fbpx

החזר מס מקוון – כל מה שצריך לדעת

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

אם אתם עצמאים או שכירים יתכן ואתם זכאים להחזר מס שזה למעשה החזר כסף לחשבון שלכם. רבים מאיתנו חוששים מההתעסקות בתהליך של החזר מס מקוון או ידני ונמנעים ממנו בעקבות כך, אבל בפועל זה לא חייב להיות מסובך ויתכן ואתם זכאים לכסף מרשויות המיסים שחבל שתפסידו. ישנן מספר שיטות להגשת בקשה להחזר מס, אפשר להגיש החזר מס מקוון, ידני או באמצעות תיווך של יועץ מס או רואה חשבון.

מתי מקבלים החזר מס?

עצמאים יכולים לקבל החזר מס בסוף השנה, כשהם מגישים את הדוח השנתי שלהם. עצמאים לרוב משלמים מקדמות למס הכנסה על בסיס הערכה צפויה של ההכנסות שלהם באתר היחידה להחזרי מס תוכלו למצוא את כל המידע. אם בסוף השנה בדוח השנתי נמצא פער בין הערכת ההכנסות שהייתה בין ההכנסות שהתקבלו בפועל, יתכן מאד והעצמאי יקבל החזר מס. שכירים לרוב יקבלו החזר מס רק במידה ויבדקו רטרואקטיבית את השנים האחרונות שלהם. ניתן לבדוק עד שש שנים אחורה והסיבה שכדאי לבדוק כל כך הרבה זמן לאחור היא שהסיבות לקבלת החזר מס הן כאלו שקורות אחת לתקופה ומשפיעות על שנים שלמות.

נציג כמה דוגמאות נפוצות למצבים בהם יכול להתקבל החזר מס:

  • לידה – לידה היא אחת הסיבות הנפוצות לקבלת החזר. אישה שכירה שילדה במהלך השנים האחרונות ככל הנראה לא עבדה באופן רצוף, או מכיוון שלקחה את חופשת הלידה שלה או משום שהאריכה את תקופת חופשת הלידה על חשבונה.
  • ילד חדש – כאשר נולד ילד מקבלים עבורו נקודות זיכוי במס, אם השינוי לא עודכן בזמן, יתכן ולא קוזז מס עבור נקודת הזיכוי ואפשר לקבל החזר מס רטרואקטיבית.
  • שינוי עבודה או עבודה לא רציפה – אם החלפת במקרה במהלך השנים עבודה יתכן מאד ועשיתם זאת באמצע שנת המס. מס ההכנסה לשכירים מחושב שנתית, אבל יורד מהשכר חודש בחודשו, אם החלפת עבודה בשנים האחרונות יתכן וירד לכם יותר מס ממה שהיה אמור ואתם זכאים להחזר.
  • שחרור מצה"ל – גם חיילים ששירתו שירות מלא זכאים לנקודות זכות במס הכנסה לתקופה של אחרי השחרור. אם במהלך עבודתם כשכירים הם לא עודכנו כחיילים משוחררים יתכן ומגיע להם החזר רטרואקטיבית.

 

איך כדאי להגיש החזר מס?

ישנן מספר דרכים להגיש את הטפסים במטרה לקבל החזר מס. חשוב לדעת, בחלק מהמקרים יתכן ותגלו כי הפער הוא לא לטובתכם ויהיה עליכם לשלם יותר ממס ממה ששולם עד כה, אך אם תעשו את התהליך בליווי איש מקצוע כמו יועץ מס או רואה חשבון יתכן ותבחרו לא להגיש את הבקשה להחזר עבור שנים שאינן משתלמות עבורכם. כיום נהוג להגיש החזר מס מקוון, באמצעות חברות שונות המציעות שימוש בתוכנות און ליין. עדיין אפשר להגיש את הבקשה באמצעות טפסים ידניים אבל זהו תהליך יותר מסורבל.

אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!