fbpx

איך אנחנו רואים את 2021?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

אחרי שנת 2020, ישנה אמירה כזו באוויר - "כבר לא יכול להיות יותר גרוע", כאשר מדברים על השנה הבאה, שנת 2021. אבל במקום לחשוב על "לא יכול להיות יותר רע", בחרנו לחשוב יותר בכיוון של "מה יהיה יותר טוב?" ואחרי שכבר שליש שנה עבר, ואנחנו כבר עדים לשיפור האסטרונומי מהשנה אשתקד, אפשר לתת תחזית די מדויקת לגבי איך תיראה שאר השנה הזו.

ושלא תבינו לא נכון, ישנו פתגם מפורסם שאומר "דברים שרואים מכאן, לא רואים משם" והכוונה היא לכך שלפעמים אנחנו כל כך תקועים בעולם העצמי שלנו, שאנחנו לא רואים את התמונה הכללית, זאת שבאמת משקפת את המציאות, בצורה המדויקת ביותר.

פיננסים

איך אפשר להיזכר ב2020 ולא להזכיר את המשבר הכלכלי שבא בעקבותיו? אין מדינה אחת שלא הרגישה מכה פיננסית בגלל שנת הקורונה, יש מדינות שספגו פחות, רובם ספגו יותר והדבר הזה, השפיע באופן ישיר גם על הכיס שלנו.

פיטורים, חל"ת, מענק קורונה ועוד שלל מושגים שלא הכרנו עד אותה תקופה, הפכו לשגרת ימינו. חוסר וודאות כלכלי, זה כנראה המושג שהכי הרבה ישראלים מזדהים איתו, למרות אי הרצון הברור לכך.

למרות שהמשק שלנו חזר לעבוד והוא כבר נמצא בשלב של כמעט 100%, תופעות הלוואי הפיננסיות של הקורונה, עדיין כאן ואנחנו, כמו המדינה שלנו, נרגיש אותה כל השנה (חלקנו יותר, חלקנו פחות). הדבר החיובי שאפשר להגיד עליה לעומת שנה שעברה, זה שלפחות אנו כבר רואים את האור בקצה המנהרה וישנה פרספקטיבה כלכלית חיובית בכל הנוגע בדבר.

חופשות

כמה התגעגענו, כמה חיכינו, כמה רצינו? אז למרות שהיו לנו אלטרנטיבות בדמות חופשה בישראל, ולפעמים אפילו הקורונה עודדה אותנו לטייל בארצנו הקטנה והיפה, ואפילו, יש סיכוי שכמה בודדים מכם, קפצו לאיזו מדינה לחופשונת קצרה, אין מה להגיד, חופשה בחו"ל, באופן אירוני, זה אחד הדברים הכי ישראלים שיש.

כאשר אנו מדברים על חופשה, ועיקר הכוונה היא לחופשה בחו"ל, אנו צריכים להבין שאנו גם תלויים במדינת היעד, שמה לא אצל כולם, מצב הקורונה (או חוסר הקורונה), הוא זהה לשלנו (וישראל נמצאת במצב מעולה, מהטובים והמובילים בעולם). אבל עם הגעתם של החיסונים, ולאט לאט ה"מילוי" שלהם בשגרה העולמית, יותר ויותר מדינות הופכות ל"ירוקות" וזה, בעזרת הדרכון הירוק שלנו, נותן לנו גישה נוחה ומהירה (ללא בידודים) למדינות הללו. נכון, שגם הפן הכלכלי, בונה תלות בחופשות שלנו, אבל עצם העובדה שיש לנו אפשרות לנפוש בצורה נוחה יותר, כבר עושה הקלה על הנפש ונותן תחושת אופטימיות של שנת 2021 לעומת השנה אשתקד.

זוגיות

בואו נעשה פשוט, כמו נוסחה שאלו שחוו אותה, מכירים אותה "על בשרם". הקורונה הביאה איתה נהלים, הנהלים הביאו לסגרים, הסגרים גרמו לכל המשפחה להישאר בבית, כאשר כל המשפחה בבית, יש פחות זמן ומקום (ופרטיות) ליחסים האינטימיים וכאשר יש פחות זמן ליחסים האינטימיים, הזוגיות נפגעת.

שנת 2020 הייתה טראומתית לזוגיות, לא סתם היו כל כך הרבה מקרי גירושים, פרידות ו"פירוק חבילות" בכל הקשור לזוגיות. מה שכן היא הייתה, זה הייתה כמבחן, מבחן אינטנסיבי וקשוח לזוגיות שלכם (ושל כולם), זה לא משנה איזה זוג אתם, אפילו אצל הפוליאמורים החופשיים, שנוהגים לעשות חילופי זוגות, השנה הזו הפכה כמו "בוחן פתע" ומי שצלחו אותו, יודעים שהם ייהנו בשנת 2021.

מלבד החופש מהילדים (עם כל האהבה האינסופית אליהם), כאשר הגנים ובתי הספר חזרו לתפקודם, השתחררה לה נשמת רווחה וירדה מן אבן קטנה מהלב. שנת 2021 צריכה להיות שנה שבה אתם מתמקדים אחד בשנייה ולתת פוש נוסף לזוגיות שלכם, מין פיצוי, על השנה הקשה שעברתם.

רגשות והרגשות

כולנו חיכינו לשנה אשתקד להסתיים, כולנו רצינו לסיים את הסיוט הזה (כל אחד והסיוטים שלו) וכולנו הרגשנו, כמה חלשים אנחנו אל מול הטבע (למרות שהנגיף פותח במעבדות) ואם אנו רוצים לצלוח (או לפחות לשרוד), את השנה הקודמת, אנחנו חייבים לבוא למאבק הזה ביחד.

עברנו כבר שליש שנה, כולנו כבר כמעט חזרנו לחלוטין לשגרה, העולם כבר מסתכל על מדינת ישראל הקטנה בעיניים קנאיות, קחו את זה למקום טוב, קחו את זה למקום שלא מובן מאליו, קחו את כל הטראומות של שנה שעברה, בשביל להודות על השנה הזו, קחו ושימו לעצמכם מראה מול השנה אשתקד, כדי להבין באיזה מקום טוב אתם נמצאים עכשיו.

השנה הקודמת, לימדה אותנו שלפעמים לתוכניות שלנו, אין רלוונטיות, שלעולם לפעמים, רצונות משלו, שהתכנונים שלנו, קטנים או גדולים, מעניינים ואקטואליים בעיקר אלינו, ויש סיכוי ריאלי שהם לא יתממשו. השנה הקודמת, תיזכר בתור "עקב אכילס", אצל הרבה אנשים, זוגות, משפחות, עסקים ועוד. השנה הקודמת, הייתה לרובנו סיוט, אז כל מה שנשאר להגיד זה: "תודה שהסיוט הזה מאחורינו, שנת 2021 יו אר וולקאם" (You are welcome).

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!