fbpx

חתונה אזרחית בקפריסין מחיר

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

טקס הנישואין הינו רגע קדוש, מרגש ומיוחד עבור כל זוג שעומד להתחתן ולהקים בית בישראל. לכן כאשר זוגות ישראלים אינם רשאים לערוך טקס חתונה מסורתי בארץ, הם אינם מוותרים על השאיפה להתחתן והחלום לערך חתונה גדולה וחגיגית, והם בוחרים לטוס למדינות אחרות כדי לערוך את החתונה בדיוק כפי שהם רוצים. טקס חתונה שאינו נערך בארץ מוכר בשם חתונה אזרחית, כאשר קפריסין הוא היעד הבולט והמבוקש ביותר להינשא בו על ידי הישראלים.

לרוב חתונה אזרחית בקפריסין מחיר הוא הפרמטר המעלה את הדרישה והרצון לערוך טקס חתונה אזרחית במדינה, ובשורות הבאות נפרט את כל מה שצריך וכדאי לדעת על עריכת חתונה אזרחית במדינת האי המיוחדת בים התיכון.

מהי חתונה אזרחית?לרוב חתונה אזרחית בקפריסין מחיר הוא הפרמטר המעלה את הדרישה והרצון לערוך טקס חתונה אזרחית במדינה

חתונה אזרחית היא חתונה הנערכת באמצעות רשות אזרחית, בשונה מחתונה דתית המתנהלת בהתאם למנהגים/טקסים דתיים. במקרה של חתונה בישראל, זוגות שמעוניינים להינשא יכולים לעשות זאת רק בהתאם לעריכת טקס חתונה דתי-מסורתי הנהוג על פי זרם היהדות האורתודוקסית, זאת מכיוון שהרבנות הראשית לישראל היא זו האחראית על נושאי הזוגיות בארץ מבחינה פורמלית.

כיוון שהרבנות היא מוסד דתי המונע רק על פי ערכים ומנהגים יהודים, טקס החתונה שנערך בארץ ומוכר על ידי הרבנות הוא טקס נישואין דתי שלאחריו בני הזוג מקבלים את תעודת הנישואין הרשמית.

למה ישראלים עורכים חתונה אזרחית בקפריסין ובכלל בחו"ל?

וגות ישראלים שמחליטים לברר על חתונה אזרחית בקפריסין מחיר כדי לקיים טקס נישואין במדינה אחרת, על אף שמבחינה רשמית הם רשאים לערוך טקס חתונה יהודי-מסורתי במסגרת הרבנות הראשית לישראל

כיוון שהרבנות הראשית לישראל היא זו המכתיבה את "הכללים" הנוגעים לתכנון טקס חתונה בישראל, זוגות שמעוניינים לערוך טקס נישואין שאינו זהה למנהגי ומאפייני הטקס המסורתיים אינם רשאים לקבל את תעודת הנישואין, ולכן הם אינם מוכרים ברבנות כזוג נשוי. לרוב זוגות אלו הינם יהודים ועונים על ההגדרה הרשמית של הרבנות להינשא אחד לשנייה, אך בפועל אותם זוגות מאסו במנהגים "המיושנים" של טקס הנישואין היהודי-אורתודוקסי ומעדיפים לתכנן ולערוך את החתונה כפי שהם מוצאים לנכון.

נוסף לזוגות ישראלים שאינם מעוניינים לערוך טקס נישואין מסורתי מבחירה ובוחרים לערוך חתונה אזרחית במקום, ישנם הרבה מאוד זוגות ישראלים שהרבנות מסרבת להשיא מסיבות דתיות כמו זוגות חד מיניים, זוגות מעורבים שאחד מבני הזוג הוא אינו יהודי, זוגות שאחד מבני הזוג אינו עומד בתנאים להינשא ליהודי "כשר" כמו ממזר/ת, אישה עגונה או מסורבת גט, זוגות שהם קרובי משפחה, גבר שהוא כהן שרוצה להינשא לאישה שהיא גרושה, חלוצה, ממזרת ועוד נשים שמוגדרות כאסורות לכוהנים על פי היהדות.

