום מסמכים מתבצע על ידי נוטריון. הנוטריון לא מחויב בתרגום המסמך עצמו אלא יכול להיעזר במתרגם חיצוני. עם זאת, על מנת לוודא כי התרגום נאמן למקור וכי הוא מדויק, יש לקבל מהנוטריון אישור. כלומר, על מנת להשתמש בתרגום נוטריון צריך לחתום עליו. יש לשים לב כי מלבד הדרכון כל המסמכים מצריכים תרגום. ניתן להוזיל עלויות ולחסוך מאמץ וזמן על ידי תרגום קבוצתי באמצעות שירותי תרגום, אישור וחיתום מקוונים.
  2. חותמת אפוסטיל –חותמת אפוסטיל היא חותמת המקנה למסמכים מתורגמים תוקף בינלאומי. החותמת למעשה מאשרת כי הנוטריון שתרגם או אימת את תרגום המסמכים הוא נוטריון המוכר על ידי משרד המשפטים של הממשלה הישראלית. חותמת אפוסטיל קיימת בבית משפט השלום ברחבי הארץ. ללא חותמת אפוסטיל המסמכים לא יתקבלו בבתי העירייה בקפריסין.
  3. הגשת בקשה לחתונה בקפריסין – לאחר שהמסמכים מוכנים לשימוש עליכם להגיש אותם לעירייה הנבחרת להוסיף בקשה לחתונה בקפריסין. לשם כך עליכם להגיש בקשה לחתונה בעירייה ספציפית בה אתם מתכננים לערוך את טקס החתונה. חשוב מאוד לבדוק מול העירייה האם יש להן דרישות נוספות מלבד מה שציינו בפניכם. עליכם למלא טופס בו יפורטו פרטי בני הזוג המבקש להינשא. הטופס יכלול הצהרה לגבי מצבם המשפחתי ואפשרות להתחתן אחד עם השני. חשוב מאוד לשים לב כי מרגע הפקת המסמכים הם יקבלו תוקף לחצי שנה בלבד עד לקיום הטקס.

המסלול הרגיל דורש פרסום החתונה מראש. במסלול זה על הזוג שמעוניין לבצע חתונה בקפריסין להגיע ולשהות במדינה תקופה לפני החתונה. מדובר במסלול זול יותר אך נפוץ פחות.

מסלולי חתונה בקפריסין

קיימים שני מסלולי חתונה בקפריסין-

  • מסלול רגיל- המסלול הרגיל דורש פרסום החתונה מראש. במסלול זה על הזוג שמעוניין לבצע חתונה בקפריסין להגיע ולשהות במדינה תקופה לפני החתונה. מדובר במסלול זול יותר אך נפוץ פחות.
  • מסלול מזורז- המסלול הנפוץ יותר. במסלול זה אין צורך בפרסום מקומי על קיום החתונה וניתן לבצע את טקס החתונה ביום הרישום עצמו או ביום שלמחרת (משתנה בין מקומות שונים). מסלול זה עולה מעט יותר אך חוסר הוצאות של מחיה במדינה.

 

מה עושים לאחר חתונה בקפריסין?

טקס החתונה בקפריסין הוא טקס קצר ופשוט. על מנת לבצע את הטקס תצטרכו להביא עדין, טבעות והצהרה כי החתונה נעשית מרצון של שני הצדדים. לאחר טקס החתונה הזוג יקבל תעודת נישואין. לפני שחוזרים לארץ חשוב להחתים את תעודת הנישואין וכל העתק מורשה שרוצים להוציא לה בחותמת אפוסטיל בקפריסין. במידה שלא תהיה חותמת אפוסטיל על תעודת הנישואין היא לא תתקבל במשרד הפנים ולא יכירו בנישואין. תעודת נישואין חתומה בחותמת אפוסטיל תוכל לשמש אתכם על מנת להירשם כזוג נשוי אצל משרד הפנים ולשנות שם בתוך חצי שנה.

החתונה היוונית שלכם תהיה בלתי נשכחת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!