fbpx

מה זה אחריות תאגידית?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

ככלל, לכל עסק יש אחריות אחת ויחידה – למקסם את הרווח לבעלי המניות. זו הייתה לפחות התפיסה לאורך כל ההיסטוריה האנושית, עד העשורים האחרונים ממש, בהם החל להתפתח התחום של אחריות תאגידית. מה זה בדיוק אומר? האם מדובר באחריות החלה על העסק בחוק או שמדובר באחריות וולונטרית לחלוטין? מה האינטרס של העסק לקחת על עצמו אחריות כזאת אם הוא אינו מחויב לעשות זאת? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מה זה בדיוק אחריות תאגידית?

קרדיט תמונה: freepik

אחריות תאגידית היא מכלול של כללי התנהגות והתנהלות של תאגיד, המבקש להתנהל בצורה הוגנת וראויה מול כל הגורמים בסביבה העסקית הקרובה והרחוקה שלו ובכלל זה כלל הגורמים המשפיעים או מושפעים מהתנהלותו של התאגיד לרבות לקוחות, ספקים, עובדים, שותפים, אנשי רגולציה, בעלי מניות, מתחרים, הציבור הרחב וכן הלאה. אחריות זו היא מעין הרחבה של נושאים כמו אחריות סביבתית או אחריות חברתית. אחריות סביבתית נוגעת לאחריות של הארגון ביחס לסביבה, הטלת שפכים לסביבה, זיהום אוויר, החזקת צי רכבים מזהמים וכן הלאה. אחריות חברתית נוגעת לסוגיות כמו רמת שכר המשולם לעובדי הארגון, תמחור, תרומה לחברה וכן הלאה. שני סוגים אלה של אחריות נכללים למעשה באחריות הכוללת, הנקראת אחריות תאגידית וכוללת בתוכה עוד שורה של תחומי אחריות אותם לוקח על עצמו הארגון.

 

למה לארגון לקחת על עצמו אחריות כזאת?

הצורך בפיתוח אחריות תאגידית נובע מסיבות שונות. פעם אחת, היעדר אחריות זו פוגע בסופו של דבר בארגון עצמו דרך התנהלות מושחתת, לא מקצועית ובינונית של מנהלים ועובדים בארגון. פעם שניה, היעדר אחריות זו פוגע בתדמית העסק בפני הציבור ויכול לגרום לפגיעה בהכנסות ורווחי הארגון. על כן, גם אם אחריות זו אינה מוטלת על אף תאגיד באמצעות החוק ואין כל חובה חוקית לקיים אותה, הרי שקיימת חובה עסקית כזאת לכל עסק שמעוניין לשרוד ולהצליח בסביבה הביקורתית בתוכה הוא מתנהל. בנוסף לכך, עסק המתנהל על פי סטנדרטים גבוהים של אחריות תאגידית, יזכה גם לעין ביקורתית פחות מהרגולטור וליחס עודף בכל חילוקי דעות המתעוררים בין העסק ובין הרשויות – דבר חשוב לכשעצמו עבור תאגידים רבים, הבאים במגע יומיומי כמעט עם הרשויות.

קרדיט תמונה: freepik

התחום של אחריות תאגידית הפך בשנים האחרונות למקצוע העומד בפני עצמו וכיום ישנם מומחים, המתמחים ספציפית בתחום זה. לא כל עסק המבקש ליישם לעצמו סטנדרטים של אחריות כזאת, חייב לשכור מומחה בתחום, אבל בהחלט מומלץ מאוד לשכור גורם מקצועי בתחום הייעוץ העסקי, שינחה את העסק כיצד לבנות אסטרטגיה המבוססת על אחריות תאגידית וגם יסייע לו כיצד להפוך את התהליך להזדמנות לשיפור ההישגים העסקיים של הארגון והובלת צמיחה ושיפור המעמד התחרותי – מטרה ריאלית מאוד, שגם הרבה ארגונים משיגים אותה לצד יישום אסטרטגיה נוקשה של אחריות תאגידית.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!