fbpx

החלטתם להתחתן בחורף? כך תעשו את זה נכון:

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

לעונה הקרה יש קסם רב ואווירה רומנטית וזוגות רבים חובבי החורף בוחרים להינשא בתקופה זו של השנה. להחלטה יש גם היבט כלכלי: ברוב המקרים וברוב המכריע של המקומות יעלה לכם פחות להינשא בחורף, כי זו לא עונת השיא בזירת האירועים – האולמות זמינים יותר, ההיצע רחב וכשהטמפרטורות יורדות – לרוב גם העלויות בירידה.

זה לא מסתכם רק בעלויות שקשורות להשכרת האולם אלא גם ספקים ואנשי מקצוע עשויים להיות פנויים יותר בעונה הקרה ולהציע תעריפי חורף ששווה לחטוף לפני שהאביב מפציע.
לחתונת חורף, אם כן, יש יתרונות רבים וכל שצריך לעשות זה לאתר את האולם האולטימטיבי עבורכם ולארגן חתונה שתענה על החזון שלכם ושתהפוך לחוויה בלתי נשכחת.

לפניכם טיפים בדרך להפקתה של חתונת חורף נהדרת שתחמם את הלב של כולם בעונה הקרה:

 

לוקיישן חם לחורף קר

המקום בו תבחרו להינשא בעל השפעה רבה על האווירה המבוקשת ועל ההנאה שלכם ושל האורחים.
התחילו במיקוד גיאוגרפי, כדי להבין באיזה אזור במדינה תרצו לחגוג. ישנן ערים נוחות להגעה הנושקות לערוצי תחבורה ראשיים שיהוו לוקיישן אסטרטגי נכון עבורכם כך שגם שתנאי מזג האוויר הפכפכים ומשתנים, יש סיכוי גבוה יותר שהאורחים יופיעו לאירוע.
חשוב שתהיה להם האופציה לבחור בין תחבורה פרטית לתחבורה ציבורית כמו נסיעה באוטובוס או רכבת.
מעבר ליעד עצמו, יש לשקול את כל הפרמטרים שחשובים לכם למצוא באולם אירועים כמו: התפאורה והאווירה שהוא מספק, האם הוא סגור ומקורה ונעים לאירועי חוף ויש בו אזור ייעודי לחופה או לטקס שתרצו לקיים. מה עם מערכת הסאונד שלו ומערכת התאורה.
אתם מעוניינים באולם שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויכיל כמובן את כמות המשתתפים הצפויה להגיע.
במידה והחלטתם על חתונה גדולה, כמובן שיש לחפש אולם אירועים שיכול להכיל כמות זו של מוזמנים ללא חשש מפני צפיפות.
בדקו באיזו מתכונת ניתן לסדר את האולם בדרך כזאת שתוכלו להושיב את האורחים בקומבינציה המועדפת עליהם וכן שהמקום ערוך למסיבת ריקודים או לכל תוכנית אומנותית שתרצו לשלב באירוע.
היות ובישראל יכולים להיות גם ימים שטופי שמש בחורף, כדאי לבחון אם המקום הנבחר כולל גם אזור חוץ כמו גן מטופח קסום בו תוכלו אם מזג האוויר יאפשר זאת – לקיים את הטקס באוויר הפתוח ואת קבלת הפנים ולהחליט בזמן אמת לפי תנאי האקלים היכן ואיך לעשות זאת.

 

סעודת שף בימים הקרים

האוכל הוא חלק מהותי בבחירת אולם אירועים לחתונת חורף כשיש אולמות שמציעים קונספט של מטבחים פתוחים לראווה, כך שהמטעמים נרקחים לנגד עיניהם של המוזמנים במטבח חי שמייצר חוויה קולינארית ייחודית מסוגה.
תוכלו לבחור ביחד עם שף המקום תפריט שיתאים באופיו גם לעונת החורף עם תבשילים שונים, מרקים, מאפים וכל מה שיתאים לרוח העונה ומבלי להתפשר על סטנדרטים גבוהים של עשייה.
התייחסו גם לדרך בה האוכל מוצג, לפרזנטציה ולקומפוזיציה ולאסתטיקה של המנות, כי היום מנות מחתונות הן כוכבות על ברשתות החברתיות.
מבחינת המשקאות גם כאן כדאי לחשוב על קולקציית משקאות חורפית לצד הקלאסית כמו סיידר חם או יין חם עם תבלינים ארומאטיים.

מתנות לאורחים ברוחה עונה
חשבו על הדרך לעצב את המקום שידבר חורף או להפך קיץ, שינתק אותם ממזג האוויר בחוץ בין אם זה בתפאורה, בצבעוניות, בסידורי השולחן. חשבו גם על מזכרות שיתאימו לחורף מהאירוע בין אם באביזרים לסט של הצלם כמו צעיף, כובע גרב, משקפי סקסי, בובה של איש שלג לצילומים קסומים או מתנות דוגמת כפפות עם ציטוט יפה תפור עליהן למזכרת או כרית חימום מעוצבת.

תכננו לפרטי פרטים את החתונה החורפית שלכם. שיהיה במזל טוב.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!