fbpx

הכירו את מכשירי השמיעה הקטנים ביותר ממיני סאונד מכשירי שמיעה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

אם תשאלו כל כבד שמיעה בעולם השוקל להיעזר במכשיר שמיעה כלשהו, מה הדבר שהכי מרתיע ומרחיק משימוש והסתייעות במכשירי שמיעה, כנראה שהתשובה הנפוצה ביותר תהיה הגודל המאסיבי של חלק מהמכשירים שהם בולטים במיוחד לעין ומושכים תשומת לב בלתי רצויה. 

למרבה מזלם של משתמשים רבים, חברות מכשירי השמיעה המובילות והטובות בעולם  כמו אודיו סאונד מציעות היום מכשירי שמיעה קטנים ודיסקרטיים במיוחד עם עיצוב מהפכני שלא נראה מעולם עד לשלב הזה. אם גם לכם מפריעים הגודל והנראות של מכשירי שמיעה, אתם ללא ספק צריכים להכיר את המכשירים הללו. כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת. 

עוצמת שמע בגודל של פול קפה

המכשירים המצוינים הללו נקראים מכשירים בתצורת CIC שזהו קיצור באנגלית של Completely in canal. הכוונה היא בעצם שכל המכשיר כולו, כולל המעבד, המיקרופון והרמקול, נמצאים ברכיב אחד בלבד שנכנס כולו אל תוך תעלת האוזן של המשתמש. כיום, חברת מכשירי שמיעה שרוצה למצב את עצמה כחברה רצינית ומתקדמת, חייבת להציע לקהל הלקוחות שלה מכשירי שמיעה בתצורה הזו ולכן תוכלו למצוא דגמים מצוינים כאלה אצל החברות הטובות ביותר בעולם כמו חברת סוניק, חברת אוטיקון וחברת אודיפון.  לעוד מידע על מכשירי שמיעה זעירים בקישור הזה 

התאמה אישית

יתרון משמעותי ביותר של מכשירי השמיעה  ממיני סאונד הקטנים הוא שהם מעוצבים באופן אישי למידותיו של כל משתמש. בתהליך ההתאמה, לוקח קלינאי התקשורת או האודיולוג מידה מדויקת של תעלת האוזן על ידי יציקת חומר אלסטי שמתקשה וכך למעשה ניתן ליצור מכשיר בגודל ועיצוב אישי לכל משתמש ומשתמש. הדרך הזו מבטיחה בעצם התאמה מושלמת של מכשיר השמיעה לאוזן של כל משתמש והמכשירים הללו לא נוטים להתנדנד בתוך האוזן או ליפול ממנה. 

למי המכשירים הללו מתאימים?

ובכן, בראד ובראשונה מדובר במכשירי שמיעה עבור מי שמחפש דיסקרטיות מקסימלית עם שימוש במכשירי שמיעה. מדובר במכשירים כל כך קטנים, שלרוב בכלל לא ניתן להבחין שהם נמצאים בתוך האוזן. בנוסף, ניתן לקבל אותם במגוון צבעים הדומים לגווני העור השונים, כך שרק חדי האבחנה בכלל ישימו לב כי יש משהו בתוך האוזן. 

על כן, מי שמחפש את הדיסקרטיות המוחלטת, המכשירים מהסוג הזה הם מושלמים בשבילו. יחד עם זאת חשוב להבין כי העיצוב המהפכני ממש לא בא על חשבון האיכות וכי מדובר בכמה ממכשירי השמיעה הטובים ביותר בעולם עם מנגנונים מתקדמים של סריקת סביבה מהירה וניטרול חכם ויעיל של רעשי רקע. 

למי המכשיר פחות מתאים?

אפשר לומר כי היתרון הבולט ביותר של המכשיר שהוא הגודל שלו, הוא גם במידה מסוימת החיסרון שלו. הסיבה לכך היא שמדובר קטן שיכול ללכת בקלות לאיבוד קודם כל ועל כן הוא מתאים פחות עבור מי שמכיר את עצמו כאדם מעט מפוזר שנוטה לאבד חפצים קטנים. בנוסף, בגלל שהוא קטן הוא עשוי להיות קשה לתפעול למי שמתקשה במוטוריקה עדינה ולמי שראייתו לקויה. לכן לרוב אילו מכשירים שלא יתאימו לקהל המבוגר יותר.

האם יש חסרונות למכשירי השמיעה הקטנים?

ובכן – בגדול מדובר במכשירים איכותיים ומתקדמים ואין הבדל של ממש מבחינה טכנית בינם לבין מכשירי שמיעה בתצורות אחרות. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים מכשיר שמיעה עם חיבור בלוטוס', חשוב לדעת כי חברות מכשירי השמיעה עדיין לא פיתחו דגמי CIC עם האפשרות הזאת, כך שאם החיבור חשוב לכם יותר מהגודל והדיסקרטיות, תצטרכו לרכוש מכשיר בתצורה אחרת. 

מלבד העניין הזה, מדובר בלי ספק במכשירי שמיעה איכותיים עם עיצוב ייחודי ופורץ דרך.  

 

צילום - אודיו סאונד
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!