האם רק פסולי חיתון על ידי הרבנות יכולים לערוך חתונה אזרחית?כל המידע העדכני אודות חתונה אזרחית בקפריסין

פסולי חיתון הם זוגות שהרבנות מסרבת להשיא על פי כללי הטקס היהודי-אורתודוקסי, ולכן הם אינם יכולים לערוך חתונה בגבולות ישראל ונאלצים לטוס למדינות זרות כדי לקיים טקס חתונה אזרחי. כיוון שחתונה אזרחית איננה מושפעת ממנהגים והגבלות דתיות, כל זוג למעשה יכול להינשא בחתונה אזרחית על פי בחירתו החופשית ובהתאם לרצונו האישי.

כך ניתן לראות זוגות ישראלים שמחליטים לברר על חתונה אזרחית בקפריסין מחיר כדי לקיים טקס נישואין במדינה אחרת, על אף שמבחינה רשמית הם רשאים לערוך טקס חתונה יהודי-מסורתי במסגרת הרבנות הראשית לישראל.

באילו מדינות ניתן לערוך נישואין אזרחיים?

נישואין אזרחיים נערכים במדינות זרות על פי התנאים שכל מדינה מציבה, כאשר לרוב מדובר על טקס חופשי וקליל המאפשר לכל זוג לקבל את ההכרה כזוג נשוי באופן רשמי לאחר טקס קצר של כרבע שעה. לרוב טקס החתונה האזרחית נערך בבית העירייה של עיר הבירה ביעד אליו הזוגות טסים, אך ישנן ערים רבות שאינן ערי בירה המאפשרות לקיים גם בבית העירייה שלהן את טקסי החתונה כמו לדוגמא לאס ווגאס. למרות שישנן מדינות רבות בכל רחבי העולם המאפשרות לקיים בשטחן חתונות אזרחיות, יש לשים לב כי המדינה אליה בוחרים לטוס מאפשרת להשיא גם זוגות ישראלים, זאת על פי ההסכמים שנחתמו וקיימים בין הרשויות במדינה לבין ישראל.

בין המדינות הפופולריות והמבוקשות ביותר לקיום נישואין אזרחיים על ידי ישראלים ניתן למצוא את צ'כיה, סלובניה, גרמניה, איטליה, יוון, ארצות הברית וכמובן קפריסין.

מה היתרונות בתכנון חתונה אזרחית בקפריסין?נישואין אזרחיים נערכים במדינות זרות על פי התנאים שכל מדינה מציבה, כאשר לרוב מדובר על טקס חופשי וקליל המאפשר לכל זוג לקבל את ההכרה כזוג נשוי באופן רשמי לאחר טקס קצר של כרבע שעה ומחירו שונה ממדינה למדינה

הרצון לערוך חתונה אזרחית בקפריסין קיים אצל ישראלים רבים, זאת הודות לכמה יתרונות בולטים בתכנון טקס שכזה:

  • קרבה גיאוגרפית – כיוון שקפריסין ממוקמת במזרח התיכון, הקרבה הגיאוגרפית שלה לישראל היא גבוהה ולכן היא היעד המועדף והמבוקש לערוך חתונה אזרחית בצורה מהירה ונוחה. ישנם מקרים בהם זוגות מעוניינים לערוך טקס חתונה כמה שיותר מהיר, כך שהקרבה הגיאוגרפית מאפשרת להם לטוס לקפריסין ולערוך את הטקס, וכבר באותו היום לחזור חזרה לארץ ואף לערוך מסיבת נישואין גדולה בישראל יחד עם כל המשפחה והחברים.
  • הליך קצר ופשוט – ההליך הפורמלי של טקס החתונה בקפריסין הוא קצר וקליל, ולרוב כבר לאחר כעשר דקות הזוג יוגדר כנשוי בצורה רשמית על ידי הרשות במדינה.
  • מינימום בירוקרטיה – המסמכים אותם הזוג יצטרך להציג במעמד הטקס הינם בסיסיים ואינם כרוכים בטפסים ואישורים רבים, דבר המקל ומסייע מאוד לזוגות לתכנן את החתונה בקפריסין ללא כאב ראש בירוקרטי, בנוסף לכך, הרשויות בקפריסין מאפשרות להעניק לזוג את תעודת הנישואין הפורמלית כבר ביום קיום הטקס ומבלי שהם יצטרכו לחכות לה זמן רב.
  • עלויות אטרקטיביות – כיוון שהקרבה הגיאוגרפית לישראל היא גבוהה, הטיסה אל קפריסין היא קצרה וכך גם העלויות הכרוכות בכך, שזהו אחר מהפרמטרים המרכזיים ביותר בעלויות הכרוכות בתכנון חתונה אזרחית בחו"ל.

