fbpx

חתונה אזרחית בארץ

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

מספר ימים לאחר שבן זוגך הציע לך נישואין וההתרגשות מעט שככה, התחלתם לברר יחד אודות התהליך הכרוך בתכנון חתונה מיוחדתחתונה אזרחית בארץ או בחו"ל איננה מוכרת על ידי הרבנות והם מסרבים להכיר בזוגות שערכו טקסים כאלו כזוגות נשואים וחגיגית בדיוק כפי שחלמתם. בכדי להתחיל בכלל את התהליך עליכם לפתוח תיק ברבנות הראשית לישראל, שהוא הגוף הרשמי במדינת ישראל הממונה על נושא הנישואין בארץ ולו הסמכות להעניק תעודת נישואין לזוגות לאחר טקס החתונה.

להפתעתך הנציגים ברבנות מסרבים לפתוח לכם תיק נישואין ובכך אינם מאפשרים לכם להינשא בארץ, זאת בגלל שהעבר שלך העלה כי הסטטוס שלך בעיני הרבנות הוא ממזרת – זאת אומרת יהודייה שנולדה מגילוי עריות או ניאוף, שאלו הם איסורים חמורים מאוד על פי התורה. למרות שמדובר על סטטוס מאוד מיושן וכמובן לא בשליטתך, הרבנות פועלת על פי הלכות ומנהגים דתיים בלבד כך שההחלטה לסירוב הנישואין היא סופית ומותירה אתכם המומים ומתוסכלים.

לפני שתוותרו על כל הרעיון של הנישואין, כדאי שתדעו שקיימת אפשרות בה עליכם להינשא מבלי לערב את הרבנות בכך, וזאת באמצעות קיום של טקס נישואין אזרחיים. כדי להבין מעט יותר על הנושא ולדעת מה כרוך בתכנון חתונה אזרחית בארץ, ריכזנו במאמר הנוכחי את כל התשובות לכל השאלות בנושא נישואין אזרחיים.

מה ההבדל בין חתונה אזרחית לחתונה מסורתית?

וגות ישראלים אינם יכולים לערוך חתונה אזרחית בארץ ולקבל על כך הכרה מהרשויות במדינת ישראל

חתונה מסורתית בישראל נערכת על פי כללי ומנהגי הדת היהודית-אורתודוקסית, במהלכה נשמרים כל הטקסים הדרושים לקיום מצוות הנישואין כמו חופה כשרה, רב שמקדש את בני הזוג, ענידת טבעת לאישה, ניסוח וחתימה על הכתובה על ידי הגבר וכמובן שבירת הכוס. רק לאחר שכל הללו מתקיימים בחתונה "כדת משה וישראל", בני הזוג רשאים לקבל את תעודת הנישואין הרשמית מהרבנות המעידה כי הם נשואים רשמית.

חתונה אזרחית לעומת זאת איננה נערכת על ידי מוסד דתי כמו הרבנות, אלא נערכת ומנוהלת על ידי רשות אזרחית בלבד. מכאן ניתן להבין כי אין כל חובה שרב או איש דת אחר ישיא את בני הזוג, וכן כללי הטקס של החתונה המסורתית לא חייבים להתקיים כדי שבני הזוג יקבלו לידיהם את תעודת הנישואין.

באילו מקרים זוגות יבחרו להינשא בנישואין אזרחיים?

זוגות שבוחרים לערוך חתונה אזרחית בארץ לא יוכלו לקבל מעמד כנשואים מטעם משרד הפנים בארץ, והחלופה האפשרית עבורם היא להציג עצמם כידועים בציבור לצורך קבלת זכויות בירוקרטיות המגיעות להם

נישואין אזרחיים משחררים את בני הזוג מקיום אחרי מצוות הנישואין המחייבות אותם על פי כללי הרבנות, וכן המנהגים הכלולים בטקס של יהודים מהזרם האורתודוקסי, כך שגם זוגות שבוחרים להינשא בנישואין אזרחיים אינם מחויבים לקבל אישור לכך מטעם הרבנות.

כך למעשה כל זוג בישראל שרוצה להינשא יכול לעשות זאת בצורה חופשית וללא מגבלות, במיוחד כל הזוגות המוגדרים כפסולי חיתון על ידי הרבנות כמו זוגות חד מיניים, זוגות שאחד מהם או שניהם אינם יהודים, קרובי משפחה וכן גם כמובן זוגות שאחד מהם הוא ממזר/ת.

מה המעמד של חתונה אזרחית בעיני הרבנות?

הרבנות כמוסד דתי בישראל אינו מאפשר לזוגות בישראל לקיים טקסי נישואין שאינם נערכים על פי מנהגי הדת-האורתודוקסית, ולכן חתונה אזרחית בארץ או בחו"ל איננה מוכרת על ידי הרבנות והם מסרבים להכיר בזוגות שערכו טקסים כאלו כזוגות נשואים. למרות שהרבנות הראשית בישראל היא גוף בעל כוח השפעה על הרשויות במדינה, משרד הפנים מאפשר להעניק הכרה פורמלית לזוגות שנישאו בחתונה אזרחית ולכן הסטטוס שלהם עשוי להשתנות בתעודת הזהות.

האם ניתן לערוך חתונה אזרחית בארץ?

