fbpx

חזרתם מחתונה בחול – קחו עוד כמה ימים לפינוק בארץ

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

חתונה היא אירוע מרגש ועוצמתי אחד הגדולים של החיים ובעקבותיו יש זוגות שחווים לפתע מעין "נפילת מתח" בעיקר בשל ההכנות הקדחתניות שלפניו והחזרה לשגרה שאחריו. מעין תחושת ריקנות או קושי להתמודד עם העתיד הפתוח.
אפילו אם ביליתם ירח דבש בחו"ל שכולו הרפתקאות וחוויות, כדי לאפשר נחיתה רכה יותר לחיקה של המציאות אתם מוזמנים למשוך עוד מספר ימים של שקט, שלווה או אקשן (אתם בוחרים) בתוך גבולות הארץ. לשוב לרוטינה המוכרת (או החדשה) בהדרגה ולהטעין כוחות מחודשים להמשך הדרך המשותפת בחיים האמיתיים.
מחפשים רעיונות איך להתפנק בשניים עוד קצת לפני החזרה הביתה? המלצות לאוהבים:

 

לחגוג ביחד בעיר הגדולה

תל אביב נחשבת ללוקיישן מופלא לאפטר ירח דבש בארץ. זו עיר שלא משנה כמה פעמים תהיו בה, היא תמיד תפתיע ותרגש אתכם בענק. נבחרת מרהיבה של חופים, מוזיאונים, אתרי תרבות, מסיבות, מסעדות, ברים, סצנה לילית שוקקת חיים וכל החומרים הדרושים להנאה.
אפשר לבחור לוקיישן קרוב לים כדי לצפות בשקיעה ולהתעורר לכחול העמוק כאשר הבריזה פורעת את השיער והאופוריה בשיא.
מלון דירות סי הוטל בתל אביב ממוקם בקרבת החוף וכולל אפילו אפשרות לשכור חדר מסוגנן עם בריכה פרטית מול נוף הים התיכון לחופשה זוגית חלומית שלא תישכח במהרה.
תוכלו להירגע במלון ואז "לטרוף" את כל הפאן שתל אביב מציעה לכם מבוקר ועד ליל.

 

לעסות לכם טוב

אחרי כל המתח שהצטבר והשפיע עליכם פיזית ורגשית, אין כמו להפקיד את הגוף בידיים מקצועיות שיודעות לעשות טוב או לעסות היטב.
אפשר להזמין ביקור חווייתי באחד ממרכזי הספא בסביבה, לטבול ביחד בג'קוזי עם שמפניה מבעבעת ביד, להשקיף לעבר הנוף ואז לחוות טיפול זוגי בין אם מדובר בעיסוי פרטני לכל אחד מכם זה לצד זו או עיסוי משותף, אבנים חמות או כל טיפול אחר שאתם אוהבים להפגת מתחים וחזרה מרעננת לשגרה שדופקת בדלת.

 

סעודה רומנטית משובחת

יש אינספור מסעדות וכל אחת בעלת קונספט קצר אחר במיקום אחר. החליטו מה בא לכם לערב זוגי טעים ומעורר תיאבון. האם זו תהיה מסעדת שף מוכרת או איזו באסטה קטנה בפינה קסומה נחבאת מהרחוב הראשי, אולי בר יינות או בכלל סדנת בישול.
חשבו איך תיהנו מהשפע הקולינארי שיש לתל אביב הממזגת כקיבוץ גלויות בין כל המטבחים האפשריים ומציעה לכם לחגוג ביחד על קיבה מלאה.
הזמינו מקום מבעוד מועד, כי יש מסעדות ואתרים קולינאריים שממהרים לסגור את רשימת המוזמנים או אם מתחשק לכם להיות ספונטאניים יותר, במיוחד אחרי ארגון החתונה שהוא פרויקט מורכב שדרש מכם תיאום מושלם, חפשו פשוט מקום שנשאר באחת המסעדות בדרך או אפילו קנו אוכל טעים ממעדנייה ואלתרו לעצמכם פיקניק בשדרה או בחוף הים מול הגלים המתנפצים.

 

סיור מרתק או מסיבה קצבית

תוכלו לתבל את הירח דבש השני שלכם או את החופשה הזוגית הראשונה שלכם אחרי ירח הדבש (איך שתרצו לקרוא לזה) בסיור חווייתי קונספטואלי, כמו סיור גרפיטי מדליק או סיור שווקים הכולל טעימות או שריינו לעצמכם מקום במסיבה שווה המתקיימת בעיר או אולי מופע שמזמן רציתם לראות.
יש הרבה מאוד הזדמנויות לחגיגה ובשלל סגנונות כך שתוכלו לבחור מה מתאים לכם – הפלגה ביאכטה, סיור במסוק בשמי הארץ, נסיעה על סגווי ברחובותיה הציוריים של תל אביב ועוד.
בדקו עם המלון בו אתם שוהים איך אפשר לשדרג ולהעצים את ההנאה במלון עצמו ומחוצה לו, כדי שתוכלו לחזור בסטייל.

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!