fbpx

הפקת חתונה בחו"ל

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה אזרחית בחו"ל הפכה לקונספט מועדף על זוגות רבים, שבוחרים להינשא מעבר לים. בחירת הלוקיישן תלויה פעמים רבות באפשרויות שעומדות על הפרק, כי לא כל מדינה מאפשרת למי שאינם נמנים עם אזרחיה להינשא בין גבולותיה. יתכן שיוצבו כל מני תנאים בהם יש לעמוד על מנת לעשות זאת ולחזור לארץ עם האישור הנדרש.
זוגות רבים בוחרים להינשא קרוב יחסית לבית בקפריסין היפה ואחרים את צ'כיה הרומנטית או את גיאורגיה האותנטית ולמי שמרחיק – יש כמובן את ניו יורק או לאס וגאס בארה"ב.
בהפקת חתונה בחו"ל חשוב להתייחס לפרמטרים רלבנטיים כמו האם רק הזוג נוסע להינשא או יש קרובי משפחה וחברים שיגיעו אף הם והאם הזוג יממן את הטיסות והשהייה שלהם או הם בעצמם ולאיזה פרק זמן הם יגיעו וכמה זמן יש לשהות ביעד כדי לקיים את החתונה וכיצד אפשר לשדרג את החגיגה ולהפוך חתונה בחו"ל לאירוע חווייתי בלתי נשכח.

לצלוח בשלום את הביורוקרטיה

המנגנון הביורוקרטי עשוי להערים קשיים בדרך לחופה ויש לברר היטב מול היעד המועדף מה יש להציג ולבצע כהכנות מקדימות לפני שניתן להינשא.
יש מדינות, למשל, שדורשות מסמך בשם נולה אוסטה אשר מציין שישראל אינה מתנגדת לחיתון של בני הזוג ואחרות, כאמור, עשויות לדרוש פרק שהייה מסוים על מנת לאשר זאת ויש מדינות שמתירות נישואים חד מיניים בעוד אחרות אינן.
בכל מקרה, כדאי לעמוד גם בקשר עם השגרירות הישראלית באותו היעד, כדי לברר פרטים נוספים שיש להשיג ולסגור לפני קביעת המועד, בחירת הטקס והלוקיישן וכדומה.
שיקולים נוספים שעשויים לשחק תפקיד בבחירה קשורים לשפה בה מדברים ביעד, כי אין ספק שתקשורת באנגלית יכולה להקל אם לא שולטים בשפה המקומית במיוחד בפרוצדורה מורכבת.
מעבר להנפקת מסמכים, חשוב להבין כיצד אמורה להתנהל הפקת חתונה בחו"ל כשלכל יעד יש את הכללים והמאפיינים שלו.
לדוגמא – תרגום המסמכים לשפה המקומית, תשלום של אגרת חוב, מה צריך להביא לטקס (טבעות וכדומה) ויש יעדים שאפילו קובעים מעין כללי לבוש לטקס החתונה.
בדקו מי גם מנצח על הטקס ואם יש גמישות בבחירת אותו אדם שינהל את הטקס, כמה מוזמנים יכולים להגיע אם הטקס מתקיים למשל בבית העירייה ואם יש להירשם מראש ולהזמין תור וכדומה

 

אפיון החתונה ותמהיל האירוע

מלבד הנושא הביורוקרטי, יש להחליט גם באיזה סגנון תתקיים החתונה בחו"ל בנוסף לטקס עצמו. האם תרצו מיד לאחר הטקס ללכת למסעדה או לחגוג באולם ולפי מספר המוזמנים ואלה שיכולים להגיע, כדאי לאתר מבעוד מועד מקום לחגיגה עצמה בהתאם לקונספט המועדף.
יש זוגות שבוחרים למשל להלין ולארח את הקרובים בבית מלון וחוגגים במסעדת המלון או באולם של המלון ואחרים מזמינים מסעדה בקרבת מקום או מועדון, גלריה וכדומה.
בדקו בהתאם לתקציב שהגדרתם מראש מה בא בחשבון מבחינתכם והסתמכו גם על המלצות של ישראלים אחרים שנישאו באותו היעד או מקומיים שימליצו על מקומות מומלצים באירוע והכינו מראש את הצוות, קישוט ועיצוב המקום, תקליטן, צלם וכל איש מקצוע או ספק שיכולים לשדרג עבורכם את החגיגה.
קחו בחשבון גם את המשך החגיגות. למשל, אם תרצו להאריך את השהייה ולחגוג ירח דבש ביעד עצמו היכן כדאי לעשות זאת ובאיזה קונספט והאם יש חבילה שכוללת טיסות, חתונה ביעד ואירוח במלון ואפילו סוויטת כלולות ייחודית.
כדאי לדעת שישנן חברות הפקה שמארגנות עבורכם את כל הפרטים הטכניים לקראת האירוע ויכולות מאוד להקל ולהפחית דאגות ושווה לבחון מה יש להן להציע עבורכם.

 

 

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!