fbpx

לבנות אתר דווקא בתקופת הקורונה ולקבל חשיפה 

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

לבנות אתר דווקא בתקופת הקורונה 

מנהלים של עסקים רבים חיים בתחושה שכולם מכירים אותם ויודעים בדיוק במה הם עוסקים, מה הם מייבאים, מייצרים או מוכרים. אך המציאות היא שונה לחלוטין ומסתבר שהחשיבה הזו היא מוטעית. בישראל פועלים הרבה מאד עסקים ורובם אינם מוכרים לציבור כלל מלבד המותגים הגדולים. לכן רבים מבעלי העסקים החליטו לבנות אתר דווקא בתקופת הקורונה ולקבל חשיפה. כאשר הלקוחות נכנסים לאתרים הללו הם מופתעים לדעת כי חברה שעוסקת בתחום מסוים, מייבאת מוצרים שנחוצים מאד לאותו אדם, או משווקת פריטים שיסייעו לו מאד.

אתר האינטרנט של כל עסק הוא חלון הראווה שלו ולכן דווקא בתקופות של סגר והגבלות, האופציה כמעט היחידה ליצור הכנסות היא באמצעות אתר האינטרנט המקוון. זו הסיבה שקיים צורך אקוטי באופציה של בניית אתרים תדמיתיים ומקצועיים אשר ישפכו אור על הפעילות הייחודית של כל עסק. לאור הצורך בתקופה זו, ביצעו המומחים שעוסקים בתחום זה הקמה של אתרים רבים בכל תחומי העיסוק של החברות השונות ויצרו חשיפה מקסימלית לנוחות הציבור.

לבנות אתר אינטרנט מכירתי דווקא בתקופת הקורונה

מגפת הקורונה יצרה אין ספור בעיות כלכליות אצל עסקים רבים לאור העובדה שהחנויות היו סגורות ולכן באופן פתאומי ההכנסות שלהם ירדו לאפס. בעלי העסקים חיפשו דרכים יצירתיות ליצור הכנסות. הדרך הנכונה ביותר הייתה לבנות אתר דווקא בתקופת הקורונה, כדי שדרכו הלקוחות הפוטנציאלים יבצעו רכישות וכך תימכר סחורה וגם יהיו לחברה הכנסות.

בימי הסגר, האזרחים ביצעו את רוב הרכישות שלהם באתרי האינטרנט כדי לא לצאת מהבית ולא להידבק בקורונה. זה התחיל מהדברים הבסיסיים כמו מוצרי מזון מרשתות השיווק, פירות וירקות מאתרים ייעודיים ועבר לתחומים אחרים כמו משחקים וצעצועים לילדים, מוצרים מרשתות הפארם, מוצרי חשמל, ביגוד הנעלה ועוד. 

בסופו של דבר כל אתרי האינטרנט דיווחו על עלייה מטאורית בכמות הקניות של הציבור, לאור הצורך בפריטים מסוימים והנוחות בכך שהשליח מגיע עם הארגזים עד פתח הדלת. 

ניצול של המומנטום 

מנהלי העסקים אשר מקדישים זמן לאסטרטגיה השיווקית של כל אחד מהעסקים הללו והבינו את הצורך לבנות אתר דווקא בתקופת הקורונה, הצליחו תוך פרק זמן קצר לתאם את ההקמה שלו ולהציע ללקוחות מוצרים בכמה קטגוריות שמאפיינות אותם.

דרך אתר האיקומורס, העסקים הציעו את כל הפריטים שקיימים אצלם במחסנים, סחורה שהגיעה ארצה בייבוא ולנוכח המצב עדיין לא נשלחה לחנויות וגם סחורה שנמצאת חודשים במחסנים ולא נמכרה. המכירה דרך האתר הצילה עסקים רבים כיוון שההכנסות הללו יצרו להם תזרים מזומנים וכך הם יכלו להמשיך ולהתנהל בחשבון הבנק שלהם באופן ראוי ובמקביל הם רוקנו את המחסנים שלהם לקראת העונה הקרבה.

אתרי האינטרנט הוקמו באופן מקצועי ונעים לגלישה גם דרך הטלפון הסלולרי, תוך מתן אפשרות להשתמש בכל אמצעי הסליקה כמו כרטיסי אשראי ו – pay pal. 

צילום:pixabay
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!