fbpx

חמישה סימנים שאתם קשים מדי עם עצמכם באתרי היכרויות

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

שאלה שתמיד עלינו לשאול את עצמינו – האם אנחנו מחמירים מידי עם עצמינו באתרי הכרויות והכרויות בכלל? במקום לשאוף שזה יהיה מושלם, אתם צריכים להתייחס לדייטים כמו למערכות יחסים רציניות ביותר – לפעמים מרגש, לפעמים מבולגן, לפעמים מאכזב, עם רגעי שמחה וכיף שהופכים את הכל לכדאי. עליות וירידות הן חלק מההיכרויות כמו כל חלק אחר בחייכם, אז בדקו את חמשת הסימנים לכך שאתם ביקורתיים מדי עם עצמכם.

 

אתם מאשימים את עצמכם בדייטים גרועים

בדייטים לכולנו יש את אילו שהיינו מעדיפים לשכוח. אבל האם אתם מגלים שאתם כל הזמן אומרים לעצמכם שזו אשמתכם שהם לא צלחו, אתם צריכים להקל על עצמכם! יכולות להיות כל מיני סיבות מדוע פגישה עם מישהו שפגשתם באינטרנט לא הולכת כשורה – חוסר כימיה, שאין שום דבר במשותף, שיש אי הסכמה מלאה, או אולי הם היו סתם גרועים. כן זה נכון – רוב הסיכויים שהאשמה היא שלהם, לא שלכם. בנוסף יכולים להיות כל מיני דברים שקורים בחייהם שלא ידעתם עליהם. עבדו על הגברת הביטחון העצמי ותגלו שקל יותר להתנער מהדייטים הרעים ולקבל שזו לא אשמתכם.

 

הגדרתם לעצמכם היכרויות עם 'מטרות' כמו לפגוש את 'האחד' עד סוף השנה

האם אתה מאותם אנשים שעוברים לדייטים מקוונים עם כל מיני מועדים ויעדים שרירותיים בראש שלך? לדוגמא, הצבת לעצמך מטרה שתפגוש את מר או גברת נכון בסוף השנה הזו, או שתצטרך לצאת למספר מינימלי של דייטים בחודש? גישה זו מאוד מקשה, מכיוון שהיא מכניסה ללחץ, מכניסה חרדות ותגרום לך להרגיש רע עם עצמך אם לא תעמוד ביעדים שהגדרת לעצמך. בנוסף אתה הולך לוותר על כל הכיף ממה שאמור להיות חוויה מרגשת ומגניבה. אתה צריך להירגע וללכת עם הזרם – תגלה שלמעשה יש לך סיכוי גבוה יותר לפגוש את אותו אדם מיוחד אם אתה הרבה יותר רגוע וקליל על כל העניין.

 

את מתנצלת על דברים בפרופיל ההיכרויות שלך

אם את אותנטית וכנה, את אמורה להיות אמיתית לגבי התשוקות שלך בפרופיל ההיכרויות שלך. אם את אוהבת בילויים יוצאי דופן כמו טרמפולינה, אריגה או הכנת נקניקיות, אז עדיף להיות גאים בזה! אל תגיעי לדייט שלך ותשקיעי את הערב בתירוצים לדברים שהופכים אותך למעניינת וייחודית. אלה בדיוק סוג של שיחות התחלה שאנשים פתוחים ומרגשים ירצו לשוחח איתך על כך. כך לדוגמא, כשנשאלת במה את מתעסקת, אל תתחילי את תשובתך ב"אני יודעת שזה מוזר, אבל … ". היו בטוחים בכל תחומי העניין המוזרים והנפלאים שלכם ותגלו שבעצם אתם אנשים מעניינים מאוד לצאת איתם לדייט. תאהבי את עצמך ואחרים יסחפו גם!

 

התמונות שלך מציגות גרסה 'מתוקנת' שלך

תמונות ההיכרויות שלך צריכות להיות טבעיות ככל האפשר ולהציג גרסה אמיתית ואותנטית שלך. הם צריכות לתפוס את האישיות שלך ולספר את הסיפור שלך. אם תבחרי בצילומי היכרויות שלא ממש אומרים את האמת – אולי הם מצולמים בכבדות או מצולמים בסטודיו עם הרבה תאורה מקצועית, אזי את מציגה גרסה מוברשת שלך לדייטים פוטנציאליים. פירוש הדבר שאת מכניסה את עצמך ללחץ עצום לחיות את האדם הזוהר שהצגת. חשוב מאוד שתראו כמו התמונות שלכם כשאתם פונים לדייט ושהאדם האחר לא מרגיש שהובל שולל. האם זה לא הרבה יותר ישר לתת לדייטים שלך תחושה של איך זה באמת לבלות איתך יום יום? אנחנו לא אומרים שאת לא צריכה להיראות טוב בתמונות היכרויות שלך – רחוק מזה, אבל את צריכה להשוויץ 'בך ביום טוב', (לא גרסה שלך שניתן להשיג רק בסטודיו עם שיער מקצועי. ואיפור).

 

אתה משווה את עצמך באופן שלילי לאחרים

גלישה ברשתות החברתיות יכולה לגרום לך להרגיש שלכל אחד אחר יש את חיים זוהרים ומטורפים לגמרי חוץ ממך – נראה שלכולם יש את העבודה המושלמת, חיי האהבה, מערכת יחסים ואיזון בין עבודה / חיים. אבל כשתראה את הסלפי הזה של חבר שלך לוגם שייק אבוקדו וכורכום לאחר אימון היוגה שלהם בשבע בבוקר, כדאי שתזכור שזה לא כל הסיפור. כולנו מעודדים כל הזמן לבחור את החלק הכי טוב בחיינו ולהכניס אותם לרשת, בעוד שאף אחד לא מדבר על החלקים הרעים. אז זכרו שלכל מי שעושה דייטים ברשת יש אכזבות, שברון לב ודייטים שלא מסתדרים. וכולם מתרפאים. הם פשוט לא מפרסמים את זה באינטרנט. אז תנו לעצמכם הפסקה!

 

אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!