fbpx

מה זה חיפוי חוץ לקירות?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

ייתכן שזאת הפעם הראשונה שאתם שומעים את המונח חיפוי חוץ לקירות, אבל אפשר לומר בביטחון מלא, שאתם כבר יודעים בדיוק במה מדובר. חיפוי חוץ הוא למעשה החיפוי המוצמד לקירות החוץ של מבנים ועוטף אותם מבחוץ. המדובר בדרך כלל בחיפוי אבן או שיש ובקטגוריית מגדלי המשרדים אתם לבטח מכירים את החיפוי יותר בתצורת האלומיניום, שמעניק למגדל מראה יוקרתי ומודרני. בשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של חברת ENTERDOOR מה זה חיפוי חוץ לקירות ולמה הוא נועד.

מאמר בשיתוף https://enterdor.co.il/ 

למה נועד חיפוי חוץ לקירות?

אז כפי שאמרנו קודם לכן, חיפוי לקירות חיצוניים הוא אותה שכבה של אריחי אבן, שיש או אלומיניום העוטפים את מעטפת השלד החיצונית של המבנה. בירושלים למשל, החיפוי השכיח ביותר הוא חיפוי מאבן ירושלמית. בישובים מסוימים יכול להיות מיושם חיפוי אחיד של שיש לבן ובמגדלי משרדים נהוג ליישם חיפוי אלומיניום מודרני ויוקרתי. יחד עם זאת, על אף שעד כה התייחסנו למוטיבים האסתטיים של חיפוי החוץ, בפועל מדובר ברכיב בנייה בעל מטרה פונקציונלית חשובה מאוד – איטום ובידוד. כל מבנה נבנה משני מרכיבי מפתח – שלד ושכבת גמר. השלד כולל בתוכו את כל יציקות הבטון לרבות יסודות המבנה, בסיס המבנה, קירות הפנים במבנה, מעטפת קירות החוץ של המבנה, התקרה והגג. בטון זה הוא בעל חוזק מבני רב מאוד, אך רגיש מאוד לפגעי מזג האוויר ולחדירת מים. חיפוי החוץ נועד ליצור שכבת איטום שלא מאפשרת חדירה של מים אל קירות השלד ומהם גם אל חלל הפנים של המבנה. בנוסף לכך, שכבת החיפוי מספקת גם רמה מסוימת של בידוד תרמי ואקוסטי, המאפשרת בידוד אפקטיבי של חלל הפנים ממרחב החוץ המקיף את המבנה.

 

חיפוי חוץ למטרות דקורטיביות

מעבר לחיפוי החוץ האלמנטרי למבנים, ישנם גם פתרונות חיפוי חוץ דקורטיביים שכל מטרתם היא ליצור אפקט עיצובי נבחר. אחת הדוגמאות הקלאסיות לכך היא הדוגמא של חיפוי חוץ באזור הכניסה לבית/ מבואת הבית. באזור זה ניתן ליצור למשל חיפוי עץ בתצורה עיצובית ייחודית המקיפה את חזית הכניסה למבנה או את האזור המיידי שמקיף את מפתח הדלת. חיפוי זה מיושם בדרך כלל על גבי חיפוי החוץ הכללי של המבנה ומטרתו היא לא לספק איטום או בידוד למבנה, אלא ליצור את האפקט העיצובי הנבחר. חיפוי זה יכול להתבצע באמצעות אריחי אבן ייחודיים הנקראים בריקים, אך לרוב מבוצע באמצעות לוחות אלומיניום אותם ניתן לעצב בכל תצורה, גוון או מרקם אפשריים, לרבות אלומיניום דמוי עץ.

חברת ENTERDOOR היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של חיפוי חוץ אלומיניום למבנים ומציעה גם חיפוי חוץ דמוי עץ במגוון רחב של עיצובים, גוונים ומרקמים עציים לבחירת הלקוח. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

צילום:freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!