fbpx

מהי משכנתא הפוכה – פתרון יצירתי לגיל הזהב

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

משכנתא הפוכה הפכה להיות לאחד מהפתרונות היצירתיים עבור בני גיל הזהב. יש לא מעט חוסר וודאות בנושא הזה, ומוטב כי תשימו את כל הדברים על השולחן. לא מעט פנסיונרים לא לוקחים הלוואה שכזאת רק בגלל שהם חוששים מההשלכות שלה. אך למען האמת כמעט ולא קיימות מגבלות, ניתן להרוויח ממנה תועלת מקסימלית. בטח עבור כל אלה שנכנסו לחובות או כאלה שרוצים להגשים את החלומות שלהם. עם משכנתא הפוכה תדעו כי יש לכם את כל האפשרויות שתמיד חלמתם עליהן.

 

לשעבד את הבית לטובת המשכנתא

במחשבה ראשונה זה עשוי להישמע מאוד מאיים, ויש כאלה שמיד יחששו. אך בפועל שעבוד של הבית משמעותו רישום בטאבו כי נלקחה משכנתא והדירה משועבדת לה. כלומר עד שתחזירו את המשכנתא הרישום בטאבו יישאר כמו שהוא, אך תוכלו להמשיך להתגורר בדירה. מבחינת אורך החיים שלכם הם נשארים בדיוק כפי שהם היו לפני כן. לא תרגישו בשום שינוי, למעט הכסף שאותו קיבלתם כתוצאה מלקיחת המשכנתא. 

 

תבחרו מה לעשות עם הכסף

כאשר אנשים יוצאים לפנסיה יש להם אפשרות להגשים את החלומות שלהם. את רשאים לעשות עם הכסף שקיבלתם מה שבא לכם, כל מה שתמיד רציתם לעשות. עד שהתפנה לכם זמן, תוכלו לחיות את החיים שתמיד רציתם. בגיל 60 ומעלה אין סיבה לשקוע בחוסר מעש או בתחושה של באסה. זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לעשות את מה שתמיד רציתם לעשות בזכות אותה משכנתא הפוכה.

 

משכנתא הפוכה לא רק מהבנק

זה נכון שאפשר לקחת משכנתא שכזאת מהבנק, אבל לא רק. כך שמוטב לכם לבחון את כל האפשרויות עוד לפני שתעשו בחירה לכאן או לכאן. תוכלו לקחת משכנתא שכזאת גם דרך חברת פרץ פיננסיים ועוד מגוון רחב של חברות חוץ בנקאיות. לעיתים חברה חוץ בנקאית תוכל לספק לכם יתרונות שהבנק לא יוכל להביא עימו. התחרות בין חברות חוץ בנקאיות היא גדולה מאוד, וכל חברה תרצה שתיקחו את המשכנתא דרכה. רק אחרי שבחנתם את האפשרויות, תוכלו לעשות החלטה סופית.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!