fbpx

יעוץ משפטי בחינם על ידי הסנגוריה הציבורית

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

הסנגוריה הציבורית פועלת מכוחו של חוק הסנגוריה הציבורית ותפקידה, להעניק יעוץ משפטי וייצג משפטי לחסרי אמצעים.

הסנגוריה הציבורית עוסקת אך ורק בתחומי המשפט הפלילי, כך שכל הזקוק לקבלת יעוץ משפטי של עורכי דין, בתחומים אחרים, צריך לפנות אל מסגרות אחרות, כדוגמת, תוכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין.

עורכי הדין העובדים בסנגוריה הציבורית, עומדים לרשותו של הלקוח, החל מן השלב הראשון של ההליך הפלילי, קרי, החקירה המשטרתית ועד לסיומו של ההליך.

מוסד הסנגוריה הציבורית מאויש על ידי עורכי דין אשר עובדים באופן קבוע בסנגוריה וכן על ידי עורכי דין עצמאיים, אשר מעניקים יעוץ משפטי, במסגרת הסנגוריה, בנוסף על עבודתם במשרדם הפרטי.

טרם הקמתה של הסנגוריה, מי שאינו יכול היה לשכור את שירותיו של עורך דין, עמד לדין, ללא ייצוג משפטי או כאשר לצדו עורך דין אשר נבחר על ידי השופט. מצב דברים זה לא אפשר כל פיקוח על מקצועיותם של עורכי הדין ועל כן, קמה הסנגוריה הציבורית אשר הנה בעלת סמכות פיקוח על רמת היעוץ והייצוג של עורכי הדין.

 

יעוץ משפטי על ידי הסנגוריה

הסנגוריה הציבורית מעניקה יעוץ משפטי ללא תשלום ועל כן, יש לעמוד בקריטריונים אשר נקבעו בחוק הסנגוריה הציבורית, בכדי לקבל את שירותיה. הזכאות לייצוג מופיעה בסעיף 18 לחוק כאשר ניתן לחלק את תנאי הזכאות לשלוש קבוצות:

מגבלה כלכלית : אדם יהיה זכאי לייצוג עורך דין של הסנגוריה הציבורית כאשר הוא אינו יכול לשכור את שירותיו של עורך דין פרטי, מן הטעם של מגבלה כלכלית, קרי, העצור או הנאשם, הוא חסר אמצעים.

מגבלה פיזית : כאשר אדם סובל ממגבלה אישית המונעת ממנו להתגונן כראוי, יהיה זכאי לקבל יעוץ משפטי וייצוג משפטי על ידי עורך דין של הסנגוריה. כאן אין המדובר במגבלה כלכלית, אלא במגבלה פיזית כגון עיוורון, חירשות וכדומה.

תוצאה משפטית חמורה : ישנה זכאות לקבלת יעץ משפטי מטעם הסנגוריה, כאשר להליך המשפטי, יכולה להיות תוצאה חמורה כגון מעצר ממושך, אשפוז פסיכיאטרי וכדומה.

מטרתה המרכזית של הסנגוריה הציבורית היא לדאוג להליך פלילי הוגן ועל כן, מאפשרת קבלת יעוץ משפטי וייצוג משפטי, היכן שמדובר בהליך פלילי בעל השלכות חמורות מאוד או כאשר העצור או הנאשם, סובל ממגבלה אשר דורשת את סיועה של הסנגוריה הציבורית, להבטחת תקינות ההליך הפלילי.

 

הסנגוריה הציבורית – מעורבות בחקיקה

הסנגוריה הציבורית מבקשת לדאוג לקיומו של הליך פלילי הוגן, תוך שמירה על זכויותיהם של חשודים, עצורים ונאשמים, לקבלת יעוץ משפטי הולם. האמצעי המרכזי להשגת מטרה זו הוא באמצעות מינוי עורך דין מטעם הסנגוריה לכל אדם הזקוק לכך, כאשר הזכאות למינוי עורך דין, מופיעה בחוק הסנגוריה הציבורית.

בד בבד עם מינוי עורך דין לנחקרים, עצורים ונאשמים, פועלת הסנגוריה גם באפיקים אחרים, כדי להשיג את מטרותיה של שמירת זכויות הפרט בהליך הפלילי. אחד מן האפיקים הללו הוא מעורבותה של הסנגוריה בתהליכי החקיקה הפלילית.

למותר לציין, כי שמירה על זכויות, נעשית בראש ובראשונה, ברמת החקיקה ולאחר מכן, מיושמת בשטח הלכה למעשה. לכן, מקפידה הסנגוריה לשמור על מעורבות בכל הליך חקיקתי הקשור אל המשפט הפלילי, כדוגמת דיני ראיות, ענישה וכולי.

הסנגוריה הציבורית מגישה חוות דעת משפטית ומציגה את עמדתה לגבי כל ענייו ועניין בדין הפלילי. בבואה לגבש חוות דעת, פועלת הסנגוריה מול גורמים שונים כגון לשכת עורכי הדין, ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת ועוד.

 

נאמנות עורכי דין ללקוח

בכל הנוגע אל מינוי עורך דין כסנגור פלילי מטעם הסנגוריה, עולה השאלה האם חובת נאמנותו כלפי הלקוח, זהה לחובתו של עורך דין פרטי, הנשכר על ידי הלקוח, לשם ייעוץ משפטי. התשובה לשאלה זו באופן חד משמעי הנה בחיוב.

סעיף 15 לחוק הסנגוריה הציבורית מבהיר כי במילוי תפקידו, יפעל עורך דין, הסנגור, לטובת הלקוח, במסירות ונאמנות, כאשר כל כללי האתיקה של עורכי הדין, חלים עליו. נוסף על זאת, קובע הסעיף כי היכן שקיימת סתירה בין חובות הסנגור ללקוח ובין חובותיו כעובד מדינה, גוברות חובותיו כלפי לקוחו.

 

סיכום

הסנגוריה הציבורית ממנה עורך דין למתן יעוץ משפטי, לכל אדם הזכאי לכך על פי החוק, כאשר מטרתה, לוודא את קיומו של הליך פלילי הוגן. עורך דין הפועל מטעם הסנגוריה, מטפל בסוגים שונים של תיקים מן התחום הפלילי, כגון עבירות סמים, עבירות מין, עבירות מס ואף בעבירות הקשורות לביטחון המדינה. כמו כן, מעורבת הסנגוריה בהליכי חקיקה, בכדי לשמור על מעמדם של נחקרים, עצורים ונאשמים, מן הפן החקיקתי.

 

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!