fbpx

נישואין אזרחיים ללא רישום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

נישואין אזרחיים ללא רישום הוא מונח מאוד טריקי ובעייתי. בכללי, כדי להגיע למצב בו אתם נחשבים לזוג נשוי (שאינו נישא ברבנות) יכול להיות גם הוא תהליך לא פשוט. יש היום אלטרנטיבות לזוגות שרוצים למסד את הקשר שלהם ולא יכולים להתחתן דרך הרבנות. מלבד לכך, יש מעמד של ידועים בציבור אשר אינו מחייב אתכם לצאת מהארץ כדי להתחתן ואתם זכאים להטבות מס והטבות אחרות שיש לזוגות נשואים כדת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על נישואין אזרחיים ללא רישום.

 

מה זה אומר נישואין אזרחיים ללא רישום?

כאשר אתם בוחרים למסד את הקשר שלכם בנישואין אזרחיים, אתם לא יכולים לעשות את זה בארץ. האפשרות שיש לכם היא לטוס לאחת המדינות אשר כן מאפשרות לכם להתחתן בנישואין אזרחיים (יש לא מעט). לאחר מכן, אתם תקבלו שם תעודת נישואין. כאשר אתם חוזרים ארצה אתם צריכים להירשם במשרד הפנים ולהצהיר על כך שאתם נשואים. כאשר מדובר על חצי שנה מאז יום הנישואין שלכם, אתם זכאים לקבל את ההכרה ואף לשנות את שם המשפחה שלכם ללא עלות דרך משרד הפנים. על פי חוק, אתם כן צריכים לרשום את עצמכם במשרד הפנים לאחר שאתם כבר נחשבים לזוג נשוי. לכן, נישואין אזרחיים ללא רישום הוא לאו דווקא משהו שאתם צריכים לעשות, אתם לא תהנו מכל ההטבות שמגיעות לכם.

נישואין אזרחיים ללא רישום הוא לאו דווקא משהו שאתם צריכים לעשות, אתם לא תהנו מכל ההטבות שמגיעות לכם

ידועים בציבור

אם אתם לא רוצים לעבור את כל התהליך של לטוס לחו"ל, להירשם במשרד הפנים וכן הלאה… אתם יכולים לבחור במעמד של ידועים בציבור. עליכם פשוט לשלוח את כל המסמכים הרלוונטים לגורם המשפטי. המסמכים האלה צריכים לכלול את כל התצהירים אשר מעידים על עצמכם בתור זוג שחי ביחד, בין היתר הסכם ממון ועוד. בשביל לשלוח את המסמכים האלה רצוי לדרוש עורך דין לדיני משפחה אשר יתלווה אליכם. עורך דין מנוסה מכיר את כל התהליך ויודע איך לכוון אתכם להגיע לתוצאה אליה אתם רוצים להגיע בסוף התהליך. מוטב לציין, מעמד של ידועים בציבור כן מקנה לכם הטבות, אך לא הטבות כמו שיש לזוג נשוי בחתונה אזרחית.

יש מדינות כמו קנזס אשר מאפשרות נישואין אזרחיים ללא רישום ונוכחות. זאת אומרת, באמצעות שיתוף פעולה של עורכי דין

נישואים אזרחיים ללא רישום פיזי

יש מקרים בהם אתם לא צריכים להיות נוכחים פיזית במשרד הפנים לאחר שמיסדתם את הקשר. רוב הזוגות כן יצטרכו להגיע למשרד הפנים כל עוד הם עומדים בקריטריונים, חובה נוכחות פיזית. עם זאת, יש מצב בו בני הזוג לא חייבים להיות נוכחים, התהליך מתבצע באמצעות ייפוי כוח בשם בני הזוג. יש מדינות כמו קנזס אשר מאפשרות נישואין אזרחיים ללא רישום ונוכחות. זאת אומרת, באמצעות שיתוף פעולה של עורכי דין תוכלו למעשה לקבל את תעודת הנישואין שלכם ללא צורך בהגעה פיזית לאחת המדינות אשר מאשרות זאת.

זוגות רבים ימצאו את עצמם ברבנות גם כאשר מדובר על נישואין אזרחיים ללא רישום

האם נישואין אזרחיים ללא רישום בעלי תוקף בארץ?

עכשיו אחרי שגיליתם שאתם יכולים למעשה להתחתן ללא צורך בטיסה לחו"ל, אתם הרבה יותר שמחים. עם זאת, מה התוקף של מעמד הנישואין הזה בארץ? מדינת ישראל מחויבת להכיר בכם בתור זוג נשוי למרות שהנישואים שלכם נערכו במדינה אחרת. עם זאת, יש לדאוג למסמכים רלוונטיים אשר עומדים בקריטריונים של משרד הפנים. את המסמכים אשר מגיעים אליכם מאותה מדינה יש לתרגם באמצעות נוטריון ולקבל חתימה של נוטריון. מכיוון שאתם לא מכירים את התהליך כמו שצריך, חשוב לחפש עורך דין אשר יוכל להתלוות אליכם לאורך כל התהליך, עורך דין אשר ילווה שכל המסמכים שלכם תקינים לפני שהם נשלחים למשרד הפנים. מוטב לציין, נישואין ללא נוכחות של אחד מבני הזוג או שניהם בעבר היה מאוד בעייתי, על אף שיש ייפוי כוח. לאחר שהוגשה לבג"ץ עתירה המדינה החלה להכיר בזוגות כאלה. מכיוון שעדיין מדובר על תהליך שנוי במחלוקת אשר די נבדק בהחמרה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק היכן יש עורך דין אשר מנוסה בתהליך הזה ויכול למקסם את האפשרות שלכם לקבל הכרה על ידי משרד הפנים.

מה קורה במקרה בו קיבלתם דחייה?

במקרה בו נדחתה הבקשה שלכם בארץ, האפשרות היחידה שיש לכם היא להגיש ערעור לבית המשפט. גם כאן, חשוב להתלוות לעורך דין אשר יגיש את הערר לבית המשפט לענייני משפחה. עורך דין מקצועי אשר ילווה אתכם בתהליך מחויב להדגיש בפניכם עוד לפני הדחייה את הסכנות שיש בתהליך, כיוון שמדובר על תהליך ארוך. כמו כן, אותו בעל מקצוע יוכל להציג לכם אלטרנטיבות כמו ידועים בציבור או אפשרות למסד את הקשר שלכם במדינות הסמוכות לישראל כמו יוון.

ולקינוח, גם לאחר שאתם כבר נחשבים לזוג נשוי, יש מקרים רבים בהם הקשר מגיע למיצוי ואתם מחליטים להפריד כוחות. זוגות רבים ימצאו את עצמם ברבנות גם כאשר מדובר על נישואין אזרחיים ללא רישום. הרבנות לוקחת בדרך כלל חלק בתהליך הגירושין, למעט למקרים חריגים. אל תעברו את התהליך הזה לבד, התייעצו עם עורך דין מוקדם ככל הניתן.

כמה עולה חתונה ביוון
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!