חתונה אזרחית בקפריסין מחיר ועלויות

חתונה אזרחית בקפריסין מחיר כרוכה גם בתשלום אגרה לרשות בה נערך טקס החתונה, כאשר גובה התשלום משתנה בהתאם להחלטה של כל רשות ובית עירייה

העלות הסופית של חתונה אזרחית בקפריסין תלויה בהרבה מאוד פרמטרים, בין אם הזוג בחר לשלב עם הטיסה גם שהייה ממושכת, באיזו חברת תעופה בני הזוג בחרו לטוס, באיזה מלון הם ישהו ועוד פרטים טכניים נוספים. נוסף לעלויות אלו, חתונה אזרחית בקפריסין מחיר כרוכה גם בתשלום אגרה לרשות בה נערך טקס החתונה, כאשר גובה התשלום משתנה בהתאם להחלטה של כל רשות ובית עירייה. יש לקחת בחשבון כי גם התהליך של תרגום המסמכים על ידי נוטריון יהיה כרוך בתשלום, שכמובן גם הוא נכלל בעלות הסופית של תכנון חתונה אזרחית.

קיימת אפשרות להוזיל משמעותית את עלויות החתונה בקפריסין אם הזוג בוחר להגיע למדינה רק כדי לערוך את הטקס, כך שאין להם כל צורך לברר ולשלם על הסדרי שהייה ולינה בקפריסין. זוהי עוד אחת מהסיבות לכך שישראלים בוחרים לערוך את החתונה האזרחית שלהם במדינה הזו.

מה התוקף של חתונה אזרחית בחו"ל מבחינת הרשויות בישראל?

זוגות ישראלים שבוחרים או נאלצים לערוך טקס חתונה אזרחית בחו"ל, יכולים להיות רגועים מבחינת קבלת הכרה מהרשויות מהמדינה בנוגע לסטטוס הזוגי החדש שלהם, כיוון שהודות לפסיקות שנקבעו על ידי בית משפט העליון גם זוגות שנישאו מעבר לים זכאים לקבל הכרה ומעמד של זוג נשוי. על אף שטקס החתונה לא נערך במסגרת הרבנות הראשית לישראל ואינו מוכר על ידם, משרד הפנים הישראלי מכיר בטקס החתונה האזרחי כתקף רק לאחר שבני הזוג הציגו תעודת נישואין אזרחית החתומה בחותמת אפוסטיל.

חתונה בקפריסין עלויותחתונה בקפריסין עלויות

בגלל שקפריסין קרובה מאוד לישראל, זוגות רבים מעדיפים להינשא בה בנישואין אזרחיים. לאחר שהם מחשבים חתונה בקפריסין עלויות, הם מבינים כי חתונה בסגנון זה, היא הרבה יותר משתלמת להם מכל הבחינות. קפריסין היא המדינה המוכרת ביותר, שעורכת נישואין אזרחיים כאשר זוגות מגיעים אליה מכל מיני מדינות בעולם. יש לבצע בדיקה מדוקדקת של המסמכים הנדרשים לזוגות, על מנת לוודא כי המסמכים נכונים וכן,לברר בדבר חתונה בקפריסין עלויות. יש להחתים את תעודת הנישואין עם חותמת אפוסטיל במשרד המשפטים בניקוסיה, כך שהיא תקבל תוקף בינלאומי. מי שמעוניין רק לערוך את הטקס בחתונת בזק, ישמח לשמוע, כי פקידי העיריות השונות  בקפריסין, נמצאים עם רשימת ספקים כגון צלמים שיעמדו לשירות הזוגות על מנת שניתן יהיה לתעד את נישואיהם.

