fbpx

חתונה בקפריסין חוות דעת

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה בקפריסין חוות דעת

הרבה זוגות מחליטים כי הרבנות אינה מתאימה להם, על מנת שיערכו באמצעותו טקס נישואין. זו הסיבה, כי הם בוחרים בטקס נישואים אזרחיים בקפריסין. כמו כן, אותם הזוגות, יחפשו חתונה בקפריסין חוות דעת, על מנת למצוא את החתונות המשתלמות ביותר במחירים סבירים. ישנם זוגות שהגבר כהן והאישה גרוה, כך שהם אינם יכולים להינשא בחתונה רבנית, או שאחד מבני הזוג אינו יהודי. יש להכין מראש מסמכים חשובים לעריכת הנישואין האזרחיים ולתרגם אותם ולאחר מכן, להחתים בחותמת אפוסטיל. יש להחתים את תעודת הנישואין במשרד המשפטים ואז ניתן להמשיך בחגיגת האירוע למי שמעוניין.

חתונה בקפריסין חוות דעת

 

תוכלו לחפש הכול אודות חתונה בקפריסין חוות דעת בפורטלים ובאתרים שונים הקשורים לחתונה אזרחית ביוון. ישנן חברות המארגנות חתונה אזרחית חוות דעת, תמצאו באמצעות המלצות או זוגות שהתחתנו באמצעות אחת מחברות אלה והיו מרוצים. זוהי בהחלט אינדיקציה נכונה, לבחור חברת ארגון חתונות אזרחיות בקפריסין. יש לקחת בחשבון עלויות כגון: טיסות, לינה בבית מלון, אגרות, הסעות תרגום באמצעות מתרגם שילווה את כל שלבי הטקס ואף יסביר לכם לגבי המסמכים שעליכם לחתום עליהם, מה התוכן שלהם. ניתן לערוך מסיבת בריכה בווילה לאחר טקס הנישואים, לחגוג בטברנה קפריסאית טיפוסית עם נגני בוזוקי, זמרים מקומיים ולחגוג עם הרבה יין, שמפניה ואוכל טוב, כאשר המוזמנים שלכם חוגגים אתכם.

אין צורך להסתבך עם בירוקרטיה מקומית

מלבד היתרון שבקרבתה של קפריסין לישראל, יש גם את נושא הבירוקרטיה, שהיא אינה מסובכת ואם תשכילו לעשות ולטפל בכל הניירת והעירייה בה תינשאו באמצעות חברה המארגנת חתונות בקפריסין, תהיו רגועים יותר והכול יהיה קל. זוגות רבים, חוששים מכל נושא הניירת והבירוקרטיה בעירייה וברישום ולכן, יש למצוא מידע על חיתונה בקפריסין חוות דעת ולבחור את החברה המתאימה ביותר, בהתאם להמלצות, מידע שתקראו עליה ברשת ואפילו בפורטלים של חתונות ששם תמצאו חתונה בקפריסין חוות דעת, מכתבי תודה והמלצה ואפילו סרטוני ווידיאו של זוגות שנישאו באמצעות חברה מסוימת בבעלות ישראלית, אשר הקלה עליהם המון בכל ההליכים.

חבילות חתונה אזרחית בקפריסין

ניתן למצוא חבילות חתונה אזרחית בקפריסין, כאשר תוכלו לבחור מתוך החבילות הללו ולמצוא את זו, אשר תתאים לכם כמו כפפה ליד. ניתן למצוא חבילות של חתונת בזק, חבילות של ארגון הטקס עצמו בעירייה וחגיגת האירוע באחד מהמיקומים המדהימים שתוכלו לבחור מהם וכן, חבילת חתונה בקפריסין שמתאימה גם למי שמעוניין להזמין אורחים שיחגגו עימו בחתונה, כגון חברים קרובים ובני משפחה.

קפריסין יעד קרוב וזול לחתונה אזרחית לזוגות ישראלים

יש הבדלים רבים בין הארצות שעורכות חתונות אזרחיות, אך בקפריסין למשל, ניתן למצוא עלויות זולות ולשלב חתונה עם חופשה של בני הזוג ושל המוזמנים שלהם. גם את הפתרון של שהייה וטיסות, חברות שעורכות נישואים אזרחיים בקפריסין, יוכלו למצוא עבור הזוגות דילים אטרקטיביים במיוחד גם למוזמנים. פנו לכל מקור מידע המציע חתונה בקפריסין חוות דעת, כך שהכול יהיה לכם הרבה יותר קל ואפילו חווייתי. אף זוג, אינו מעוניין כי תהיינה תקלות כגון בירוקרטיה, חוסר התמצאות בשפה, במקומות מסוימים שהם שוהים בהם בפעם הראשונה ולכן, תמיד כדאי לפנות לגורם מקצועי, אשר יפתור לכם את כל הסוגיות.