כיוון שהרבנות הראשית לישראל היא המוסד הדתי האמון על מתן אישורי נישואין לזוגות בצורה פורמלית, וכן מוסד זה איננו מכיר ומקבל את התהליך של חתונה אזרחית שאיננה נערכת על פי מנהגי הדת היהודית-אורתודוקסית, זוגות ישראלים אינם יכולים לערוך חתונה אזרחית בארץ ולקבל על כך הכרה מהרשויות במדינת ישראל. לכן זוגות שבוחרים לערוך חתונה אזרחית בארץ לא יוכלו לקבל מעמד כנשואים מטעם משרד הפנים בארץ, והחלופה האפשרית עבורם היא להציג עצמם כידועים בציבור לצורך קבלת זכויות בירוקרטיות המגיעות להם – אך הם אינם יקבלו את האפשרות לשינוי הסטטוס הזוגי שלהם בתעודת הזהות, כתוצאה מהחתונה האזרחית שהם ערכו בתוך גבולות ישראל.

מה האפשרויות העומדות בפני זוגות פסולי חיתון על ידי הרבנות?למרות שחתונה אזרחית בארץ לא מאפשרת לזוגות לקבל תעודת נישואין רשמית לכך, ישנם זוגות רבים שבוחרים לערוך חתונה כזו בישראל כיוון שהם אינם מעוניינים מלכתחילה בתעודת הנישואין

למרות שחתונה אזרחית בארץ לא מאפשרת לזוגות לקבל תעודת נישואין רשמית לכך, ישנם זוגות רבים שבוחרים לערוך חתונה כזו בישראל כיוון שהם אינם מעוניינים מלכתחילה בתעודת הנישואין, או כל תעודה רשמית אחרת שמכירה בנישואים שלהם. מצד שני, זוגות שכן מעוניינים לקבל תעודת פורמלית המעניקה תוקף לנישואים שלהם והם אינם רשאים להינשא ברבנות, יכולים לערוך חתונה אזרחית בחו"ל וכך לקבל תעודת נישואין פורמלית מהרשות האזרחית בה הם נישאו.

באילו מדינות ניתן לקיים חתונה אזרחית?

האפשרות לקיים חתונה אזרחית בחו"ל מעודדת זוגות ישראלים רבים לערוך את הטקס מעבר לים, בין אם מדובר על זוגות פסולי חיתון על ידי הרבנות או זוגות שאינם מעוניינים מלכתחילה לערוך טקס נישואין מסורתי כפי שהרבנות מכתיבה. ישנן מדינות רבות ברחבי העולם המעניקות לזוגות את האפשרות להינשא בחתונה אזרחית, כאשר טקס החתונה נערך בבית עירייה על ידי ראש העיר או נציג אחר מטעם הרשות.

בין המדינות הפופולריות לעריכת חתונה אזרחית הן צ'כיה, יוון, סלובניה, גרמניה, ארצות הברית וקפריסין שהיא אחת מהמדינות המבוקשות ביותר בקרב ישראלים המעוניינים לערוך טקס נישואין אזרחי בצורה חופשית.

איזו מדינה היא המומלצת ביותר עבור תכנון חתונה אזרחית?

היצע המדינות בהן ישראלים יכולים לערוך חתונה אזרחית הוא גדול ומגוון, זאת בהתאם להסכמים שנחתמו בין המדינות לרשויות בישראל. ההחלטה בנוגע ליעד אליו זוגות טסים כדי להינשא תלויה רק בהם וכן במאפיינים אינדיבידואליים כמו תקציב, זמן, העדפות וכו'. לרוב הבחירה בקפריסין כיעד לערוך בו חתונה אזרחית היא הנפוצה ביותר, זאת מכיוון שמדובר על יעד קרוב מבחינה גאוגרפית לישראל וכן הליכים בירוקרטיים נוחים ופשוטים עבור הזוג לצורך קיום טקס הנישואין במדינה.

מה הפרוצדורות והעלויות הכרוכות בנישואין אזרחיים בחו"ל?

זוגות שרוצים לערוך טקס חתונה אזרחי רק כדי לקבל את תעודת הנישואין, יוכלו לטוס לקפריסין כדי לקיים את הטקס ומיד אחר כך לחזור לישראל כדי לערוך טקס חתונה אזרחית בארץ עם כל החברים והמשפחה

לכל מדינה ורשות יש את הדרישות הייחודיות לה בנוגע לקיום ומימוש טקס חתונה אזרחית, ולכן ההליכים הבירוקרטיים משתנים ממדינה למדינה. לכן ההמלצה היא לערוך בירור מקדים ומקיף עם המדינה אליה טסים בנוגע להליך החתונה, וכך להגיע מוכנים עם כל הטפסים והמסמכים הדרושים.

לרוב הדרישה של כל המדינות תהיה הצגה של טופס תמצית רישום המונפק על ידי משרד הפנים הישראלי, וכן דרכונים, תמונות פספורט ומסמכים ואישורים נוספים הקשורים להוכחת הסטטוס האישי של כל אחד מבני הזוג. כדי שהמסמכים הללו יקבלו תוקף רשמי במדינה, יש לתרגם אותם מראש על ידי נוטריון מוסמך שגם יחתום עליהם כדי לאשר את האותנטיות שלהם.

העלויות של עריכת טקס חתונה אזרחית בחו"ל תלויות בעיקר ביעד אליו הזוג בוחר לטוס כדי להתחתן, כאשר העלות המרכזית והגבוהה ביותר היא עבור כרטיסי הטיסה והסדרי הלינה/שהייה במדינה הנבחרת. בחירה ביעד מרוחק כמו ארצות הברית לדוגמא תהיה כרוכה בעלות גבוהה יותר בהתאם, ואילו יעדים קרובים יותר כמו מדינות באירופה או יוון וקפריסין יהיו זולים יותר באופן יחסי. זוגות שרוצים לערוך טקס חתונה אזרחי רק כדי לקבל את תעודת הנישואין, יוכלו לטוס לקפריסין כדי לקיים את הטקס ומיד אחר כך לחזור לישראל כדי לערוך טקס חתונה אזרחית בארץ עם כל החברים והמשפחה.

חתונה בקפריסין עלויות
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!