fbpx

טיפים לחתן וכלה רגע לפני החתונה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

הטיפים הקטנים אך החשובים שתקראו כאן יעזרו להם לצלוח את יום החתונה שלכם בצורה טובה וחכמה יותר. הרי ידוע שיום הטהור ומקודש זה, לו חיכיתם ותכננתם אותו לפרטי פרטים במשך מספר חודשים הוא גם מפחיד. הלחץ הנפשי שמתלווה אליו והחששות, הן כלפי העובדה שתכף תשנו סטטוס ותהפכו לאנשים נשואים, בעלי התחייבות זה לזו. והן כלפי המוזמנים, שהאירוע לו הם יבואו יהיה מוצלח מבכל הבחינות, מהאוכל והדיג'יי ועד צלם המגנטים.

 

הטיפ הראשון

הוא לא להשאיר קצוות פתוחים. לדאוג לכך שסידורי הישיבה יהיו מוכנים, כמה הצלמים יגיעו לאירוע ומה תפקידו של כל אחד – יסוכם במועד סגירת החוזה. בנוסף, לוודא היכן החנייה לאורחים ואיזה תפריט יוגש בבופה. כמובן שיש חברת הפקות שמיומנת בסידור דברים מסוג כזה. היא תחסוך לכם כאבי ראש ותדאג לכל פרט – מאישורי הגעה של האורחים כשבוע לפני החתונה, על מנת שתקבלו מושג על כמות המוזמנים שיגיעו. ועד לליווי האחיין הקטן רגע לפני שהוא מוסר את טבעות הנישואין לחתן והכלה, כשהן מונחות בכרית המשיי הלבנה ביו שתי ידיו. אך במידה ובחרתם לדאוג לארגונים בכוחות עצמכם, מוטב שתערכו רשימה מפורטת ותשבו עליה יחד עם בעל האירוע, על מנת שלא תשכחו אף פרט.

 

טיפ שני הוא עבור הכלה

על מנת שהיום המיוחד שלך יעבור בהצלחה ובמקסימום נוחות, כדאי שתנעלי את הנעליים החדשות שקנית מספר ימים לפני האירוע, כך שהנעל תקבל את הקימורים של הרגל ותחסכי לך את הכאבים הידועים שנעל חדשה גורמת. הרי לא פעם ולא פעמיים שמענו את הכלה מתלוננת שהיא אינה יכולה לעמוד על רגליה, עוד בעת הצילומים, וחייבת לשבת. לכן מוטב לא לזלזל בבחירה של הנעל שתלווה אותך במהלך היום, וכמובן נעילה שלה טרם יום החתונה.

מעבר לנוחות הנעליים, שמלת הכלה צריכה להיות לא רק יפה אלא גם נוחה. כזו שמעוצבת בצורה פרקטית. כלומר, שהכלה תצליח להסתדר בכוחות עצמה. אם זה להיחלץ ממנה לצורך שירותים או להחלפת שמלה שנייה, במידה וישנה אחת כזו, ללא עזרת המלוות. כמו כן רצוי ואף הכרחי שהמדידה האחרונה והתיקונים שמתלווים אליה יבוצעו יום או יומיים לפני המועד, כך שטרדה אחת פחות תהיה לכלה והיא תהיה רגועה שהשמלה המיוחלת נמצאת בידיה.

 

טיפ שלישי

הוא בחירת האנשים שילוו אותך ביום החתונה. אתם צריכים לשקול היטב מי הם האנשים שאתם בוחרים להיות המלווים שלכם ביום הזה. קשת הרגשות שתחושו ביום זה – מתח, לחץ נפשי והתרגשות מצריכה מכם בחירת פרטנרים שמכירים אתכם בצורה הטובה ביותר. ובעיקר שידעו להרגיע אתכם ואת הרוחות שלבטח יתעוררו במהלך היום. באשר לחתן, מטבע הדברים הוא לוקח את היום הזה ואת ההכנות שלפני מועד החתונה בצורה חווייתית בו הוא יכול להשתטות עם החבר'ה ולצחוק על היותו רווק לעוד כמה שעות. לעומת זאת אצל הכלה, ככול שמספר המלוות גדול יותר, הלחץ והבלגן שנוצר הוא גבוה יותר. לכן מומלץ שהכלה תבחר את שתי החברות הטובות שלה שיעזרו לה להירגע ביום הזה ולא להפך.

 

טיפ רביעי

הוא המלצה. לדאוג להביא את הכיפה של החתן, ההינומה של הכלה או את התפקיד של לקיחת המעטפות בסוף האירוע – הדברים המהותיים, לבן אדם שאתם סומכים עליו שלא ישכח. בין אם זה אבא, אמא או חבר קרוב שידאג להוריד מכם דאגה משלל הדאגות שיש לכם.

 

הטיפ החמישי

והאחרון הוא עבור החתן. התפקיד שלך ביום הזה הוא לתמוך בארוסתך נפשית ולתת לה את הביטחון שהיא צריכה ממך. מילדות היא חלמה ודמיינה את היום בו תלבש שמלת כלה ותרגיש שהיא הנסיכה מסרטי דיסני בהם הייתה צופה בילדות. שהסיפור שלה עם הסוף הטוב, הופך למציאות של ממש.

לעוד טיפים רבים באתר

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!