נישואים אזרחיים בקפריסין מוכרים במשרד הפנים בישראל

למרות שבישראל לא עורכים חתונות אזרחיות, בכל זאת, אם תחליטו להינשא בקפריסין, תעודת הנישואין תהיה תקפה במשרד הפנים בישראל ותוכרו כזוג נשוי. עליכם להגיע לקפריסין רק עם המסמכים שתידרשו להכין מראש במשרד הפנים, מזוודה עם כמה בגדים, או עם מלת כלה וחליפת חתן וכל השאר, החברה תבצע עבורכם. על מנת להתכונן היטב, כנסו לאתרים שבהם יש חתונה בקפריסין חוות דעת, כך שתוכלו להתכונן מראש. באתרים אלה, תמצאו נציג בישראל וטלפונים של החברה גם בישראל וגם בקפריסין. יש לציין כי בכל מדינה, יש את הבירוקרטיה שלה, אך בקפריסין היא הרבה פחות מסובכת.

לפעמים, לאחד מבני הזוג שעומד להינשא, יש אזרחות זרה, יש לבדוק אם קיימות הקלות הם זכרים ואם ישנם מסמכים שונים, אשר עליהם להכין בארץ. ישנם זוגות שטסים בבוקר לקפריסין, עורכים טקס נישואין בצהריים וחוזרים לישראל בטיסת ערב. תוכלו לשאול בדבר חתונה בקפריסין חוות דעת, מכרים או חברים אשר נישאו בנישואים אזרחיים בקפריסין ולקבל את המשוב שלהם מהחברה אשר ארגנה להם את החתונה.

נישואים אזרחיים בקפריסין בתקופת הקורונה

לפני שתתחילו בהליכים, לאחר שכבר המצאתם את המסמכים הדרושים לכם לעריכת טקס הנישואים האזרחיים בקפריסין, יש לוודא מה המצב בקפריסין מבחינת הקורונה. ישנן תקופות אשר ניתן למצוא מלונות מוזלים וטיסות מוזלות, אך וודאו לגבי התו הירוק, כלומר בדיקת PCR. אם תצטרכו בדיקת PCR גם ביציאה מקפריסין, ניתן יהיה לתאם אותה באחד מבתי החולים בעיר בה תשהו, כאשר הבדיקות הן פרטיות וכרוכות כמובן בתשלום. גם פרטים חשובים אלה, תוכלו לקבל מחברות שמארגנות חתונות אזרחיות בקפריסין, כך שתוכלו לקבל את הכתובת המדויקת ואפילו שירותי הסעה לביצוע הבדיקות.

חתונה בקפריסין המלצות

קפריסין ידועה כארץ החתונות האזרחיות,. קרבתה לישראל, מאפשרת לערוך טקס נישואין ואפילו אירוע שאינו ידרוש מכם לפשוט את הרגל. לכן, אם הכרתם חברים שכבר נישאו בקפריסין ועברו את כל ההליך, בקשו מהם חתונה בקפריסין המלצות. התנאים הם נוחים לישראלים שמעוניינים להגיע למטרת נישואין. יש לקבל את כל הפרטים,לגבי המסמכים שיש להביא, דרכונים, לקבוע תור בעירייה של המקום שבו תערכו את החתונה, החתמת המסמכים במשרד המשפטים בניקוסיה ורק אז, אם חפצה נפשכם במסיבת חתונה, תוכלו לערוך אותה. יש להתייעץ לפני שתטוסו לקפריסין עם חברות הפקה, אשר תוכלנה לסייע לכם ולארגן חתונה אזרחית ממש כמו שאתם מעוניינים. הכול תלוי גם בתקציב שלכם, אך לפחות תוכלו להתנחם בזה שחתונה אזרחית בקפריסין אינה עולה הון תועפות כמו בישראל וכן, היא שונה ומיוחדת.

 

קפריסין – גן עדן לזוגות שאינם  מעוניינים להינשא ברבנות

בגלל הנוקשות והדת היהודית, ישנם זוגות רבים שאינם יכולים להינשא, כגון כהן וגרושה, או אנשים שפשוט אינם מטמינים בדתות נוקשות ומעוניינים לערוך חתונה בקפריסין המלצות של חבריהם, או זוגות חד מיניים שלבטח אינם יכולים להינשא בישראל ולכן, חתונה בקפריסין המלצות, זה בדיוק הפתרון עבורם. יש לבחור את העיר שתהיה נוחה בקפריסין, כך שגם העירייה וגם האירוע לא יהיו רחוקים מבחינת המיקום. ישנן חברות המסייעות בארגון של חתונה בקפריסין, כאשר הן מעמידות לשירות הזוגות אנשים כגון מתרגמים, הסעות, ארגון חבילת נופש הן לזוג והן למוזמנים שמעוניינים להשתתף בשמחתם של הזוגות.

