fbpx

עובדות חשובות על הסרת משקפיים בלייזר

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

מאת מערכת אתר MIOK

הסרת משקפיים בלייזר היא בין ההליכים המתקדמים שמציע כיום תחום רפואת העיניים. ניתוח זה מאפשר לשפר את איכות החיים באופן משמעותי, ולהיפרד לעד מהצורך בהרכבת משקפיים. מדובר בהליך קצר ובטוח, אך ככל פרוצודרה כירורגית, הוא כרוך בסיבוכים אפשריים.

למי מתאים הניתוח?

ככלל, ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתאים לאנשים בני 18 לכל הפחות, הסובלים מצילינדר, רוחק רואי, קוצר רואי או זוקן ראייה. נדרש שהמועמדים לניתוח יהיו בעלי מספר יציב במשך ששת החודשים שלפני בדיקת התאמה, אותה חובה לערוך לפני הניתוח. מדובר בבדיקה מוקפדת ומקיפה שמשכה כשלוש שעות, במסגרתה נבדקות איכות הראייה וחדות הראייה, ונבחנים פרמטרים כמו: לחץ תוך-עיני, עובי הקרנית וטופוגרפיה שלה, מחלות עיניים ועוד.

חשיבותה של הבדיקה רבה שכן היא ממיינת ובוררת מי מתאים לעבור ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, ובמסגרתה נמצא כי רק כ-70% מהנבדקים מתאימים לניתוח. חלק מהנבדקים שנמצאים בלתי  מתאימים יוכלו להיפרד מהמשקפיים בהשתלת עדשה תוך-עינית למשל.

 על אודות הניתוח

הניתוח כולל שני שלבים: בשלב התחילי הרופא יוצר חלון טיפולי בקרנית. בשלב הבא הרופא מעצב את פני הקרנית באמצעות לייזר, לפי מצב העיניים של המטופל. בתום ההליך הרופא סוגר את החלון הטיפולי שפתח.

ישנן שלוש שיטות עיקריות לביצוע הניתוח: LASIK – בשימוש כשני עשורים, במסגרתה מבוצע פיצול שכבתי עגול במרכז הקרנית; PRK – שיטה ותיקה הנמצאת בשימוש זה כשלושה עשורים ומתאימה גם לאנשים בעלי קרנית דקה, במסגרתה מוּסרת בתחילה שכבת תאי הציפוי של הקרנית ולאחר מכן מבוצע שיוף בלייזר על פני הקרנית, ו-IntraLASIK – השיטה המתקדמת והמדויקת ביותר, שבה הלייזר מסמן את פיצול הקרנית והמנתח משלים את הפעולה לפני השימוש בלייזר שמוריד את המספר.

את ההליך חשוב לבצע אצל רופא עיניים מומחה ומיומן בניתוחי הסרת משקפיים בלייזר, שעבר הכשרה ייעודית, מכיר את שיטות הניתוח הנהוגות, והוא בעל ותק וניסיון בתחום.

בתום הניתוח ייתכנו תופעות לוואי לרבות הפרעה באיכות הראייה כמו סנוור וטשטוש – חולפות בתוך כמה שבועות, או יובש בעיניים.

הכנות לקראת הניתוח

טרם ביצוע הניתוח חשוב שהמטופל יקפיד על הוראות הרופא במטרה לשמור על בריאות העיניים לפני הניתוח ואחריו, ולטובת זירוז ההחלמה.

כחלק מכך, מי שמרכיב עדשות מגע קשות נדרש להפסיק להרכיבן כעשרה ימים לפני בדיקת ההתאמה לניתוח ולפני הניתוח עצמו, ומי שמשתמש בעדשות רכות מתבקש להפסיק להרכיבן לכל הפחות 72 שעות טרם בדיקת ההתאמה והניתוח. חל איסור להתאפר משלושה ימים לפני הניתוח. ביום ביצוע הניתוח אין צורך להימצא בצום, אך לפני הניתוח כדאי לאכול ארוחה קלה בלבד. יש להגיע עם מלווה ולהצטייד בטיפות שרשם הרופא לשימוש לאחר הניתוח: דמעות מלאכותיות לטיפול ביובש בעיניים, טיפות אנטיביוטיות להגנה מזיהום וסטרואידים בטיפות, להאצת ההחלמה.

לאחר הניתוח

יום לאחר הניתוח יש להגיע לביקורת, רצוי עם משקפי שמש, ועד הביקורת לא להסיר את המגינים ששמים למטופל על העיניים בסיום הניתוח.

בימים שלאחר ביצוע הניתוח יש להשתמש באופן סטרילי בטיפות שרשם הרופא, במשך חמישה ימים אסור להרטיב את העיניים וכן לחפוף את השיער. כדי שלא תחדור זיעה לעיניים חל איסור לעסוק בפעילות ספורט מאומצת בין שבוע לעשרה ימים, ויש לישון עם מגן עיניים למשך כמה לילות לאחר ביצוע הניתוח.

בחלוף כשבוע מהניתוח יש להגיע לביקורת שנייה. לאחר מכן במשך שבועיים מיום הניתוח אסור להתאפר או לשהות בסביבה אפופת אבק או עשן. למשך חודש לאחר הניתוח אסור לרחוץ בבריכה או בים, חשוב להקפיד על הרכבת משקפי שמש ולהגן על העיניים מפני חבלה.

 

 

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!