fbpx

יש כיוון לרעיון מטורף שיתאים לחתונות? זה המקום!

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

עולם האירועים והחתונות בפרט מציע שלל אפשרויות תעסוקה ויזמות מצד אנשים שיש בהם רוח יצירתיות. כל רעיון מקורי ומרגש שניתן להוציא לפועל במסגרת אירוע יהפוך מיד ללהיט שיאומץ על ידי רבים, אז אילו רעיונות הפכו לאטרקציות מובילות בחתונות, כיצד מבצעים פתיחת עסק בתחום החתונות ומה עושים עם רעיון מדליק? כדאי להמשיך לקרוא. 

 

למה אנחנו כל כך אוהבים אטרקציות בחתונות? 

החתונה היא כמה שעות של כיף, הנאה והתרגשות של כל החברים והמשפחה עבור הזוג. מדובר בכמה שעות בהן נערכת החופה, האורחים אוכלים, רוקדים וגם נהנים זה מחברתו של האחר. בדרך כלל גם מדובר במפגש משפחתי, מפגש של חברים מרגעים שונים בחיים כמו הצבא, הלימודים, האוניברסיטה והעבודה, ולרוב כולם באים במצב רוח טוב. אטרקציות במסגרת החתונה תמיד מסייעות להרים את האווירה, והן מהוות את אותו הרגע של הפתעה עבור האורחים. 

 

אילו רעיונות הפכו לאטרקציות מובילות באירועים? 

בתחום האירועים יש לא מעט אטרקציות שניתן להוסיף לאירוע. כאשר זוגות סוגרים אולם או גם אירועים, תקליטן וארוחה, כך הם בוחרים אטרקציה או שתיים שירימו את הערב. אחת האטרקציות המובילות כיום היא של שולחן שוק ענק של קינוחים טעימים במיוחד, של הפרחת יונים ברגע החופה או של כנרית ברחבת הריקודים. עוד ברחבת הריקודים יש אטרקציות של סטיקרים זוהרים, צילום מגנטים, בובת ענק שנכנסת לרחבת הריקודים ועוד. בחתונות רגועות האטרקציות יהיו למשל מכונית וינטג' שאפשר להצטלם בה עם אביזרים, להקת קאברים שמנגנת שירים מפעם , קיאק עם פירות, ציור קריקטורות, עגלה של גלידה ועוד. 

 

צעדים ראשונים כדי לצאת לדרך עם רעיון

אם יש לך רעיון מקפיץ לרחבת הריקודים ולדעתך מדובר על הברקה שתצליח להקפיץ את האורחים, ניתן בקלות לשווק אותו. השלב הראשון הוא פתיחת עסק כדי שניתן יהיה לספק את השירות מיד כאשר יהיו מעוניינים בו. ההמלצה היא לפתוח קודם כל עוסק פטור, עד לרווחים של 102,292 אלף שקלים לשנה ניתן ליהנות מהסדר נוח במיוחד של דיווח שנתי ופטור ממע"מ. כאשר עסק נמצא בתחילת דרכו מומלץ גם לא להשכיר מקום ייעודי עבורו אלא לאחסן את הציוד ולפעול בעיקר בזירת הדיגיטל כדי לפרסם אותו. מומלץ להשקיע בפלטפורמות שונות של פרסום ממומן וממוקד קהל, לפרסם בקבוצות פייסבוק של מתחתנים, ליצור תוכן שימשוך קהל צעיר של מתחתנים וכמובן ליצור קשרים עם אולמות אירועים ומארגני חתונות. 

 

מה עוד כדאי לדעת?

כדי להוציא לפועל אטרקציה לחתונה צריך לבצע פתיחת עסק אך היא צריכה להיות באופן מבוקר וחכם – עם כמה שפחות הוצאות. ככל שמוציאים פחות כסף בתחילת הדרך, כך העסק לא טומן בחובו סיכונים רבים, והתקדמותו תהיה תלויה אך ורק בהצלחת האטרקציה ושיווקה הנכון. 

ככל שהאטרקציה תתפוס תאוצה ותוזמן יותר ויותר, כך מערך העסק יוכל לגדול באופן טבעי ולעבור מעוסק פטור לעוסק מורשה, שאמנם יחייב דיווחים כל חודשיים ותשלום מע"מ, אך גם יניב רווחים גדולים יותר. בסוף, בכל פתיחת עסק בתחום החתונות יש להאמין במוצר, להשקיע בשיווק וביצירת קשרים ולצמצם עד כמה שניתן הוצאות, כל אלו יסייעו להצלחה.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!