fbpx

יש לכם אירוע קטן ורוצים לדעת מה חסר לכם?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

תכנון אירוע קטן זוהי משימה גדולה שיהיה עליכם להתכונן אליה מראש. אומנם האירוע עצמו הוא אירוע קטן, אך אף אחד לא אמר כי ההכנות הולכות להיות פשוטות. בטח אם אתם מאלה שרוצים להשיג את התוצאה המושלמת, זאת שלא תוכלו להשיג ללא הכנה מקדימה. רוצים לדעת מה חסר לכם לאירוע הקרוב שאתם מתכננים? הכנו לכם רשימה של דברים שאסור לכם לשכוח אותם בעת תכנון של אירוע קטן מכל סוג שהוא. גם אם נדמה לכם שלא שכחתם כלום, מוטב שתוודאו כי כל הדברים החשובים מוכנים.

 

מקום לקיום האירוע

הדבר הראשון שיהיה עליכם לוודא שלא שכחתם זה לסגור מקום. הרי תרצו לדעת לאן יהיה עליכם להזמין את כל האנשים שחשוב לכם שייקחו חלק באירוע. כל עוד לא סגרתם מקום, כל שאר הדברים האחרים לא יכולים להיות סגורים. אחרי שתסגרו מקום מושלם לקיום האירוע, תוכלו להתקדם הלאה לתכנונים אחרים. כאלה שיתבססו באופן כזה או אחר על המקום שנראה לכם המתאים ביותר. נדגיש כי כל אחד יבחר את המקום על פי כמות המוזמנים ועל פי הרצונות האחרים.

אוכל ברמה גבוהה

גם באירועים קטנים אסור להתפשר על האוכל שאותו תגישו לאורחים שתזמינו לשמוח יחד אתכם. האוכל הוא הלב של האירוע, זה שבלעדיו שום דבר לא יהיה שלם. לכן אנו מציעים לכם לפנות לקייטרינג הבשרים של צורסקו, קייטרינג לאירועים קטנים ברמה גבוהה, מקום שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. חברה שעושה באופן קבוע קייטרינג עבור אירועים קטנים תדע על מה צריך לשים לב. הרי באירוע קטן האוכל תופס המון תשומת לב בהשוואה לאירוע גדול שיש בו אלמנטים רבים.

 

מוזיקה טובה

זה שאתם מתכננים אירוע קטן זה לא אומר שתוכלו לוותר על מוזיקה. מבחינתכם תוכלו להזמין דיג'יי שיהיה אחראי על הפעלת המוזיקה מתחילת האירוע ועד סופו. אך אם אינכם רוצים להכניס את עצמכם להוצאות מיותרות, תוכלו להביא את המוזיקה בעצמכם. הכי חשוב שלא תשכחו את העניין הזה, כי זה מה שאמור להקפיץ את האורחים. ללא מוזיקה התחושה באירוע תהיה מוזרה, כזאת שקשה להסביר אותה במילים. זה בידיים שלכם לבחור באיזה אופן תרצו שהמוזיקה תבוא לידיי ביטוי באירוע שלכם.

 

קינוחים מפנקים

רגע לפני שחוזרים לבית יהיה עליכם לגרום לאורחים לצאת עם טעם טוב מהאירוע. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות הגשת קינוחים מפנקים מכל מיני סוגים. תוכלו להזמין קינוחים חלביים, כל עוד האוכל שהוגש לאורחים לא היה בשרי. אופציה נוספת תהיה הזמנת מגשי פירות מעוצבים דרך מגשי פירות-פרי השחר שיגרמו לאורחים להישאר פעורי פה. לכל אחת מהבחירות האלה יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלה. תוכלו להחליט איזה קינוח תרצו לתת להם, תוכלו אפילו לשלב בין שתי העולמות האלה.

 

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!