fbpx

השכרת קרוואן בקיץ

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

אם גם לכם תמיד היה חלום על טיולים קראוונים בקיץ,אז הגיע הזמן להפוך את החלום למציאות. אין זמן יותר טוב מתקופת הקורונה כדי להשכיר קראוון ולטייל עם המשפחה ברחבי ישראל. מדינות רבות בחוץ לארץ עדיין לא התאוששו באופן סופי מהמגיפה ויותר ויותר ישראלים מגלים שלא צריך לטוס להודו או לברזיל כדי לעשות 'רואד טריפ'.

 

מה לגבי המחיר?

אם חשקה נפשכם לצאת לטיול קרוואנים אתם תגלו ברגע שתתחילו לדבר עם החברות השונות שישנם כל מיני גורמים שמשפיעים על המחיר אותו אתם נדרשים לשלם. ברור שישנם מקרים בהם חברה אחת תהיה יקרה יותר מחברה אחרת, ואין באמת מה לעשות בנידון, ישנם עוד כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר של הקרוואן.

 

גודל הקרוואן

אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר כצפוי הוא הגודל של השכרת קרוואן לטיול. ישנם קרוואנים שמתאימים לזוגות והם יהיו קטנים יותר ( גם בתוך הקטגוריה הזאת ישנם כל מיני סוגים של קרוואנים במחירים משתנים) ויש קרוואנים שמתאימים יותר למשפחות גדולות או לקבוצות שרוצות לטייל ביחד ( בין שבעה לשמונה מקומות לינה).

 

 

שיטת הנעה


ובכן, קיימות שתי שיטות להפעלת קרוואן. הראשונה היא פשוט לנסוע איתו והשנייה היא לגרור אותו בעזרת רכב אחר שנוסע לפניו. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, וישנם כאלו שמעדיפים ככה וכאלו שמעדיפים אחרת.  השילוב בין שיטת ההנעה לבין הגודל של הקרוואן יקבע פעמים רבות את המחיר ואי אפשר להגיד שממונע עולה יותר מנגרר. יש לשים לב כי לעתים נדרשת השכרה של רכב, בנוסף לקרוואן הנגרר ויש לבדוק את העלות הכוללת כדי להצליח להשוות מחירים.

 

ציוד

 

הקרוואן מגיע עם תוספות ציוד שונות ומשונות, כי בסופו של דבר מדובר ברכב שאתם אמורים גם לגור בתוכו. אפשר להשכיר מהחברות גנרטור, כלי מטבח שונים, ציוד קאמפינג ועוד. כנראה שחברות השכרה מסוימות יבקשו תוספת תשלום על חלק מהציוד. כמו כן יש גם חברות שיציעו את אותו הציוד כעסקת חבילה אז שימו לב – אולי זה הפער בין חברה לחברה.

 

משך זמן ההשכרה

 

שימו לב שככל שמשכירים ליותר לילות כך הסכום אותו צריך לשלם עבור כל לילה יורד. באופן כללי לא מומלץ לנסוע עם הקרוואן ליום אחד בלבד כיוון שאי אפשר ליהנות מכל האפשרויות שהוא מציע. חופשות של 5-7 ימים יהיו אידאליות גם מבחינת החוויה וגם מבחינת העלויות לכל לילה.

 

אז איך בוחרים את הקרוואן הנכון?

כשאתם כבר עמוק בתוך תהליך בחירת הקרוואן והשלב שאתם נמצאים בו התלבטות לגבי סוג הרכב שאתם רוצים להשכיר ולגבי העלות שלו, הדבר הנכון לעשות יהיה לפרק את הצרכים שלכם לרשימה ולסדר אותה לפי סדר חשיבות. ככה תצליחו לתעדף את מה שחשוב לכם ותבינו איפה אתם מוכנים לשים עוד קצת כסף ואיפה המחיר כבר נהיה מוגזם. ישנם סוגי קרוואנים שונים עבור טיולים שונים וזה תלוי בכם איזה קרוואן תרצו עבור טיול הקיץ הקרוב שלכם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!