 

אופציות נוספות – חבילת חתונה בקפריסין

ישנן אופציות כאשר מתכננים חתונה בקפריסין עלויות. למשל, כאשר חברות המפיקות חתונות בקפריסין, כאשר בעליהן הם ישראלים, יציעו חבילות הכול כלול כגון: טיסות, בתי מלון, ארגון האירוע הן מהבחינה הבירוקרטית כגון מסמכים, הסעות, חותמות שנדרשות לתעודת הנישואין וכן, לוקיישן מדהים עם כל הספקים שמציעים שירות לאירועים כגון חתונות. זוגות ישראלים, המעוניינים לערוך חתונה של ממש עם כל  הקשור לחגיגת האירוע, יוכלו לברר את  הפרטים לגבי חתונה בקפריסין עלויות. היום, קיימת עלייה חדה במספר הזוגות אשר מעוניינים להינשא בקפריסין בגלל כל מיני סיבות ולכן, חתונה בקפריסין עלויות סבירות, זה בדיוק הפתרון המתאים להם ביותר.

מה עוד יש לדעת לפני שמתכננים חתונה אזרחית בקפריסין?

אחד הדברים החשובים שיש לוודא,זה תוקף הדרכון של כל אחד מבני הזוג. דרכון שתוקפו פג תוך חצי שנה, חייב בחידוש, אחרת תהיה בעיה לזוגות שמעוניינים להינשא בקפריסין בנישואים אזרחיים. תוכלו למצוא בתי מלון אשר יתאימו לתקציב של כל זוג שמעוניין להינשא בקפריסין. יש לוודא מה החבילה כוללת ולקבל חוזה שבו יפורטו השירותים שכלולים בחתונה האזרחית, מה שישאיר אתכם בראש שקט.  שימו לב, כי החבילה גם כוללת העברות של הזוג מבית המלון שבו הוא שוהה לבית העירייה וממנו. כמו כן, על הזוג לשאול מה החבילה לא כוללת ואם יש דברים שעליו לארגן בכוחות עצמו.

 

נישואין אזרחיים בקפריסיןבירור לגבי כל הפרטים שעליכם להכין בארץ יסייע לכם לפני הטיסה לקפריסין

יש לברר היטב, לגבי כל המסמכים הדרושים, היות ולא מדובר במסמכים שמתאימים לכולם. לדוגמא, זוג שאחד מהם גרוש, יהיה חייב להמציא תעודת גירושין, או אם מדובר באלמן או אלמנה, עליו להמציא תעודת פטירה ממשרד הפנים בישראל, כאשר התעודה, תהיה חייבת להיות מתורגמת וחתומה בחותמת אפוסטיל. במידה ומדובר בזוג צעיר, כאשר אחד מבני הזוג הוא מתחת ל 18 שנים, יש להמציא אישור מההורים.

אופציה נוספת היא חברות נסיעות, אשר מתמחות בחתונה אזרחית בקפריסין, אשר יכולות להוזיל לכם עלויות טיסה ובתי מלון, במיוחד אם אתם מגיעים עם קבוצה של בין 10-20 מוזמנים שיחגגו יחד אתכם את החתונה שלכם וייהנו מנופש בקפריסין המדהימה. יש לדעת, כי חתונה בקפריסין עלויות, יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים בודדים, כאשר הזוג מעוניין לחגוג חתונה אינטימית ומיוחדת בלוקיישנים  מרהיבים. למעשה, זוגות אשר מעוניינים להוזיל את העלויות, יכולים פשוט לבחור בחבילות זולות כגון, טקס בבית העירייה, טיסה, מלון ברמת 3 כוכבים. העלות היא של כמה מאות יורו. כמו כן, יש מגוון חבילות שהן עשירות יותר, כמו השכרת רכב, שמפניה, תלבושות וכדומה. במידה והזוג מעוניין להזמין קרובים, חברים ובני משפחה, עליו לקחת בחשבון את העלויות של כרטיסי הטיסה והשהות.

הסיבות והיתרונות  של נישואין אזרחיים בקפריסין

רבים מהזוגות הישראלים, מעדיפים להינשא בקפריסין ולא רק בגלל חתונה בקפריסין עלויות, כי אם הטיפול בניירת ואישור המסמכים הדרושים לחתונה  אזרחית הוא מהיר. שנית, הזוג יכול לנצל את האיים והמקומות שמיועדים לנופש בקפריסין ולמצות אף את ירח הדבש.

