fbpx

גירושין נישואים אזרחיים

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

לפעמים זה נראה כי הרבה יותר קל להתחתן מאשר להתגרש, גם כאשר מדובר על גירושין נישואים אזרחיים. היום רבים בוחרים להפנות את הגב לתהליך החתונה המסורתי מבחינה אידיאולוגית או בגלל שהם מסורבי חתונה. עם זאת, לפעמים על אף העקשנות שלנו להימנע מפגישה עם בית הדין הרבני, במקרה של גירושין נצטרך להגיע לשם. יש הרבה בירוקרטיה סביב גירושין נישואים אזרחיים, אז ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על התהליך.

מה זה נישואים אזרחיים?

לפני שניגע בגירושין, חשוב לדעת איך עובדים נישואים אזרחיים. יש היום לא מעט זוגות אשר רוצים לממש את האהבה שלהם ולמסד אתגם כאשר מדובר על גירושין נישואים אזרחיים. היום רבים בוחרים להפנות את הגב לתהליך החתונה המסורתי מבחינה אידיאולוגית או בגלל שהם מסורבי חתונה הקשר, אבל נתקלים במערכת מאוד קשה. היום זוגות רבים, חד מיניים, מסורבי חתונה או שאחד מבני הזוג אינו יהודי, לא יכולים להתחתן כדת משה וישראל. האפשרות הראשונה שלכם במקרה שמדובר על מצב בו אחד מבני הזוג אינו יהודי הוא להתגייר, תהליך שלוקח לא מעט זמן ולא בטוח שתענו בחיוב. במקרה בו אתם בוחרים להתחתן בחתונה אזרחית, תדעו שיש לכם מספר אפשרויות. אם אתם רוצים להיות מוכרים כזוג נשוי בארץ, אתם חייבים להתחתן בחו"ל. נשמע קצת אבסורדי, אבל זה אמיתי. היום לא ניתן להתחתן בארץ, אתם יכולים להתחתן בחו"ל, לחזור לארץ ולהירשם במשרד הפנים וכך יכירו בכם בתור זוג נשוי ותקבלו את כל ההטבות שמגיעות לכם.

במקרה אחר בו אתם לא רוצים לטוס לחו"ל בשביל להתחתן, עדיין תוכלו לערוך טקס חתונה בארץ ובמקום רב יהיה מנחה אשר יקיים את האירוע. אתם לא תהיו מוכרים בתור זוג נשוי, אלא בתור ידועים בציבור. ידועים בציבור זכאים גם הם להטבות רבות שכמעט משתוות להטבות של זוג נשוי. במקום כתובה מסורתית תהיה לכם כתובה דתית אשר לפיה תתנהלו במקרה של גירושין. חשוב לעבור את התהליך עם משפטן אשר יחתום על התהליך, ינסח את המסמכים הרלוונטים ויהיה כעד למקרה בו תרצו לעבור תהליך גירושין.

גירושין נישואים אזרחיים – איך זה עובד?

אתם מוכרים בתור זוג נשוי תחת חתונה אזרחית? במקרה של גירושין של בני זוג בני אותה דת שנישאו בנישואים אזרחיים בחו"ל, יש לכם

במקרה של גירושין של בני זוג בני אותה דת שנישאו בנישואים אזרחיים בחו"ל, יש לכם אפשרות להתגרש במדינה בה התחתנתם

אפשרות להתגרש במדינה בה התחתנתם (אם החוקים במדינה מאפשרים זאת), שם תוכלו להסדיר את כל הליך הגירושין. במקרה בו אתם לא בני אותה דת, אתם רשאים להתגרש בהליך אזרחי דרך בית המשפט לענייני משפחה. במקרה בו שניכם יהודים ואתם רוצים להתגרש, אין לכם ברירה אלא להתגרש על פי הדין הדתי אליו אתם משתייכים. במקרים רבים, תוכלו פשוט להעניק לכל אחד את הדרישות שלו על פי הכתובה והסכם הממון ובכך, לסיים את התהליך בצורה הטובה ביותר. עם זאת, בעתיד כאשר תרצו להתחתן בחתונה יהודית, אתם תתקלו בהרבה בעיות מצד בית הדין הרבני. לכן, אם אתם עתידים להתחתן בחתונה יהודית, עליכם להתגרש דרך בית הדין הרבני למרות שאתם קיימתם נישואים אזרחיים.

איך זה יכול להיות?

הרבה זוגות אשר נישאו בחתונה אזרחית מגלים שהם צריכים לפגוש את בית הדין הרבני למרות שהם לא באמת מכירים בו, במיוחד

גם כאשר מדובר על גירושין נישואים אזרחיים. היום רבים בוחרים להפנות את הגב לתהליך החתונה המסורתי מבחינה אידיאולוגית

כאשר בחרתם להתחתן בחתונה אזרחית מטעמים אידיאולוגיים. תוכלו להתנחם בכך שאינכם צריכים להוכיח עילה לגט. לרוב, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להראות לבית הדין הרבני כי שני הצדדים מעוניינים לסיים את הקשר הזה תחת הסכמה מלאה מצד השניים. זה הבדל משמעותי בין גירושין אזרחיים לגירושין דתיים. במקרה בו יש ילדים או רכוש כלשהו, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתמודד עם זה בנפרד.

עדיף לכם תמיד להגיע להסכמה משותפת, לא לערב צדדים משפטיים ולפעול כפי שסוכם בהסכם הממון בכתובה האזרחית. במקרה בו לא תגיעו להסכמה יהיה עליכם להכניס צדדים משפטיים לתמונה וזה תהליך אשר יכול לקחת הרבה יותר זמן מכפי שאתם חושבים. המטרה היא לסיים את הקשר באופן מכובד בו הילדים לא יזוקו ושני הצדדים יגיעו להסכמה משותפת הטובה ביותר לעצמם ולילדיהם. במקרה בו לא הגעתם להסכמה, חשוב שלכל אחד מהצדדים יהיה עורך דין אשר עוסק בדיני משפחה, הוא יבחן את נסיבות המקרה וינהל את המשא ומתן עבורכם.

לכן, עליכם לזכור שיש לכם שתי אפשרויות בתור זוג אשר נישא בחתונה אזרחית. תוכלו באמת להתגרש על ידי בית הדין הרבני, כך תצטרכו לעבור את כל הטקס המוכר. אם הינכם פסולי חתונה יהודית, תצטרכו לעבור את התהליך באופן משפטי, אשר יכול להיות לעיתים לא נעים כל כך. תמיד ניתן להגיע להסדר משותף ללא עירוב של משפטנים, אבל בכל מקרה, חשוב שהכל יהיה כתוב על דף ומוכח. לכן, אתם לא צריכים תמיד עורך דין אשר ינהל משא ומתן עבורכם, אבל כאשר אתם מגיעים להסכמה חשוב שזה יהיה כתוב באופן מוצהר. התייעצו עם עורך דין לענייני משפחה לצורך קבלת ההחלטה הטובה ביותר עבור שני הצדדים.

כל המידע העדכני על חתונה אזרחית בקפריסין
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!