fbpx

איך שמים קונסילר? טיפים למריחת קונסילר בצורה מושלמת.

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

מייקאפ וקונסילר מהווים מוצרי איפור בסיסיים וחשובים ביותר. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעי שגם אם רוכשים את המייקאפ והקונסילר הטובים והאיכותיים ביותר, אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה, יתכן מאוד שייגרם יותר נזק מתועלת למראה העור. לא פעם עלולים להיווצר חלקים במרקם מוזר, קמטוטים מוזרים או פצעים שלא יוסתרו בצורה טובה גם אם משקיעים לא מעט מהזמן  על מנת להסתיר אותם. במאמר הבא נספק טיפים לאיפור הנוגעים לתחום הקונסילר שכן, ידוע כי גם הקונסילר וגם המייקאפ מהווים בסיס לאיפור מוצלח.

 

מהו קונסילר?

קונסילר הוא מוצר רלוונטי לצורך תיקון גוון העור והוא משמש בעיקר לאזורים שמתחת לעיניים ועל פגמים ספציפיים. הקונסילר יהיה לרוב יותר סמיך ממייק אפ והמטרה שלו תהיה להסתיר פגמים על ידי שילוב שלהם עם גוון העור הטבעי. מאפרים מקצועיים נוטים להחזיק מגוון קונסילרים שונים אשר משמשים למטרות שונות לרבות הסתרת אדמומיות, צלקות, פיגמנטציה ושאר פגמים. מנגד, תמיד טוב שלכולם יהיה אחד כזה שכן, הוא שימושי מאוד גם עבור הסתרת פצעונים וכתמי פיגמנטציה שיוצאים מדי פעם ועוד.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של קונסילר שהם: קונסילר נוזלי, מקל או קרם. כל סוג עובד טוב יותר על סוגי עור מסוימים ועל כן חשוב להתאים את המוצר לסוג העור. קונסילר נוזלי מתאים לעור מעורב, שומני ורגיש. ניתן למצוא אותו במגוון גימורים לרבות מט, שימר וסאטן. הוא מושלם לצורך כיסוי פצעונים וכן עבור בעיות עור שונות. קונסילר מקל מתאים בעיקר לעור רגיל, יבש ורגיש  ולעיתים קרובות מגיע בתור סטיק. הקונסילר המדובר מהווה את המוצר האופטימלי לצורך כיסוי אזורים קטנים בפנים וזאת מפני שהפיגמנט שלו הוא חזק ועמיד. קונסילר קרם מומלץ לעור רגיל, יבש או משולב. הוא מציע כיסוי בינוני עד מלא והוא טוב מאוד לשימוש מתחת לעיניים כדי לכסות עיגולים כהים וכן שינויי צבע.

 

טיפים למריחת קונסילר

חשוב לשלב בין מריחת מייקאפ לקונסילר. את מריחת הקונסילר יש להתחיל מהחלק הפנימי מתחת לעיניים, בחיבור עם האף. מניחים כמות יפה של חומר בצורה אלכסונית ומתחילים לטשטש כלפי מטה והחוצה. בנוסף לכך יש צורך להניח קונסילר גם בחלק הפנימי העליון של העין, באזור החיבור שבין העין לאף ולטשטש לכיוון העפעף. אפשר גם להוסיף נקודת אור באמצע הקונסילר על האף, בשקע הסנטר ובמרכז המצח.

ניתן למרוח את הקונסילר באמצעות מברשת, צבע או ספוגית.

 

כיצד בוחרים את הקונסילר המתאים ביותר לעור?

כדי שהעור יראה כמה שיותר טבעי כאשר משתמשים בקונסילר, יש צורך לבחור את הגוון המדויק שלו. כאשר מדובר על קונסילר טבעי יש לבחור בחצי גוון בהיר מגוון המייקאפ שבו משתמשים. למי שיש כהות גדולה מתחת לעיניים מומלץ מאוד להשתמש במוצר בצבע כתמתם. כיום ניתן למצוא קונסילרים בהירים מאוד או כהים מאוד שהם רלוונטיים בעיקר ליצירת הארות והצללות ולא לכיסוי וחשוב לדעת זאת.

כמו כן, חשוב מאוד לבחור את המרקם המתאים לכל סוג עור, בהתאם לרמת הכיסוי הנדרשת. לאזור העדין שמתחת לעיניים חשוב לבחור רק במוצר רווי בלחות.

 

 

קרדיט תמונה:freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!