fbpx

המלצות טיול לתקופת הסתיו

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

הקיץ קילף את עורו היבש מהחום הנורא. והסתיו אט אט מתקרב אלינו. הדבר בא לידי ביטוי בכך שהימים והערבים קרירים יותר. והחצבים הפורחים מסמנים יותר מכל שהסתיו כבר פה איתנו.

הסתיו וגם האביב ניחנו במזג אוויר מצוין לטיולים ורבים מהמטיילים וחובבי ה hiking  מנצלים תקופות אילו לטיולים ארוכים יותר. זה בדיוק הזמן לצאת לטבע במתכונת של טיולי משפחות. השילוב הנפלא בין מזג אוויר מוצלח וחופשה יכול להוליד זמן מושלם לגיבוש בטבע עם בני המשפחה.

מזג האוויר המוצלח בסתיו מאפשר ללכת שאוויר נעים ומלטף. שלא מאפשר לבלוטות הזיעה לייצר עוד ועוד זעה. שבימי הקיץ לאחר הליכה או שהיה בחום, החולצה והביגוד נראה כאילו זה עתה יצא מהכביסה.

בלי קשר ,למרות שקריר יותר, עדיין זה לא החורף וגם לא האביב שניחנו במזג אוויר קר יותר וכן יש בסתיו ימים חמים ולא נעימים. ולכן עליכם להקפיד על אמצעי בטיחות בטיול כגון: שתייה מרובה, חבישת כובע, מריחת קרם הגנה.

 

להלן המלצות טיול מנצחות לסתיו הישראלי שלנו

אזור הצפון

שמורת המג'רסה – שמורה יפהפייה הכוללת מסלול הליכה בתוך המים, בגלל שהתקופה של הסתיו כוללת לא מעט ימים חמים ובתקופת החגים הילדים בחופש, שמורת המג'רסה מתאימה מאוד לילדים עם משפחות , גובה המים נמוך ומתאים לכל בני המשפחה גם משכו הקצר הפך אותו לאטרקטיבי מאוד. איך מגיעים ? בוויז :שמורת המג'רסה (נמצא בחלקה הצפוני של הכנרת). הכניסה בתשלום. (מנויי רשות הטבע והגנים חינם).

אזור המרכז

שמורת תל אפק – הנמצאת במקורות הירקון ממש בקרבת ראש העין ,מדובר על גן לאומי מרשים ביופיו הכולל מצודה עתיקה , מתחתיו נחל הירקון , יש בתחומי הגן מקומות לשכשוך רגליים ואגם גדול ויפה (בו אסור להתרחץ) ויפה מאוד. עוד בנוסף בגן ישנם מתקני שעשועים וספורט וגם אפשר לשלב פיקניק .כך שהמקום מתאים גם לבילוי יומי משפחתי וגם לטיול במצודה ובמורדותיה.

איך מגיעים? בוויז: גן לאומי ירקון -תל אפק. הכניסה בתשלום. (מנויי רשות הטבע והגנים חינם).

אזור הדרום

עין גדי – זה בדיוק הזמן לרדת למדבר יהודה, בקיץ שחם מאוד קשה לטייל בחום הרב, ואילו בתקופת הסתיו שנעים יותר, אפשר להגיע לעין גדי , בשמורה מלא מסלולי הליכה מקלים מאוד (מפל דוד). ועד קשים (גב חלון) שנמצא מעל המפל. שמורת עין גדי מעולה למשפחות בגלל שיש בה מנעד רחב של רמות קושי ובכך מתאימה למעשה לכולם.  כמו כן יש בה שתי שמורות טבע נחל ערוגות ונחל דוד. כך שאפשר לטייל פה גם יומיים ברצף.

בוויז :שמורת עין גדי. השמורה מסודרת. הכניסה בתשלום. (מנויי רשות הטבע והגנים חינם).

 

מסלול למטיבי לכת

אוהבי הלכת (hiking) גם כן צוהלים משמחה בתקופת טיולים זוהרת זו, בגלל שבעת זו הם יכולים לעשות מסלולים ארוכים שכוללים גם קטעים אתגרים כגון : טיפוס וגם לגמוע מרחקים ארוכים ,שבקיץ אינם יכולים לעשות אותם. אחד המסלולים שאהובים על המטיילים הישראלים הוא נחל תבור. מדובר על שמורת טבע יפהפייה הכוללת גם מים , טיפוס , הרים וגאיות ונופים משגעים.

 

לסיכום

נופי ישראל מרשימים ביופיים , ואדיות, צוקים, הרים, נחלים ומה לא. נצלו את התקופה המופלאה הזו לפני בוא הגשמים שהכל רטוב ומחליק ויש הרבה מסלולים שנסגרים בעקבות זאת.

קרדיט צילום: גיל אהרוני
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!