נישואים אזרחיים בקפריסין – גם בגלל האווירה

האווירה בקפריסין היא אירופאית וים תיכונית יוונית גם יחד. האוכלוסייה הקטנה והידידותית, הנופים עוצרי הנשימה, הכפרים הציוריים והאיים, מוסיפים לבחירה הנכונה של חתונה בקפריסין עלויות. גם חיי הלילה עשירים, במיוחד לצעירים שבחבורה, המסעדות מעולות, הטברנות והמלונות המפוארים, מהווים עוד סיבות רבות להינשא בקפריסין. המקומות הנפוצים לעריכת נישואין אזרחיים הם: לרנקה, לימסול איה נאפה ,פאפוס, ופרלימני. כל חתונה אזרחית שתיערך באמצעות חברות בבעלות ישראלית, אשר מציעות נישואין אזרחיים, תהיה מוצלחת ותסיר מכם דאגות מיותרות כגון כל העיסוק במסמכים, חתימות, תרגום, ליווי אישי, הסעות וארגון האירוע עצמו עם המוזמנים.

זוגות שמעוניינים להימנע מטקס הנישואין רבני, מוזמנים לברר באמצעות הרשת או באמצעות המלצות לגבי חתונה בקפריסין עלויות,כך שניתן לערוך טקס נישואין אזרחי, לפי התקציב של כל זוג והעדפותיו האישיות, אך מדובר על נישואין בטקס מהיר, כאשר תעודת הנישואין מוכרת בכל העולם. העלויות של חתונה בארץ הן מטורפות ולכן, רבים מעוניינים גם בטקס אינטימי, הימנעות מהוצאות גדולות וחגיגה אינטימית בלתי נשכחת יחד עם נופש של הזוג והמוזמנים.

חתונה בקפריסין מחירחתונה בקפריסין מחיר

קפריסין, הפכה ליעד המבוקש ביותר בקרב זוגות שאינם אוהבים להינשא ברבנות מסיבות השמורות להם. יש שאינם מסתפקים להיות ידועים בציבור אבל יש כאלה שאינם מעוניינים להינשא ברבנות, כי אם באמצעות חתונה בקפריסין מחיר זול בהרבה מאשר חתונה בישראל. בישראל, לא מקיימים נישואים אזרחיים, אבל משרד הפנים כן מכיר בהם ולכן, ניתן לטוס למטרת נישואים אזרחיים בקפריסין ולחזור עם תעודת נישואין אשר תוכר בישראל. יש להיות מעל 18 שנה על מנת להינשא בנישואים אזרחיים ולהביא מסמכים ממשרד הפנים כגון תמצית תושב, צילום דרכון, שתי תמונות פספורט ואת  המסמכים הללו יש לתרגם לשפה האנגלית באמצעות חתימת נוטריון וחותמת אפוסטיל. הזוג יכול לערוך חתונה אינטימית אך מושקעת ולברר לגבי חתונה בקפריסין מחיר, על מנת להכין מראש את התקציב.

 

יש לקחת בחשבון את הלוקיישן שידבר לזוג, לברר לגבי חבילות הכול כלול למוזמנים שיגיעו מישראל, כאשר הכוונה היא טיסה ומלון לכמה ימים. חברות הפקת חתונה בקפריסין מחיר, יכול להיות שונה, תלוי מה אתם מעוניינים ובאיזה קונספט של חתונה, אם נוצצת או צנועה יותר. הנופים בקפריסין מדהימים ותוכלו לראות וידיאו ותמונות של חתונות רבות שנערכו בקפריסין, אם בטברנה מקומית על אחד מהאיים המדהימים בקפריסין, אם בבית מלון מפואר, אם בווילה עם בריכת שחייה ונוף לים וכן הלאה. בארגון של חתונה בקפריסין מחיר, השמיים הם הגבול.

טווח מחירים מגוון לחתונות בקפריסין

יש לציין כי הטווח של חתונה בקפריסין מחיר, הוא די רחב. יש שטסים ליום אחד להינשא בקפריסין כאשר הם לבושים  בבגדי יום, יום, יש שמתכננים חתונה אינטימית ומצומצמת עם מוזמנים מישראל, כאשר החתונה תיערך במלון יוקרתי, או בכפר קסום, באי ועוד. מה שחשוב הוא שחברת ארגון חתונה בקפריסין מחיר, דואגת לכל הסידורים של המסמכים, הטקס בעירייה, החותמת של משרד המשפטים בעיר ניקוסיה, הסעה של הזוג ועוד. בכל מקרה, העלות של חתונה אזרחית בקפריסין, היא זולה משמעותית מחתונה בארץ וכן המקומות מדהימים והקונספט ייחודי. זו הסיבה, כי זוגות ישראלים רבים מעדיפים לערוך חתונה בקפריסין מחיר משתלם, כאשר ישנן חבילות של הכול כלול גם לאורחים שמגיעים להשתתף בשמחת הזוג.

