fbpx

ביטול נישואים אזרחיים

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

ביטול נישואים אזרחיים הוא חלק שיכול להתרחש לאחר נישואים אזרחיים, מדובר על תהליך לא פשוט בשני המקרים. גם לערוך חתונה אזרחית היום בארץ היא מטלה לא פשוטה, ריכזנו לפניכם את כל המידע אליו אתם נדרשים בשביל לדעת איך לערוך חתונה אזרחית ומה עושים במקרה של ביטול נישואים אזרחיים – גירושין.

 

מה זה חתונה אזרחית?

אם אתם לא יודעים מהי חתונה אזרחית, כנראה שאתם לא באמת צריכים אותה. חתונה אזרחית מיועדת לשני מקרים, למסורבי חתונה מצד בית הדין הרבני וזוגות שמבחינה אידיאולוגית לא מוכנים להינשא בחתונה דתית. חתונה אזרחית מקנה לזוג הטרי את אותם התנאים שיש לזוג נשוי כדת משה וישראל. עם זאת, התהליך הוא די שונה. בשביל להינשא בחתונה אזרחית אתם צריכים להינשא בחו"ל, עצוב אבל נכון. בצער רב, מדינת ישראל עד היום לא מאפשרת להינשא בארץ בחתונה אזרחית. יש הרבה נפגעים מההחלטה הזאת, בין היתר זוגות חד מיניים, מסורבי חתונה ואנשים אשר מבחינה אידיאולוגית לא מוכנים להינשא בחתונה יהודית.

ביטול נישואים אזרחיים הוא חלק שיכול להתרחש לאחר נישואים אזרחיים, מדובר על תהליך לא פשוט בשני המקרים

חתונה אזרחית יכולה להתבצע בחו"ל, יש מדינות רבות אשר יקבלו זוגות אשר רוצים להינשא, דתם לא משנה וגם לא הנטייה המינית שלהם. מה שאתם כן יכולים לעשות הוא באמת להתחתן באחת המדינות אשר מאשרות נישואים אזרחיים (יוון, קפריסין, ארה"ב, צ'כיה ועוד). כאשר אתם מגיעים לארץ בתור זוג נשוי עליכם להירשם במשרד הפנים. הבקשה שלכם כמובן תיבדק וזאת חובה להירשם במשרד האוכלוסין ולשנות את הסטטוס שלכם.

במקרה בו אתם לא מתכוונים לטוס לחו"ל בשביל לערוך חתונה, במקרה בו אתם לא באמת צריכים טופס אשר יצהיר על האהבה שלכם בתור זוג, מה שאתם יכולים לעשות הוא להגדיר את עצמכם בתור ידועים בציבור. יש היום לא מעט זוגות בישראל אשר נחשבים לידועים בציבור. בתור ידועים בציבור אתם זכאים לקבל כמעט את אותן הטבות שיש לזוג נשוי מטעם המדינה.

במהלך ביטול נישואים אזרחיים חשוב מאוד להיעזר בעורך דין אשר מתמחה בדינים אלו לצורך נטרול הרגשות המעורבים בתהליך הזה

מה אתם צריכים בתור זוג נשוי או ידועים בציבור?

כמו בחתונה מטעם הרבנות, גם כאן יש לנו הרבה מסמכים אשר אנחנו רוצים באמצעותם לבסס את הקשר ועדיין לשמור על הקניין שלנו. במקום כתובה מסורתית, אתם יכולים לקבל כתובה אזרחית שם אתם תצהירו על הנדרים שלכם. כמו כן, רצוי שכל זוג יחזיק בהסכם ממון, זה דבר מאוד הכרחי לקשר שלכם ולהמשך החיים שלכם. היום יש לא מעט זוגות אשר מוצאים את עצמם חווים גירושין. כאשר אין לכם מסמך אשר מעיד על חלוקה של הרכוש לפי הסכם מראש, אתם יכולים למצוא את עצמכם מבלים לא מעט זמן בבתי משפט כדי לחלק את הנכסים שלכם. הסכם ממון נועד כדי להגדיר מראש מה שייך למי במקרה של גירושין.

ביטול נישואים אזרחיים כאשר אחד מבני הזוג אינו יהודי, הוא יוכל לבטל את הנישואים שלו במקום בו קיים את החתונה או דרך בית משפט

 

ביטול נישואים אזרחיים  ברבנות

הכותרת נשמע מעט מטעה, לא? התשובה היא לא. זוג אשר נישא בטקס אזרחי לא יתגרש בדרך הזאת, אלא דרך הרבנות. כאשר מדובר על בני זוג יהודים, הליך הגירושין חייב להתקיים בבית הדין הרבני, לא משנה אם נישאתם בחתונה אזרחית או לא. בית הדין הרבני פוסק שהוא רואה בתור נישואים אזרחיים כספק לנישואים, לכן אתם חייבים להתגרש. אם בכל זאת לא תרצו להתגרש, בעתיד אם תרצו להתחתן בחתונה יהודית אתם תתקלו בבעיות רבות. עם זאת, בתהליך הגירושין לאחר חתונה אזרחית, אתם לא חייבים להוכיח את קיומה של עילה לגט, אלא רצון של הזוג להפריד כוחות. בטקס גירושין דתי יש להוכיח לבית הדין הרבני עילה לגירושין.

עם זאת, כאשר אתם עוברים ביטול נישואים אזרחיים חשוב מאוד להיעזר בעורך דין אשר מתמחה בדינים אלו לצורך נטרול הרגשות המעורבים בתהליך הזה. מדובר על תהליך מאוד לא קל, תהליך שגם יכול להיות מאוד מכוער. בשביל רווחת הילדים שלכם, בשביל שתוכלו להישאר עדיין בקשר כלשהו, אתם צריכים גורם מתווך אשר יסייע לכם בתהליך.

ביטול נישואים אזרחיים כאשר אחד מבני הזוג אינו יהודי, הוא יוכל לבטל את הנישואים שלו במקום בו קיים את החתונה או דרך בית משפט. על בני הזוג לצרף בקשה בכתב בצירוף כל המסמכים הנדרשים (דומה לתהליך גירושין סטנדרטי). במקרה הזה אתם גם צריכים ליווי משפטי בדיני משפחה לצורך ניסוח הבקשה בצורה הטובה ביותר.

 

הסכם גירושין

ביטול נישואים אזרחיים כולל בתוכו גם הסכם גירושין. ברגע בו קיבלתם על עצמכם החלטה על ביטול נישואים אזרחיים יש עוד סוגיות אשר יש להכריע. לדוגמא, משמורת על הילדים, דמי מזונות וחלוקת הרכוש במקרה בו אין הסכם ממון. ברגע בו אין הסכמה הדדית על הנושאים האלה יש לעגן אותה בהסכם הגירושין אשר אתם מגישים לבית המשפט. ההסכם חייב להיות מנומק ולכלול את כל הסיבות אשר הובילו לגירושין, את ההסכמה בין שני הצדדים לגבי החלוקה ולאחר מכן, תוגש הבקשה לאישור בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!