Site icon חתונמי – נישואים אזרחיים

חתונה בקפריסין מחיר

חתונה בקפריסין מחירחתונה בקפריסין מחיר

קפריסין, הפכה ליעד המבוקש ביותר בקרב זוגות שאינם אוהבים להינשא ברבנות מסיבות השמורות להם. יש שאינם מסתפקים להיות ידועים בציבור אבל יש כאלה שאינם מעוניינים להינשא ברבנות, כי אם באמצעות חתונה בקפריסין מחיר זול בהרבה מאשר חתונה בישראל. בישראל, לא מקיימים נישואים אזרחיים, אבל משרד הפנים כן מכיר בהם ולכן, ניתן לטוס למטרת נישואים אזרחיים בקפריסין ולחזור עם תעודת נישואין אשר תוכר בישראל. יש להיות מעל 18 שנה על מנת להינשא בנישואים אזרחיים ולהביא מסמכים ממשרד הפנים כגון תמצית תושב, צילום דרכון, שתי תמונות פספורט ואת  המסמכים הללו יש לתרגם לשפה האנגלית באמצעות חתימת נוטריון וחותמת אפוסטיל. הזוג יכול לערוך חתונה אינטימית אך מושקעת ולברר לגבי חתונה בקפריסין מחיר, על מנת להכין מראש את התקציב.

 

יש לקחת בחשבון את הלוקיישן שידבר לזוג, לברר לגבי חבילות הכול כלול למוזמנים שיגיעו מישראל, כאשר הכוונה היא טיסה ומלון לכמה ימים. חברות הפקת חתונה בקפריסין מחיר, יכול להיות שונה, תלוי מה אתם מעוניינים ובאיזה קונספט של חתונה, אם נוצצת או צנועה יותר. הנופים בקפריסין מדהימים ותוכלו לראות וידיאו ותמונות של חתונות רבות שנערכו בקפריסין, אם בטברנה מקומית על אחד מהאיים המדהימים בקפריסין, אם בבית מלון מפואר, אם בווילה עם בריכת שחייה ונוף לים וכן הלאה. בארגון של חתונה בקפריסין מחיר, השמיים הם הגבול.

טווח מחירים מגוון לחתונות בקפריסין

יש לציין כי הטווח של חתונה בקפריסין מחיר, הוא די רחב. יש שטסים ליום אחד להינשא בקפריסין כאשר הם לבושים  בבגדי יום, יום, יש שמתכננים חתונה אינטימית ומצומצמת עם מוזמנים מישראל, כאשר החתונה תיערך במלון יוקרתי, או בכפר קסום, באי ועוד. מה שחשוב הוא שחברת ארגון חתונה בקפריסין מחיר, דואגת לכל הסידורים של המסמכים, הטקס בעירייה, החותמת של משרד המשפטים בעיר ניקוסיה, הסעה של הזוג ועוד. בכל מקרה, העלות של חתונה אזרחית בקפריסין, היא זולה משמעותית מחתונה בארץ וכן המקומות מדהימים והקונספט ייחודי. זו הסיבה, כי זוגות ישראלים רבים מעדיפים לערוך חתונה בקפריסין מחיר משתלם, כאשר ישנן חבילות של הכול כלול גם לאורחים שמגיעים להשתתף בשמחת הזוג.

ישנם גם זוגות חד מיניים אשר נישאים בקפריסין בנישואין אזרחיים, כך שהכמות של זוגות  שמעוניינים להינשא בקפריסין רק עולה בכל שנה. אלה הדיווחים של חברות נסיעות ומארגני חתונות בקפריסין. ניתן  לחגוג את  החתונה גם במסעדות  מיוחדות שערוכות לחתונות בערים השונות בקפריסין

הארץ המועדפת על מרבית הזוגות הבוחרים באפשרות זו של נישואים אזרחיים בחו"ל היא קפריסין. אי נופש קטן הנמצא פחות משעת טיסה מישראל, שמכבד ומוציא תעודות רשמיות בשפה האנגלית ושמקל מאד על זוגות תיירים הבאים להתחתן דווקא בו. האוכלוסייה הגדולה היחידה שגם קפריסין אינה מהווה לה פתרון היא אוכלוסיית הזוגות הגאים שנאלצים לחפש מדינה רחוקה יותר כיוון שלמרות שברית אזרחית עבור זוגות גאים מוכרת בקפריסין, ברית זו אינה מוכרת כנישואים בארץ.

עלויות חתונה אזרחית בקפריסין

העלויות ההכרחיות כוללות את עלות הכנת המסמכים הנדרשים, הטבעות, עלות תשלום האגרה עבור הנישואים והוצאת תעודות הנישואין והחתמתם בחותמת אפוסטיל בקפריסין, טיסה והסעה משדה התעופה לעירייה וחזרה.

במסגרת הכנת המסמכים הנדרשים לנישואים יש להשיג מסמך המעיד על הסטאטוס המשפחתי של כל אחד מבני הזוג. המסמך הרלוונטי נקרא "תמצית רישום ממרשם האוכלוסין" וניתן להפיק אותו בחינם דרך האינטרנט או במכונות האוטומטיות במשרדו הפנים ומאשם האוכלוסין. אם הסטאטוס של אחד מבני הזוג אינו "רווק" או "רווקה" – יש להציג מסמך המעיד על סיום קשרים רשמיים קודמים. מסמכים אלו יכולים לכלול תעודת גירושין ("מעשה בית דין"), תעודת התרת ברית זוגיות או תעודת פטירה – בהתאם לסוג הקשר והדרך בה הקשר הסתיים.

כדאי להצטייד גם בתעודת לידה, אם כי במרבית המקומות בקפריסין היא אינה נדרשת. כדאי לשים לב כי אם אחד מבני הזוג הוא בן פחות מ-18 שנה הוא יזדקק גם למכתב הסכמה מהאפוטרופוסים שלו. נקודה נוספת שכדאי לשים אליה לב היא שינוי שם. במידה ואחד מבני הזוג שינה את שמו בנסיבות כלשהן בעבר – כולל שינוי שם בעקבות קשר קודם או סיומו – יש לבקש תמצית מרשם אוכלוסין מורחבת הכוללת את פרטי שינוי השם.

במידה ובני הזוג נולדו בארץ, וכל עברם המתועד הוא מהארץ, אפשר להשיג את כל התעודות הללו ללא תשלום כלל. במידה ולא זה המקרה, יהיה על בני הזוג להשיג את התעודות המקוריות מהארץ שבה הופקו. לרב, ניתן לעשות זאת דרך השגרירויות הרלוונטיות בארץ.

מסמך נוסף שתזדקקו לו הוא דרכון.

לערוך את טקס הנישואין באחד המלונות המרשימים של לרנקה ולימסול או במרכז לתיירות צעירה באיה נאפה. כמו כן, נוכל להציע לכם רשימה של אלפי מסעדות שבכל אחת מהן תוכלו לחגוג את יום נישואיכם. בנוסף, נוכל להסיע אתכם לעיר האגדית והרומנטית פאפוס. השהייה שם תוכיח לכם שוב כי ההחלטה לבחור בקפריסין כיעד לחתונה הייתה נכונה ביותר

Exit mobile version