fbpx

כיצד להתאים את התכשיט הנכון להופעה הנכונה?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

תכשיטים הם הכוכבים של כל הופעה ובגיבוש הסטייל כדאי לחשוב על השידוכים האופנתיים בין התכשיטים לבגדים עצמם, בהתאם לאופי האירוע, הסגנון האישי, התקופה בשנה.
מחפשות דרכים יצירתיות ליצור שילובים מנצחים בין תכשיטי נשים לאאוטפיט? לפניכן מספר מיקסים שאסור לפספס.

 

האירוע קובע

המקום אליו פניכן מועדות בעל השפעה מכריעה על סגנון התכשיטים והתלבושת. לפגישת עבודה אולי תעדיפו ללבוש לבוש מחויט בשילוב עם תכשיטי פנינים קלאסיות ואלגנטיות או שרשרת מעודנת בצביון נקי מינימליסטי עם מרקם של חוליות, עגילים צמודים כסף סטרלינג בשיבוץ זרקונים או צמיד טניס אלגנטי ואם פניכן מועדות ליציאת ערב זוהרת בוודאי תחשקו בשיק נוצץ בדמות עגילי חישוק בעלי נוכחות עוצמתית, שרשרת תליון וטבעת זהב מבריקה.
שימו לב שלאירועים רשמיים פחות יתאימו תכשיטים נוצצים או מבריקים מעוטרים ליצירת מראה עמוס יתר על המידה בעוד במסיבה  תוכלו להיות יצירתיים ולזהור למרחקים בעושר וויזואלי.

 

התאמה לסגנון הלבוש

תוכלו להחליט האם התכשיט יהיה דומיננטי ומרשים כמו הבגד עצמו או להפך, יאזן וימתן את ההופעה כך שאם מדובר, למשל, בשמלת מעטפת עם פייטים נוצצת למרחקים יתכן שתעדיפו תכשיט סולידי ומאופק יותר או אם מדובר בבגדים בצבעוניות מונוכרומטית, תכשיט ססגוני יעניק את הטון המבוקש.
חשבו גם על מיקס בין סגנונות כמו למשל, לבוש וינטאג' ביחד עם תכשיטי וינטאג' או מראה מודרני עם עיצובים מודרניים מתוחכמים או להפך: יצירת ניגוד בין מראה עתיק לעיצובים עכשוויים יותר.
אפשרות נוספת היא לייצר רצף וויזואלי בין אלמנטים או מוטיבים שחוזרים בבגדים ובאקססוריז הנבחרים והמשלימים את ההופעה כמו למשל, חולצה בעלת הדפס של כוכבים עם עיצובי כוכב או בגד בעל עיטורי לבבות ואקססורי עם אלמנטים של לבבות וכדומה.

 

התייחסות למפתח הבגד

המפתח של הבגד אף הוא משחק תפקיד בבחירת התכשיט. למשל, אם מדובר במפתח פרונטאלי עמוק יתכן שתעדיפו שרשרת ארוכה או עם תליון דומיננטי ואם מדובר במפתח סגור יחסית, האופציה של תכשיט צמוד דוגמת צוקר תהיה עדיפה.
אפשר גם לבחור שרשרת ארוכה שתרחף על פני הבד צמו ותוסיף נפח או צמידים מאסיביים לשרוולים ארוכים לעומת צמידים מעודנים יותר לשרוולים קצרים או לביגוד נטול שרוולים. כדאי לדעת ששרשראות באורך בינוני מאריכות את הצללית

 

הדגשת תווי פנים

אפשר להתאים את התכשיטים לתווי הפנים להשגת הופעה כובשת. למשל, לבעלי פנים בצורת לב יכולים להתאים עגילי טיפה בעוד לבעלי פנים אובאליות יכולים להתאים עגילים גיאומטריים לפנים בעלות מראה מרובע או מלבני יכולים להתאים תכשיטים בצורות רכות נוזליות, שרשראות באורך בינוני או קולר לפנים מרובעות שמאזנות את תווי הפנים.

 

סוד הקסם הצבעוני

הצבעוניות של ההופעה מהווה בסיס מצוין למשחק בין תכשיטים כאשר אולי תרצו להמשיך מראה ססגוני ופראי בתכשיטים בצבעוניות דומה או לשבור את פלטת הגוונים בצבעוניות מנוגדת.
גוון עור הפנים אף יכול לסייע בבחירת תכשיטי נשים בצבעוניות המועדפת להופעה כאשר מתכות צהובות ייראו נהדר על גווני עור חמים ומתכות קרירות יותר כמו כסף על גווני עור בהירים אלא אם כן גם במקרה הזה תרצו ליצור קונטרסט מעניין ולהתאים גוונים קרים לעור כהה יותר או גוונים כהים לעור בהיר יחסית.

 

ומה לגבי התסרוקת?

כל לוק מושפע גם מסוג התסרוקת שתבחרו ליצור כאשר לשיער אסוף בצורת לחמנייה יכולים להתאים עגילים צמודים מיניאטוריים בעוד לשיער פזור שופע תכשיטים דומיננטיים או מראה של תכשיטים בשכבות.

השקיעו חשיבה בקומבינציות העיצוביות שבין פריטי הלבוש לאקססוריז שמשלימים את הלוק.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!