fbpx

הסכם נישואין אזרחיים דוגמא

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

כל העניין סביב נישואין אזרחיים מעט לא ברור לכולנו, יש היום אפשרות להתחתן בחו"ל אבל מצד שני בארץ אתם לא יכולים להינשא בחתונה אזרחית, יש אפשרות להיחשב כידועים בציבור אבל מה זה אומר באמת? יש לנו הרבה שאלות סביב עניין הנישואין האזרחיים. לכן, ריכזנו עבורכם את כל המידע הנדרש ואף הסכם נישואין אזרחיים דוגמא בסיסית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על נישואין אזרחיים.

 

מה ההבדל בין נישואין אזרחיים לנישואין כדת?

כאשר אנחנו מדברים על נישואין כדת משה וישראל אנחנו נתקלים בבירוקרטיה שלא מאפשרת לכל אחד להגיע למוסד הנישואין. בין אם מדובר על נישואים חד מיניים, בין אם מדובר על מסורבי חתונה וכן הלאה. חתונה אזרחית מאפשרת לכל אחד למסד את הקשר שלו בדרך שהוא היה רוצה. מבחינת הטבות של המדינה אין הבדל בין זוג נשוי בחתונה אזרחית לבין זוג נשוי לפי בית הדין הרבני. עם זאת, תהליך הנישואין הוא שונה. היום זוגות מסורבי חתונה או כאלה שמבחינה אידיאולוגית לא רוצים חתונה דתית יהיו חייבים למסד את הקשר שלהם לא בארץ, אלא במדינות אשר מכירות בנישואים שלהם. מדינות אלו מוכרות לכולם, יוון, צ'כיה, קפריסין ועוד… זה נתון לשינוי גם בהתאם למוצא של אחד מבני הזוג.

כאשר מדובר על זוגות יהודים ישראלים, יש להם שתי ברירות. הברירה הראשונה היא להתחתן בחו"ל במדינות אשר יכירו בנישואין שלהם או שהם יוכלו להתחתן בארץ אך לא תחת זוג נשוי, אלא תחת "ידועים בציבור". זוגות ידועים בציבור הינם זכאים להטבות שונות שכמעט זהות להטבות של זוג נשוי והם יכולים למסד את הקשר שלהם בארץ.

היכן ניתן לראות דוגמא של הסכם נישואין אזרחיים

איך תראה החתונה שלכם?

בין אם אתם מתחתנים בארץ או בחו"ל, אין שום סיבה שהחתונה שלכם תהיה פחות ממה שדמיינתם. אם בחרתם למסד את הקשר שלכם בחו"ל, תוכלו להזמין את הקרובים אליכם ואילו בארץ לעשות את האירוע עצמו. היום יש כתובה אזרחית, אשר גם היא יכולה להיחתם על ידי עדים שבחרתם. מי שיחתן אתכם לא יהיה רב, גם אם אתם יהודים. כאשר מדובר על חתונה אזרחית תוכלו לבחור במנחה מסוים אשר הוא כשיר לחתן זוגות בנישואין אזרחיים.

עם זאת, רצוי לציין שבמקרה של גירושין אתם כנראה כן תצטרכו לפקוד את בית הדין הרבני. אם אתם בעתיד חושבים להתחתן בחתונה דתית לאחר הגירושין, אתם חייבים לפקוד את בית הדין הרבני. כמו כן, זה מאוד תלוי במקום בו התחתנתם. יש מקומות אשר יוכלו גם להעניק לכם תעודת גירושין במקרה של פירוק הנישואין. כדי שכל התהליך יעבוד כמו שצריך שני הצדדים צריכים להגיע להסכמה מלאה ובמקרה בו אין הסכמה, יהיה עליכם לערב משפטן לדיני משפחה אשר הוא יעבור את התהליך אתכם.

יש הבדל בין הסכם ממון להסכם נישואין אזרחיים דוגמא

איפה ניתן לראות הסכם נישואין אזרחיים דוגמא?

למען האמת, יש לא מעט דוגמאות אשר תוכלו למצוא באתרים שונים וגם כאן. ההסכם הינו הסכם די פשוט אשר רצוי שיהיה מלווה בליווי משפטי. לא מדובר כאן על הסכם ממון, אלא על הסכם נישואין אזרחיים דוגמא. הנה הסכם נישואין אזרחיים דוגמא: למעשה, אין תבנית אחידה של הסכם נישואין אזרחיים דוגמא, אלא מה שאתם צריכים בסך הכל הוא לציין בראש הדף האם מדובר על הסכם ממון או הסכם נישואין אזרחיים. תצטרכו לציין תעודות זהות של בני הזוג ולמטה תהיה כתובה ההצהרה שלכם.

למעשה, אין תבנית אחידה של הסכם נישואין אזרחיים דוגמא

היופי של ההצהרה הוא שאתם לא כפופים בעצם לחוקי הדת שקשורים בכתובה, אתם יכולים לכתוב את ההצהרה שלכם באופן עצמאי. יש עניינים משפטיים שכדאי לשים עליהם דגש בעת כתיבת ההצהרה ולעיתים מתווסף להצהרה גם הסכם ממון שהוא חלק בלתי נפרד מחיי הנישואין ולכן, יש דגש מאוד גדול על כתיבת ההצהרה.

מהו הסכם ממון?

לאחר קיבלתם הסכם נישואין אזרחיים דוגמא, הגיע הזמן גם לדבר על הסכם ממון. הסכם ממון הוא דבר אשר מקיימים בחתונה דתית ובחתונה אזרחית. הסכם ממון מתייחס לענייני רכוש, גם כאשר מדובר על זוגות אשר הם עתידיים להיות ידועים בציבור. במסגרת הסכם הממון בני הזוג קובעים את העדיפויות שלהם לאופן חלוקת הנכסים במקרה של גירושין או פרידה. המטרה של הסכם ממון היא להתנות את קביעת הרכוש אשר נצבר במהלך חיי הנישואין, לצמצם את הסיכוי לסכסוך כלכלי וכמובן, להגן על קניינם בנכסים שנרכשו לפני מיסוד הקשר.

גם בשביל הסכם נישואין אזרחיים דוגמא וגם בשביל הסכם ממון, אתם צריכים ליווי של עורך דין לענייני משפחה

גם בשביל הסכם נישואין אזרחיים דוגמא וגם בשביל הסכם ממון, אתם צריכים ליווי של עורך דין לענייני משפחה. כאשר מדובר על חתונה אזרחית אתם חייבים גורם מקצועי אשר מומחה בענייני משפחה אשר יעניק לכם את כל השירות המגיע לכם. מדובר על תהליך שאינו פשוט בהכרח, לכן אתם חייבים להצטייד בבעל מקצוע אשר יוכל לעבור אתכם שלב אחרי שלב כדי למנוע בעיות משפטיות עתידיות בכל הנוגע לילדים, רכוש והתמודדות מול בית הדין הרבני במקרה הצורך.

החתונה היוונית שלכם תהיה בלתי נשכחת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!