fbpx

רישום נישואים אזרחיים

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חולמים למסד את הקשר שלכם? זוגות רבים נתקלים במערכת של בית הדין הרבני אשר מונעת מהם למסד את הקשר. עם זאת, רישום נישואים אזרחיים יכול עדיין להיות רלוונטי עבורכם. מדובר על תהליך לא פשוט אשר לרוב יחייב אתכם לצעוד יד ביד עם עורך דין המתמחה בנישואים אזרחיים. החוק בישראל קובע כי כל אזרח מחויב ברישום של נישואים אזרחיים מחוץ לישראל לרשום את הנישואים במשרד הפנים בישראל. זאת אומרת, אם אתם התחתנתם בחו"ל בחתונה אזרחית חובה עליכם לדווח על כך במשרד הפנים. לצערנו, במדינת ישראל לא ניתן להתחתן בנישואים אזרחיים, הטקסים שאתם רואים בארץ הינם סימבולים וחלקם כבר לאחר רישום נישואים אזרחיים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליך רישום נישואים אזרחיים.

 

למה אתם צריכים עורך דין?

עבור רישום נישואים אזרחיים חלה חובה של זוג אשר נישא לדווח על כך אם הוא תושב ישראלי או אזרח ישראל. בשביל לרשום את עצמכם בתור זוג נשוי לאחר שנישאתם, עליכם לגשת לרשות האוכלוסין הסמוכה למקום המגורים שלכם, אם שני בני הזוג תושבי ישראל שניהם חייבים להגיע לרישום. אם מדובר על מצב בו רק אחד מבני הזוג הינו אזרח ישראלי, רק עליו יש חובת הגעה לרישום. עליכם להגיש את הבקשה לפי טופס ייעודי אשר מכונה גם "הודעה על שינוי מעמד אישי".  כאשר אתם מגיעים לרישום, אתם צריכים להביא אתכם תעודת זהות של שני בני הזוג, דרכונים, תמונת פספורט צבעונית בגודל 3.5 על 4.5 ס"מ, תעודת נישואין מקורית מהמדינה בה נישאתם. התעודה חייבת להיות מאושרת עם חותמת האפוסטיל או אישור קונסולרי.

הטקסים שאתם רואים בארץ הינם סימבולים וחלקם כבר לאחר רישום נישואים אזרחיים

אתם צריכים עורך דין או נוטריון לצורך תרגום תעודת הנישואין שלכם לעברית. הסיבה לכך שאתם צריכים ליווי של עורך דין היא מכיוון שנישואים אזרחיים מחייבים אותנו לעמוד מול מערכת המשפט במצב כזה או אחר. עליכם לוודא היטב שהמקום בו אתם בוחרים מוכר על ידי משרד הפנים הישראלי. כמו כן, יש צורך באישור חותמת האפוסטיל ואף תרגום שרק נוטריון יכול לבצע את זה. מדובר על תהליך שיכול לקחת זמן מה ויש הרבה קשיים בדרך, עם עורך דין מקצועי אתם תעברו אותו בפשטות.

 

שלב אחרי שלב

תהליך הגשת הבקשה עובד בצורה הבאה: עליכם להגיש את הטפסים אותם ציינו מקודם. לאחר מכן, הבקשה שלכם תגיד לנציג של רשות האוכלוסין, הוא בודק שכל המסמכים תקינים ואם הם תקינים, הנציג רושם אתכם כבני זוג נשואים וישנה את הסטטוס המשפחתי שלכם בתעודת הזהות. לעיתים, נדרש יהיה לבצע בירורים נוספים. אם אתם מחליטים גם לשנות את שם המשפחה של אחד מבני הזוג, יונפק עבורכם תעודה המעידה על בחירת שם המשפחה. כמו כן, למי שיש דרכון, גם השם ישתנה בדרכון. במקרה בו אחד מבני הזוג אינו אזרח ישראל והוגשה בקשה לשינוי מעמדו, יש לפעול בהתאם לנוהל של מעמד לבן זוג זר.

עבור רישום נישואים אזרחיים חלה חובה של זוג אשר נישא לדווח על כך אם הוא תושב ישראלי או אזרח ישראל

במקרה בו הבקשה שלכם נדחתה, יש לכם 21 יום להגיש ערר מקבלת הדחייה. את הדחייה יש לבצע בליווי של עורך דין כדי להטיב את הבקשה. במקרים חריגים, יש לעתור לבית המשפט עם הגשת ערר על הדחייה. יש הרבה דברים בהם צריך לדון פקיד הרישום, זאת בהתאם למדינה בה נישאתם ועוד שיקולים משפטיים. הדרך הטובה ביותר היא לעבור את כל התהליך בליווי עורך דין אשר מכיר את כל המקרים שיכולים לקרות במהלך הדרך. הליך הרישום אינו כרוך בתשלום אגרה ובקשה לשינוי שם המשפחה נעשית בתוך חצי שנה מיום הנישואים וגם ללא עלות. בקשות נוספות לאחר חצי שנה ממועד הנישואים כן יהיה כרוך בתשלום.

מוטב לציין, אם הבקשה שלכם נדחתה, רשות האוכלוסין חייבת לנמק את הסיבה לדחייה. אם בערר הוחלט שלא ניתן יהיה לבצע את הרישום יהיה עליכם לעתור על ההחלטה לבית המשפט לעניינים מנהליים, רצוי ואף חובה בליווי עורך דין מוסמך. רישום נישואים אזרחיים נשמע תהליך פשוט, אבל יש הרבה קשיים בדרך למיסוד הקשר שלכם.

רישום נישואים אזרחיים נשמע תהליך פשוט, אבל יש הרבה קשיים בדרך למיסוד הקשר שלכם

חשוב לדעת

בני זוג אשר הם נחשבים לעדה מוכרת בארץ ונישאו בנישואים אזרחיים וירצו להתגרש, חייבים לעשות זאת על פי בית הדין הדתי אליו הם משתייכים. זאת אומרת, אם אתם יהודים יהיה עליכם להגיע לבית הדין הרבני. זאת מלבד לבני זוג מאותו המין שיכולים להתגרש בבית המשפט לענייני משפחה.

רישום נישואים אזרחיים אינו תפקידו היחיד של עורך דין לנישואים אזרחיים. כחלק מתפקידו, עורך דין יכול לסייע לכם בכתיבת הסכם ממון וכתובה אזרחית

הסכם ממון וכתובה אזרחית

רישום נישואים אזרחיים אינו תפקידו היחיד של עורך דין לנישואים אזרחיים. כחלק מתפקידו, עורך דין יכול לסייע לכם בכתיבת הסכם ממון וכתובה אזרחית אשר מצהירה על הנדרים שלכם אחד כלפי השני בדומה לכתובה כדת. חשוב מאוד לעשות הסכם ממון עם עורך דין מוסמך אשר מתמחה בתחום זה. הסכם ממון נועד כדי להגן על שני הצדדים במקרה של צורך בחלוקת רכוש, מדובר על נוהל מקובל מאוד היום אשר מקנה ביטחון לשני הצדדים.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!