fbpx

תרגום הסכם ממון לאנגלית

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

למה לבצע תרגום הסכם ממון לאנגלית עם עו"ד נוטריון מקצועי? יכולות להיות סיבות רבות שיביאו אתכם למצב שבו יהיה עליכם לתרגם את הסכמי ממון. אישור הסכם ממון לפני ואחרי נישואים חייב להיעשות בשפה שמובנת על כולם. כמו שאתם לא תרצו לקבל הסכם בשפה שאינכם בקיאים בה, כך גם הצד השני לא ירצה לקבל. זוהי הסיבה שבגללה עולה הצורך לתרגם את ההסכם לשפה שהיא לא השפה העברית. גם לצורך הצגת המסמך לגורמים רשמיים בחו"ל יהיה צורך בהצגתו מתורגם ומאושר ע"י נוטריון ולעתים גם אפוסטיל. תרגום של חוזה זוגי לשפות שונות זה עניין מהותי שחייב להיעשות בצורה מדויקת. תרגום של הסכם לאנגלית זוהי הפעולה השכיחה ביותר שאותה אנשים רבים יצטרכו לעשות. עם זאת יש כאלה שלמרות החשיבות של התרגום, בוחרים לעשות אותו באופן עצמאי.

 

למה חשוב תרגום הסכם ממון לאנגלית?

את הסכם הממון ניתן לתרגם לכל מיני שפות שונות. השפה האנגלית היא החשובה ביותר מכיון שהיא מקובלת ברוב מדינות העולם. אם אחד מבני הזוג מגיע ממדינה זרה, יהיה עליכם לתרגם את ההסכם עבורו. המטרה היא שאותו אדם ידע בדיוק על איזה הסכם הוא חותם, כך שהוא לא ירגיש מרומה. תרגום לשפה האנגלית יאפשר גם לכם להכיר את תוכן ההסכם, וגם לבן או לבת הזוג שלכם. יש כאלה שמראש דוגלים על עריכת הסכם ממון באנגלית, שאותו כולם אמורים להבין.

 

האם אפשר לתרגם את ההסכם לבד?

באופן עקרוני תהיה לכם אפשרות לתרגם את ההסכם לשפה האנגלית לבד. כיום עומדות לרשותכם פונקציות שונות שבזכותן תוכלו לתרגם את ההסכם לכל שפה שתבחרו. עם זאת זה לא כל כך פשוט כמו שאתם מדמיינים לעצמכם בתחילת הדרך. הרי ההסכם מכיל בתוכו מונחים משפטיים שלא קל לתרגם אותם כמו שצריך. התרגום המדויק הוא הכרחי כאשר מדובר על הסכם שאמור להיות קביל משפטית.

 

מי מוסמך לתרגם הסכמי ממון לאנגלית?

אין הסמכה ספציפית שקשורה לתרגום הסכמים זוגיים. עם זאת תרגום הסכם ממון לאנגלית מוטב כי יעשה על ידי עורך דין נוטריון שמכיר את התחום הזה. עורך דין להסכמי ממון יהיה האדם שיצליח לבנות את ההסכם בצורה הנכונה עבור כל הצדדים. מצד שני הוא גם ידע כיצד לנסח את ההסכם באנגלית, כך שיהיה ניתן להשתמש בו בעתיד. תרגום נוטריוני בצורה נכונה יאפשר לכם לדעת כי אתם יכולים להיות רגועים ונינוחים לגבי העתיד.

 

כמה עולה לתרגם את ההסכם לאנגלית?

עלויות התרגום משתנות בהתאם לשפה שאליה תרצו לתרגם את ההסכם. ישנן שפות מסובכות מאוד, כאלה שעלויות התרגום אליהן יהיו גבוהות במיוחד. לכל נוטריון עורך דין יש את המחירים שאותם הוא לוקח על העבודה שהוא מבצע. עם זאת מחיר האישור הנוטריוני על נכונות התרגום הוא אחיד לכל הנוטריונים והינו בהתאם לתעריף מחייב של משרד המשפטים.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!