ישנם גם זוגות חד מיניים אשר נישאים בקפריסין בנישואין אזרחיים, כך שהכמות של זוגות  שמעוניינים להינשא בקפריסין רק עולה בכל שנה. אלה הדיווחים של חברות נסיעות ומארגני חתונות בקפריסין. ניתן  לחגוג את  החתונה גם במסעדות  מיוחדות שערוכות לחתונות בערים השונות בקפריסין

הארץ המועדפת על מרבית הזוגות הבוחרים באפשרות זו של נישואים אזרחיים בחו"ל היא קפריסין. אי נופש קטן הנמצא פחות משעת טיסה מישראל, שמכבד ומוציא תעודות רשמיות בשפה האנגלית ושמקל מאד על זוגות תיירים הבאים להתחתן דווקא בו. האוכלוסייה הגדולה היחידה שגם קפריסין אינה מהווה לה פתרון היא אוכלוסיית הזוגות הגאים שנאלצים לחפש מדינה רחוקה יותר כיוון שלמרות שברית אזרחית עבור זוגות גאים מוכרת בקפריסין, ברית זו אינה מוכרת כנישואים בארץ.

עלויות חתונה אזרחית בקפריסיןעלויות חתונה אזרחית בקפריסין

העלויות ההכרחיות כוללות את עלות הכנת המסמכים הנדרשים, הטבעות, עלות תשלום האגרה עבור הנישואים והוצאת תעודות הנישואין והחתמתם בחותמת אפוסטיל בקפריסין, טיסה והסעה משדה התעופה לעירייה וחזרה.

במסגרת הכנת המסמכים הנדרשים לנישואים יש להשיג מסמך המעיד על הסטאטוס המשפחתי של כל אחד מבני הזוג. המסמך הרלוונטי נקרא "תמצית רישום ממרשם האוכלוסין" וניתן להפיק אותו בחינם דרך האינטרנט או במכונות האוטומטיות במשרדו הפנים ומאשם האוכלוסין. אם הסטאטוס של אחד מבני הזוג אינו "רווק" או "רווקה" – יש להציג מסמך המעיד על סיום קשרים רשמיים קודמים. מסמכים אלו יכולים לכלול תעודת גירושין ("מעשה בית דין"), תעודת התרת ברית זוגיות או תעודת פטירה – בהתאם לסוג הקשר והדרך בה הקשר הסתיים.

כדאי להצטייד גם בתעודת לידה, אם כי במרבית המקומות בקפריסין היא אינה נדרשת. כדאי לשים לב כי אם אחד מבני הזוג הוא בן פחות מ-18 שנה הוא יזדקק גם למכתב הסכמה מהאפוטרופוסים שלו. נקודה נוספת שכדאי לשים אליה לב היא שינוי שם. במידה ואחד מבני הזוג שינה את שמו בנסיבות כלשהן בעבר – כולל שינוי שם בעקבות קשר קודם או סיומו – יש לבקש תמצית מרשם אוכלוסין מורחבת הכוללת את פרטי שינוי השם.

במידה ובני הזוג נולדו בארץ, וכל עברם המתועד הוא מהארץ, אפשר להשיג את כל התעודות הללו ללא תשלום כלל. במידה ולא זה המקרה, יהיה על בני הזוג להשיג את התעודות המקוריות מהארץ שבה הופקו. לרב, ניתן לעשות זאת דרך השגרירויות הרלוונטיות בארץ.

מסמך נוסף שתזדקקו לו הוא דרכון.

לערוך את טקס הנישואין באחד המלונות המרשימים של לרנקה ולימסול או במרכז לתיירות צעירה באיה נאפה. כמו כן, נוכל להציע לכם רשימה של אלפי מסעדות שבכל אחת מהן תוכלו לחגוג את יום נישואיכם. בנוסף, נוכל להסיע אתכם לעיר האגדית והרומנטית פאפוס. השהייה שם תוכיח לכם שוב כי ההחלטה לבחור בקפריסין כיעד לחתונה הייתה נכונה ביותר

החתונה היוונית שלכם תהיה בלתי נשכחת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!