קפריסין היא מדינה די זולה, בהשוואה לישראל כך שזוהי עוד סיבה לתכנן חתונה בקפריסין המלצות. תוכלו להיפגש עם חברות הפקת חתונות אזרחיות בקפריסין, אשר תצענה לכם מקומות לאירוע כגון:וילה חופים מדהימים שניתן לערוך בהם  מסיבת חתונה, טברנות אותנטיות ועוד. תוכלו למשל למצוא צלמים שכבר ממתינים לכם בבתי העירייה השונים בקפריסין, אשר יצלמו אתכם בעת הטקס. ישנם זוגות שאינם מעוניינים באירוע מושקע והם עורכים חתונת בזק, כך שמרחק הטיסה הוא קצר. הזוגות הללו יכולים לטוס בבוקר, כאשר הטיסה עורכת כמעט שעה, להגיע להינשא בעירייה, כאשר המסמכים הדרושים כבר מוכנים מראש, להסתובב במקומות שווים בקפריסין ולחזור בטיסת לילה לישראל, כאשר הם נשואים.

אז איך בוחרים חברה המארגנת נישואין אזרחיים בקפריסין?

ראשית,  כמו כל דבר שאתם מעוניינים למצוא, יש לחפש את כל הפרטים הדרושים למטרת חתונה בקפריסין המלצות, מחברים או מכרים שערכו חתונה מסוג זה. יש לקבוע פגישה עם חברה ישראלית, כך שיהיה לכם קל יותר להתנהל עם הבירוקרטיה מבחינת הניירת ולאחר מכן, תוכלו להתחיל לתכנן את אירוע החתונה עצמו אם הזמנתם בני משפחה וחברים שיחגגו עמכם את האירוע המרגש. האמת היא שישנן כמה חברות בארץ שחלקן אף מנהלות סניפים בקפריסין, מה שיקל עליכם את ארגון החתונה  האזרחית בקפריסין. בקשו לראות סרטוני חתונות שהחברות ערכו לזוגות ישראלים ותוכלו להתרשם נכון, מה שיקל עליכם את הבחירה הנכונה. הוותק והמוניטין של החברות,, מהווה נדבך חשוב לבחירה מושכלת, כך שיש להתחשב גם בפרטים חשובים אלה לגבי חברה שמארגנת נישואין אזרחיים בקפריסין.

 

שימו לב לחותמות חשובות בתעודת הנישואין בקפריסין

התארגנות מבחינת המסמכים הדרושים למטרת חתונה, היא הדבר החשוב ביותר לפני שתחשבו בכלל על האירוע עצמו, אם אתם מתכננים אותו. זה לא נעים להגיע לקפריסין כאשר חסר לכם מסמך מסוים וחשוב, חותמת ממשרד ממשלתי ועוד. יש לדאוג מבעוד מועד, לתרגומים נוטריוניים, חותמות אפוסטיל ועוד. סדקו כמה פעמים אם יש בידכם את כל המסמכים והאישורים ואז תוכלו להיות בראש שקט. זו הסיבה כי קשה לארגו חתונה אזרחית לבד ולכן, ייעוץ מקצועי והוראות של חברת הפקות וארגוני חתונות אזרחיות בקפריסין שמנהלים אותן ישראלים יכול לסייע רבות. תוכלו גם לקבל טיפים, כגון השכרת ווילה שתהיה למטרת האירוע עצמו ואירוח המוזמנים, מה שיחסוך לכם  ולמוזמנים שלכם, עלויות של מלון.

לרוב, חתונה בקפריסין המלצות, היא הרבה יותר אינטימית גם מחתונות מצומצמות בישראל, כך שתוכלו לערוך חתונה מושקעת שלא תעלה הרבה. יש שמזמינים את האירוע עצמו לאחר טקס הנישואין האזרחיים במסעדה שערוכה לאירועים אלה. הרי קפריסין היא המדינה הידועה ביותר לעריכת נישואין אזרחיים, כך שקל למצוא את המיקום האידיאלי ואת כל הסידורים הנדרשים להנפקת המסמכים הדרושים. מומלץ להכין טבעות נישואין כבר בארץ, היות וגם אין זמן לחפש טבעות נישואין בקפריסין ומחירן של טבעות נישואין יהיה יקר יותר מאשר בישראל. יש לדעת, כי ללא טבעות נישואין, לא תוכלו להינשא, כך שגם זה פרט חשוב שיש להתארגן לו מראש.

שריינו תאריך לבית העירייה הרצוי לכם בקפריסין לפחות שבועיים מראש

אם החלטתם על מועד החתונה שלכם בקפריסין, מומלץ להזמין לפחות שבועיים מראש את התאריך. בקפריסין העיריות מלאות בעבודה, החגים הם שונים ולכן את כל הפרטים הללו, עליכם לברר מראש. מי שמארגן את הנישואין האזרחיים בקפריסין, כגון חברות ישראליות, מעודכנות בכל הפרטים ולכן, מומלץ כי תפנו אליהן, כך שתוכלו לארגן את החתונה האזרחית בראש שקט וללא דאגות ולחץ מיותר

חתונה בקפריסין חוות דעת
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!