fbpx

יעוץ משפטי על ידי מי שאינו עורך דין

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

תפקידם של עורכי דין הוא להעניק יעוץ משפטי וייצוג משפטי ללקוחותיהם, כאשר הם כפופים לחובת זהירות, סודיות ונאמנות, כלפי כל לקוח ולקוח.

לשם ביצוע עבודתם בצורה מקצועית, אשר ישרת את האינטרסים של הלקוח, חייבים עורכי דין לפעול במיומנות, תוך שהם מעניקים שירותים משפטיים בתחומי התמחותם בלבד. כאשר עורכי דין מציעים יעוץ משפטי בענף אשר הם אינם בקיאים בו, עלול להיווצר מצב של רשלנות מקצועית, אשר תגרום ללקוח לנזק. במצב דברים זה, יהיה רשאי הלקוח להגיש תביעה כספית כנגד עורך הדין ולהגיש תלונה על עורך הדין, לוועדת האתיקה.

האם ניתן לקבל יעוץ משפטי על ידי מי שאיננו עורך דין? התשובה לשאלה זו, מצויה בסעיף 20 לחוק לשכת עורכי הדין, עליו יוסבר בהרחבה בהמשך וכך תתגבש מסקנה האם ניתן לקבל יעוץ משפטי על ידי אנשים שאינם עורכי דין, או אם לאו. בבואו של אדם לקבל יעוץ משפטי, עליו לשקול היטב אל איזה עורכי דין לפנות. לכל סוגיה משפטית, ישנם עורכי דין המתאימים לטפל בה וכדאי לבדוק התאמה זו, טרם מסירת הטיפול המשפטי לעורך דין.

עורכי דין – כיצד בוחרים?

עולם עריכת הדין מתחלק לתחומים רבים ולתתי תחומים, כאשר ישנם עורכי דין המתמחים בענף משפטי ספציפי ואחרים, עוסקים במספר רב של תחומי משפט. כישוריו האישיים של עורך הדין, כדוגמת, יחסי אנוש טובים וכושר ביטוי, הם חשובים ביותר אך אין בהם, כשלעצמם, כדי להבטיח קבלת יעוץ משפטי מקצועי וטוב. לשם כך, יש לבדוק האם עורך הדין הינו בעל מומחיות וניסיון בסוג הבעיה המשפטית של הלקוח. כדאי לבדוק כמה מאמרים משפטיים פרסם עורך הדין, ובאיזה אתרים ברשת?

לדוגמא, עורכי דין העוסקים בתחום מסוים כגון דיני משפחה, דיני עבודה או נזיקין, יכולים להיות מומחים בתחומם אך אין פירושו של דבר כי יוכלו להעניק יעוץ משפטי איכותי, גם מחוץ לתחום ההתמחות. עורך הדין הנכון הוא ראשית לכל, עורך דין המתמחה בענף המשפטי הרלוונטי והינו בעל הצלחות משפטיות בתחום. לשם יצירת מערכת יחסים תקינה של עורך דין – לקוח, רצוי כי הלקוח ירגיש בנוח בהתקשרותו מול עורך הדין, אך ללא ספק, נושא המומחיות המקצועית, הוא זה אשר יקבע האם יינתן יעוץ משפטי איכותי וטוב, או אם לאו.

סעיף 20 לחוק לשכת עורכי הדין

כאמור לעיל, קבלת ייעוץ משפטי טוב, תלויה בעיקר במומחיותם המקצועית של עורכי דין. ככל שעורך הדין בקיא יותר בענף המשפטי ומאחוריו עבר מקצועי עשיר, הרי שיוכל להעניק ללקוח, יעוץ משפטי טוב יותר. לאור נתון זה, עולה השאלה האם ניתן לקבל יעוץ משפטי אך ורק על ידי עורכי דין ואם התשובה לשאלה זו הנה בחיוב, האם כדאי לעשות כן?

התשובה לשאלה הראשונה, מצויה בסעיף 20 לחוק לשכת עורכי הדין. סעיף זה קובע למעשה כי ניתן לקבל יעוץ משפטי על ידי מי שאיננו עורך דין ובלבד, שאין המדובר בפעולה על דרך העיסוק או בתמורה, אף שלא דרך עיסוק. ובכן, מכאן אנו למדים כי ניתן לקבל יעוץ משפטי על ידי מי שאינם עורכי דין, בתנאים שמפרט הסעיף, אולם, האם כדאי לעשות זאת?

מתן יעוץ משפטי טוב ואיכותי, יכול להיעשות אך ורק על ידי עורכי דין ורק כאשר הפנייה היא אל עורך דין המתמחה בסוגיה המשפטית שעל הפרק. קבלת יעוץ משפטי על ידי מי שאינם עורכי דין, אין בה אלא לאכזב את מקבל היעוץ. אדם שאינו עורך דין, אינו בעל הידע המשפטי הנדרש והמומחיות הנדרשת, על מנת להעניק יעוץ משפטי מוצלח.

לאור חשיבותו של יעוץ משפטי טוב והשלכותיו הכלכליות על הלקוח, אין כל טעם בקבלת יעוץ משפטי על ידי מי שאינם עורכי דין.

היכן מקבלים יעוץ משפטי?

לאור הדברים שלעיל, אנו למדים כי קבלת יעוץ משפטי מוכרחה להיעשות אך ורק על ידי עורכי דין מתאימים. מגוון הדרכים לקבלת יעוץ משפטי הוא רב, למשל:

פגישה אישית :ניתן לקבוע פגישה אישית עם מספר עורכי דין המתמחים בענף המשפטי הרלוונטי, להתרשם מחוות דעתם ולבחור בעורך הדין המתאים ביותר, הן מבחינת ניסיונו המקצועי והן מבחינת אישיותו, המתאימה ללקוח.

הסנגוריה הציבורית :ניתן לקבל יעוץ וייצוג משפטי ללא תשלום בתחומי המשפט הפלילי, על ידי הסנגוריה הציבורית, לעומדים בקריטריונים.

עורכי דין מתנדבים: ישנם עורכי דין מתנדבים, המעניקים יעוץ משפטי, ללא תשלום, במסגרת שונות, כדוגמת תוכנית "שכר מצווה" המופעלת על ידי לשכת עורכי הדין.

יעוץ משפטי באינטנרט: ניתן לקבל יעוץ משפטי גם באינטרנט, אך חשוב להדגיש כי מדובר ביעוץ כללי, אשר תפקידו להעניק לגולש אינפורמציה בסיסית ואפשרויות פעולה אך הוא אינו מחליף יעוץ משפטי פרטני.

לסיכום, הבחירה בעורך הדין הנכון לקבלת יעוץ משפטי טוב, תלויה בראש ובראשונה במומחיותו של עורך הדין. על כן, למרות כי מבחינה חוקית, ניתן לקבל יעוץ משפטי על ידי מי שאינו עורך דין, אין זה מומלץ. חשיבותו של יעוץ משפטי איכותי, גדולה מדי, בכדי להותיר משימה זו, למי שאינם עורכי דין.

man-signing-car-insurance-policy_1423-2148
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!