fbpx

טיפים לירח דבש חלומי לאחר החתונה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה היא פרויקט מורכב לתכנון וביצוע ואחר החוויה המרגשת, בוודאי תרצו להטעין את עצמכם באנרגיות מחודשות לחיים החדשים. לשבור את שהגרה, להחליף אווירה ולהתמסר להנאה.
ירח דבש הוא המומנטום האולטימטיבי להתענג על זמן איכות משותף, להירגע ולצבור זיכרונות נפלאים.
איך תפיקו את ירח הדבש האולטימטיבי עבורכם? לפניכם טיפים חשובים ונקודות למחשבה לחגיגה אחרי החתונה:

 

בדרך לירח דבש בלתי נשכח

בבואכם לתכנן ירח דבש חשבו על הקונספט המועדף עליכם לחופשה הזוגית. יש מי שמעדיפים אווירה פסטורלית ואחרים הווי אורבני או לשלב בין שני העולמות, החליטו האם החגיגה תהיה בארץ או בחו"ל, הגדירו תקציב בו תעמדו לחופשה והכינו פעילויות בהתאם לרוח היעד.
שאלו את עצמכם מה תרצו לעשות: האם להירגע באופן טוטאלי ולדלג בין ים, בריכה לג'קוזי בספא או אתם רוצים להזרים קצת אדרנלין ולהיות יותר אקטיביים?
מה תרצו לאכול, האם יש סגנון קולינארי שתשמחו לשלב בחופשה, אטרקציות שאסור לפספס וכמובן באיזו תקופה בשנה ולמשך כמה זמן תיקחו פסק זמן מהמרוץ.
לא כולם נוסעים לירח דבש מיד לאחר החתונה ויש מי שמחכים זמן מה עד שמסתדר להם לנסוע מבחינת סידורים, עבודה, תקציב או עונה.
בנוסף לכל אלה, החליטו אם אתם תהיו אלה שתפיקו לעצמכם את החופשה או להצטרף לקבוצה מאורגנת או לפנות לחברה שתארגן עבורכם את כל הפרטים הגדולים והקטנים בדרך לירח דבש מושלם.

אפריקה המרגשת לאוהבים

אפריקה היא לוקיישן נחשק בקרב זוגות אוהבים שמחפשים ירח דבש מסוג אחר. היבשת מציתה את הדמיון ועבור רבים, המציאות עולה על הפנטזיה.
היכונו לשילוב בין סוואנה לספארי שטח ונופים עוצרי נשימה, פעילויות אתגריות והרפתקניות אבל גם בטן-גב נינוח על שפת החופים הלבנים מול מים בגוון טורקיז עמוק או אגם צלול.
לאפריקה יש כל כך הרבה מה להציע לכם מבחינת תפריט שכולו אקשן או רגיעה לפי בחירתכם למתכון המועדף לירח הדבש שלכם.
קניה במיוחד היא יעד מדהים שהפך לאחד הלהיטים לירח דבש. לקניה יש את כל החומרים הדרושים עבורכם לנופש זוגי פנטסטי.

 

ירח דבש יוצא דופן בקניה

בין אם זו השמורה הלאומי מאסי מארה או הפארק הלאומי אמבוסלי כדי שתוכלו לצפות בחמשת הגדולים מקרוב, מעיינות וגייזרים ואגמים עם פלמינגו יפהפיים ואפילו מפגש עם שבטים וכן ניירובי, עיר שוקקת חיים אם תרצו לשלב בין טבע לעיר בטיול אחד גדול מהחיים.
טיול בקניה ייקח אתכם למפגש עם חוף דיאני, המוגדר כגן עדן טרופי של מים רדודים וטבילה חלומית באוקיינוס ההודי, שקיעות רומנטיות ואווירה קסומה שלא תישכח במהרה.
ליד האגם ישנם גם לודג'ים מפוארים בהם תוכלו לטבול בג'קוזי מול הנוף או להתפנק בעיסויים. כמו כן, הזדמנויות לשנורקל ואווירה נינוחה.
אחרי זה תוכלו לשוב לעניינים של קניה כמו שמורת מסאי מארה בה תוכלו לחקור את החי והצומח ואם הגעתם בתקופת הנדידה הגדולה בין יולי לאוקטובר תוכלו לראות מיליוני גנו וזברה נודדים.
אם חיפשתם להעפיל להר, הכירו את הר קניה הגבוה ביותר בקניה והשני בגובהו באפריקה. יש טיפוס טכני קשוח אבל גם פסגה נמוכה, אליה הטיפוס נחשב ליותר מתון.
מוזמנים לאגם נאקרו כדי לחזות בחיות הבר והציפורים ובעיקר בכמויות אדירות של פלמינגו המקשטים את הבית.
אם חיפשתם להרגיש את הדופק המהיר של קניה, שימו צעדיכם לעבר ניירובי הקוסמופוליטית ששמרה על צביון קולוניאלי עם ברים ומסעדות ומועדונים והרבה שמחת חיים, קניות ובילויים.
אין ספק שטיסה לאפריקה נחשבת לאלטרנטיבה מופלאה למי שמחפש ירח דבש מסוג אחר.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!