fbpx

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד תמיד היה נושא חם על השולחן, תמיד הדעות חלוקות ולפעמים זה אפילו מגיע לטונים מאוד גבוהים. אפשר להבין את שני הצדדים (תלוי באיזה צד אתם), אבל בסופו של דבר מדובר כאן על זוג אוהב שרוצה להינשא ולצערנו, בארץ אין להם את האפשרות הזאת. יש היום אלטרנטיבות שונות אשר יאפשרו להם לעקוף בדרך כזאת או אחרת את חוקי הדת ולהיות מוכרים כזוג נשוי בארץ. אז מה דעתכם על נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד? באיזה צד אתם נמצאים?

מהם נישואים אזרחיים?

בכל שנה אנחנו רוצים גדילה משמעותית בחתונות אזרחיות של אזרחי ישראל. מה ששונה היום מפעם הוא, הפעם אנשים רבים בוחרים

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד תמיד היה נושא חם על השולחן, תמיד הדעות חלוקות ולפעמים זה אפילו מגיע לטונים מאוד גבוהים.

לעבור תהליך של נישואים אזרחיים מבחירה חופשית, למרות שהם יכולים על פי חוקי הדת לעבור חתונה דרך הרבנות. עם זאת, רבים בתחילת התהליך של נישואים אזרחיים מופתעים לגלות שכיום לא ניתן להתחתן בחתונה אזרחית בארץ. אז איך זה שיש כל כך הרבה זוגות נשואים בחתונה אזרחית? הזוגות האלו כנראה טסו לחו"ל, לארה"ב, לצ'כיה, קפריסין וכד' כדי להתחתן חתונה אזרחית. מדינת ישראל מוכנה להכיר בזוגות נשואים אשר התחתנו בחתונה אזרחית בחו"ל. לכן, אותם זוגות זכאים לכל הזכויות שיש לזוג נשוי כדת משה וישראל.

מהי כתובה חילונית?

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד חלוקים בעיקר בגלל עניין הכתובה. יש לא מעט זוגות אשר יכולים להתחתן בחתונה המסורתית, אבל

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד חלוקים בעיקר בגלל עניין הכתובה. יש לא מעט זוגות אשר יכולים להתחתן בחתונה המסורתית

בכל זאת בוחרים לבחור במוסד הנישואים האזרחי. הסיבה לכך היא הכתובה, שאינה שוויונית ובעיניי זוגות רבים פוגעת באישה ובגבר כאחד. מצד אחד, היחס של "השעבוד" של האישה בכתובה המסורתית אינו מתאים לכל אחת, לא כל אחד מוכנה גם לעבור תהליך גירושין. מצד שני, בכל הנוגע לחובותיו של הגבר, מדובר על צעד שגם הוא לא שוויוני ולכן, רבים בוחרים בכתובה חילונית. הכתובה החילונית הינה מסמך משפטי אשר תקף בנישואים אזרחיים. בכתובה מצהירים בני הזוג על אהבתם, חובתם אך היא ניתנת לשינוי בהתאם למצב הנוכחי של בני הזוג ועוד גורמים נוספים. על כתובה חילונית חותמים או לפני הטקס בליווי עדים, או באמצע הטקסט העדים יחתמו הם על הכתובה או כחלק מהטקסט החתימה תהיה לעיניי כל האורחים.

דעתם של מי שבעד

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד תמיד יהיו בעלי דעות חלוקות. מי שבעד נישואין אזרחיים לאו דווקא אדם אשר נישא דרך נישואין

נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד תמיד יהיו בעלי דעות חלוקות. מי שבעד נישואין אזרחיים לאו דווקא אדם אשר נישא דרך נישואין אזרחיים

אזרחיים. רבים יכולים בעצמם להתחתן בחתונה יהודית, אבל בכל זאת דואגים לאלו שלא. הטענה הראשונה היא שגם מי שאינו עונה על הגדרות היהדות זכאי לקבל את הזכויות של זוג נשוי בארץ. לדוגמא, על פי הדת זוגות חד מיניים לא יכולים להתחתן וגם לא להקים משפחה. מצד שני, יש זוגות חד מיניים אוהבים שרוצים למסד את הקשר שלהם ולהביא ילדים לעולם. לכן, נישואים אזרחיים נפתחו עבורם, אמנם לא בארץ עדיין אבל גם אם אתם תתחתנו בחו"ל, ההכרה בארץ תהיה קיימת. כמו כן, יש זוגות שרוצים לחיות בארץ אבל אחד מבני הזוג אינו יהודי או מסורב חתונה מסיבה כזאת או אחרת. במקרים כאלה, אין לאותו אדם ברירה אלא לפנות לנישואים אזרחיים או לעבור תהליך גיור שהוא תהליך מאוד ארוך וקשה. בנוסף, יש לא מעט אנשים שלא מסכימים עם הדרך בה הרבנות עובדת, מדובר על תהליך לא שוויוני בעיניהם ולכן, הם מעדיפים להתחתן בחתונה אזרחית עם כתובה אזרחית.

דעתם של המתנגדים

אז מה בעצם כל כך מפריע למתנגדים? הבעיה העיקרית של נישואים אזרחיים בקרב אנשי דת רבים היא שזה מנוגד לחוקי הדת. זאתאז מה דעתכם על נישואים אזרחיים בישראל בעד ונגד? באיזה צד אתם נמצאים? אומרת, ברגע בו יפתחו את מוסד הנישואין לכל אדם אשר ירצה זה עלול להוביל להרבה מאוד בעיות. על פי אמונתם של אנשים אלו, משפחה צריכה להיות כפי שאנחנו מכירים, בעל, אישה וילדים. כמו כן, הבעיה הנוספת היא שמבחינתם נישואים אזרחיים משנים את חוקי התורה אשר נקבעו למוסד הנישואין. לכן, זה יכול לגרום למעין "התבוללות" אבל בקרב זוגות יהודים אשר יבחרו להינשא דרך מוסד הנישואים האזרחיים, שעל פי הדת אינו תקף, אלא רק מבחינה חוקית. כאשר יש לנו מוסד נישואין אחד אנחנו שומרים על המרקם היהודי של החברה שלנו, ברגע בו יתחילו להיות פירצות כאלה ואחרות המצב עלול להחמיר.

מה בנוגע לגירושין?

כפי שכבר הצלחנו להבין, מעמדם של נישואים אזרחיים שווה ערך לנישואים דרך הרבנות. במקרה של גירושין יש לכם 2 אפשרויות. האפשרות הראשונה היא ללכת לרבנות, כן כן, לרבנות ולהתגרש בטקס מיוחד. עם זאת, אתם לא חייבים ללכת לרבנות אם אתם יודעים שלא תרצו להינשא בעתיד בנישואים דתיים. יש לוודא שמדינת ישראל מכירה בתעודת הגירושין שקיבלתם. רצוי לקבל את התעודה הזאת במקום בו נישאתם, אם לא תקבלו הכרה עליכם יהיה לפנות לבית הדין הרבני לקבלת גט.

החתונה היוונית שלכם תהיה בלתי נשכחת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!