fbpx

טיפים לארגון חתונה קטנה

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

רוצים לחגוג עם האנשים הקרובים אליכם ביותר באווירה אינטימית מופלאה? הקונספט של חתונה קטנה בוודאי יתאים לכם.
חתונה זו מבוססת על רשימת מוזמנים מצומצמת בה תוכלו לשמור על אינטראקציה וקרבה בין המשתתפים ועל תקציב אטרקטיבי, זאת מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
ברוב המקרים, חתונות קטנות הן פחות פורמאליות אלא יותר אירועי קז'ואל ותהיה לכם גם הזדמנות לזמן איכות עם האורחים, שירגישו בני מזל על כך שנבחרו להשתתף באירוע בוטיק VIP.
כיצד תוכלו לתכנן ולהפיק חתונה קטנה אבל בה השמחה גדולה? לפניכם מספר עצות בדרך לחגיגה:

 

קטן ומושקע – אולם אירועים לאירועים אינטימיים

חשוב להתמקד באולם שיתאים לאירוע קטן. כזה בו מצד אחד לא תורגש תחושת ריקנות ומצד שני, שיוצע בעלות סבירה. אין סיבה שתשלמו יותר על שטח לא מנוצל.
ישנם אולמות בראשון לציון, עיר שקל מאוד ונוח להגיע אליה מהבחינה הגיאוגרפית מכיוונים שונים כולל בתחבורה ציבורית.
חפשו אולמות אירועים בראשל"צ המומלצים לאירוע מסוג זה מבחינת המבנה שלהם. שעוטפים באווירה טובה, נעימה, מחבקת ומקרבת בדיוק בגודל שאתם צריכים.
בחרו אולם יצירתי שיאפשר לכם ליצוק ערך מוסף, אופי ואת התוכן המבוקש בין אם בסידור ובסגנון הישיבה ובין אם בחוויה הקולינארית או האומנותית, עיצוב החלל והשולחנות וכדומה.
וודאו זמינות, עלויות, שדרוגים, ניקיון ותחזוקה ואת המסירות של צוות המקום שמוכן לטרוח וללוות אתכם ביום המאושר בחייכם.

 

חוויה ייחודית לחתונות קטנות

מה דעתכם להפתיע ולרגש את עצמכם ואת האורחים? בחתונה קטנה אפשר ליזום פעילויות מלבד הטקס עצמו שמתאימות לאווירה האינטימית המיוחדת שנוצרת בחתונה קטנה.
למשל, מופע, קריוקי, הרצאה מרתקת, אומנים שיפיקו איור ייחודי לכל אורח. בחרו אנשי מקצוע וספקים שיגשימו עבורכם חלום ויהפכו את האירוע לחוויה עוצמתית.
חשבו על קבלת פנים אישית בה תקבלו את פניו של כל אורח באופן אישי כבר בכניסה, בין אם בחלוקת פרח לכל אורח או קיט הפתעה.

חגיגה שפותחת את התיאבון

אירוע אינטימי מאפשר לתמרן עם התקציב ולהקצות סכום לטובת גסטרונומיה איכותית. בין אם תרצו לייצר הרפתקה קולינארית בדמות פוד טראק, דוכני אוכל חובקי עולם, מטבח פתוח לראווה, הגשה עם מלצרים, מנות מוקפדות שנרקחו על ידי שף לפי מטעמים עונתיים בפרזנטציה משובחת ופוטוגנית או אפילו ליצור סדנת בישול שבסיומה האורחים סועדים את מה שיצרו בכוחות עצמם מחומרי גלם נבחרים.

התאמה אישית היא שם המשחק

חשבו איך ה"אני" שלכם בא לידי ביטוי ושזור לאורך האירוע ובכל פינה – תמונות שלכם, קליפ שמתאר את סיפור אהבתכם,  תחתיות לכוסות עם איורי קומיקס שלכם, פריטי טקסטיל שעוטפים את הריהוט בגוונים המועדפים עליכם ועוד.
בחתונה קטנה יש לכם את האפשרות לגרום לכל אורח להרגיש יחיד ומיוחד.
זה יכול לבוא לידי ביטוי בפרטים ובאלמנטים שונים: תג שם, מפית שנושאת את דמותו, חולצה מודפסת ועוד.
בנוסף, שימו לב לכל הפרטים שהינם בעלי חשיבות אסתטית ופונקציונאליות כמו קישוטי הפרחים המלבלבים, גופי התאורה המרהיבים, איכות ורמת הסאונד, פלייליסט שגובש מראש, כולל הקדשת שיר אישי לכל אורח שימריץ אותו לכבוש את רחבת הריקודים ומתנה למזכרת מושקעת במיוחד אפשר מתנה פרסונאלית כמו כוס עם הקדשה אישית או עט עם חריטה אישית.

 

תקשרו את אופייה של החתונה

אחרי שדאגתם לכל הפרטים הטכניים כמו קביעת מועד, בניית תקציב וכדומה. הגיע הזמן לשגר הזמנות וכדאי כבר בגוף ההזמנה לציין שמדובר בחתונה קטנה ואינטימית.
פרט זה יכול להיות בעל משמעות רבה ולעודד אורחים להגיע, במיוחד בתקופת הקורונה, ובמיוחד אנשים שנמנעים מאירועים המוניים. כך הם ידעו שהם במעגל הפנימי שלכם ונבחרו בקפידה ויחושו מחויבות גבוהה יותר להגיע לחתונה.

 

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!