fbpx

כיצד לבחור תכשיטים לחתונה?

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

כל כלה יודעת שהיא רוצה להראות הכי טוב שאפשר ביום החתונה שלה. היא דואגת לבחור את שמלת הכלה היפה ביותר, את הנעליים המתאימות ביותר לשמלה וכמובן, איך אפשר בלי: את התכשיטים המושלמים, כמובן שחשוב ביותר להיזהר בבחירת סוג התכשיטים וזאת בכדי שלא ליצור מראה מוס מדי בהשוואה להופעה הכללית. הם צריכים להוסיף ולא לקחת את כל תשומת הלב, הם צריכים להאיר את הכלה ולאפשר לה לבלוט ועל כן, חשוב ביותר לבחור אותם בקפידה.

 

באיזה שלב כדאי לרכוש תכשיטים?

כדאי מאוד לבחור תכשיטים לחתונה לפחות 3 חודשים לפני החתונה לאחר המדידה הראשונה של שמלת הכלה, כך למעשה יישאר לך מספיק זמן להתחרט ולבצע החלפה במידה ואת חושבת שהתכשיט לא מתאים. לא כדאי לבחור אותם ממש קרוב למועד החתונה שכן כאמור המטרה היא לדייק עד כמה שניתן בבחירתם ולהיות שלמה לגמרי איתם. בין התכשיטים שכדאי לבחור הם: טבעות, צמידים, שרשרת במידה והדבר מתאפשר בהתאם לשמלת כלה וכמובן, הדבר שכלל אסור לוותר עליו הוא עגילים זהב טהור. בסופו של דבר חשוב לזכור כי לשמלת הכלה יש נוכחות ועל כן לא פעם התכשיטים כלל לא ייראו לנוכח השמלה, אך העגילים יבלטו שכן הם ממוקמים על תנוכי האוזניים ומדגישים את הפנים. את כל אלה כאמור כדאי לבחור פרק זמן מספק מראש וזאת בכדי שתהיה אפשרות למדוד הכל יחד עם השמלה כמה פעמים ולהרגיש כי את שלמה עם ההחלטה שלכם ומרגישה שהכל משתלב בצורה הרמונית וכי שום דבר בלוק שלך לא מאפיל על דבר אחר.

 

איזה סגנון תכשיטים כדאי לבחור?

את התכשיטים יש לבחור בהתאם לסגנון של שמלת הכלה שלך. עליך לבחון האם השמלה שלך נפוחה או צמודה, חשופה או סגורה ועוד. ישנן שמלות שמתחברות למראה הקלאסי ועל כן כדאי גם לבחור תכשיטים באותה הסגנון וישנן כאלה שהן מודרניות יותר. ישנן כאלה מינימליסטיות עם קווים נקיים ועל כן אין לבחור משהו גרנדיוזי מדי עבורם. כמובן שיש צורך להכריע לגבי חומר הגלם שממנו הם עשויים, כאשר עגילי זהב ותכשיטי זהב בכלל מהווים לרוב את הבחירה הטובה ביותר עבור חתונה. הם נוצצים, הם בולטים, הם בעלי נוכחות והם ללא ספק יכולים להשתלב בצורה מרהיבה בכל סגנון של שמלת כלה, בכל סוג של תסרוקת, בכל סגנון איפור ועוד.

 

כיצד תבחרי תכשיטים?

כאשר את מגיעה למדידות של תכשיטים, חשוב מאוד שתגיעי עם בגדים לבנים או בהירים וזאת בכדי לדמות כמה שיותר את השמלה שאת עתידה ללבוש ביום החתונה שלך. אם תגיעי עם בגדים בצבע אחר, את יכולה לבחור תכשיט שנראה טוב עם בגד מהצבע שיש לך ולגלות שהוא כלל לא מתאים לצבע הלבן של השמלה שלך. כמובן שאת יכולה להתייעץ עם חברות או בנות משפחה לגבי מה מתאים או אפילו עם מעצבי השמלה שלך, המאפרת שעתידה לאפר אותך או המסרקת שעתידה לעשות לך תסרוקת ביום החתונה שלך. כאשר את בוחרת חשוב מאוד שתגיעי להלימה עם שאר המרכיבים לרבות השמלה שלך, ההינומה, הקשת או המסרקייה שלך, הנעליים שלך ועוד. כאשר הדבר נוגע לעגילים, יש לא מעט נשים שמעוניינות לבחור עגילי פנינה, יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי מדובר על עגילים בצבע לבן ועל כן, כדאי לבחור דווקא בעגילי זהב איכותיים, בסגנון עיצוב שמתאים לשמלה של הכלה, לתסרוקת שלה ולאיפור שלה והכי חשוב, לטעם האישי שלה. העגילים צריכות לייצג את האופי שלה ואת המראה הייחודי שלה בצורה הטובה ביותר.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!