fbpx

המדריך לחתונות להט"ב

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

נישואים אזרחיים מעולם לא היו פשוטים יותר !

זוגות להט"ב רבים בוחרים להינשא בחו"ל על מנת שיוכלו להירשם בארץ בסטטוס של נשואים במשרד הפנים או לקיים טקס חלופי בארץ, כדי שקרוביהם יוכלו להשתתף בשמחתם.
בארץ לא מוכרים נישואים חד מיניים ומשרד הפנים ירשום סטטוס "נשואים" רק אם יוצגו מסמכים המאשרים נישואים אלה בחו"ל. כמובן שזה לא מונע מבעד רבים לחגוג כאן טקס חתונה גאה ובלתי נשכח.
בבואכם לחגוג חתונת להט"ב בארץ החליטו על הטיימינג שמבחינתכם מושלם לאירוע, בין אם אתם חובבי חורף או מעדיפים חתונת קיץ, חשקה נפשכם להפיק חתונת ערב או אתם בעניין של חתונת שישי אחה"צ באווירה קלילה יותר.
לפניכם מספר טיפים לתכנון החתונה ובחירת כל מה שצריך להפקת האירוע הייחודי שלכם:

 

אירוע בסטייל שלכם

בחירת אולם היא קריטית לאופי ולאווירה של החגיגה והדרך בה תרצו שהיא תתקיים.
ישנם גני אירועים בניחוח פסטורלי בעוד אחרים מעוצבים בטאץ' אורבני, כולל שילוב של גן מטופח קסום בשיק אחר.
אפשר לשלב בין שני העולמות ולבחור מקום שמאפשר גם קבלת פנים וטקס תחת כיפת השמיים באוויר הפתוח וגם אזור מקורה ממוזג למקרה שתנאי מזג האוויר ישתנו או תרצו להחליף תפאורה ולהמשיך לשמוח עד השעות הקטנות של הלילה באולם סגור.
התייחסו גם ללוקיישן הנבחר. למשל, אולם לחתונה גאה בראשון לציון מהווה בחירה נוחה במיוחד. העיר נושקת לערוצי תחבורה ראשיים, כך שניתן להגיע אליה בקלות ומכל האזורים הגיאוגרפים האפשריים. אגב, מיקום מנצח במרכז הארץ מעלה את סיכויי ההגעה של המשתתפים.
בנוסף, ראשל"צ מספקת אווירה נהדרת עם קרבה לים וניחוח קוסמופוליטי והיצע רחב של אולמות אירועים בעלויות אטרקטיביות ביחס לעיר הגדולה כולל זמינות גבוהה יותר של מקומות.

מי ינחה את הטקס?

החלטתם לקיים טקס אזרחי שיסמל את החיבור ביניכם? מנחה טקס אזרחי גאה יכול לעשות את ההבדל ולהוסיף להתרגשות של המעמד.
חשבו על טקס אישי אשר יתוכנן על פי הציפיות ומשאלות ליבכם והחליטו האם יתנהל בצורה הומוריסטית משעשעת או יותר רצינית? האם המנחה יספר על סיפור הכרותיכם ואהבתכם ויעניק לכם גם זמן לספר כל אחד מהצד שלו על הצד השני או לקרוא מילים שנכתבו מהלב או ציטוטים אליהם אתם מתחברים הלקוחים משירים מפורסמים אהובים עליכם?
חפשו מנחה טקסים אלטרנטיביים בהתאם לחזון שלכם והדרך בה תרצו שיתנהל הטקס. מנחה סבלני מומלץ שיש עליו חוות דעת טובות.

 

הספקים שעושים הבדל

ספקי חתונות להט"ב שותפים להצלחת האירוע שלכם וכדאי לפנות לספקים מומלצים ולצפות מראש בפורטפוליו, למשל, של הצלם, בקטעי קליפים של התקליטן ולהחליט על אטרקציות אשר ישולבו במהלך האירוע עצמו.
אם מדובר בצלמים החליטו אם סטילס ווידאו ומגנטים והיכן תרצו להצטלם בטרם האירוע על גבי הרקע מבוקש. במידה ותבחרו אולם חתונה בראשון לציון תוכלו ליהנות מצד אחד, מהתפאורה המהפנטת של הים התיכון ומהצד השני, מגנים פסטורליים וקו רקיע של המגדלים.
בחרו את שיר הפתיחה שלכם ואת הפלייליסט המועדף לשירי החתונה כולל מסיבת הריקודים. חשבו איך לשדרג את האירוע עם אטרקציות שונות ומזכרות לאורחים.

 

תפריט מנצח לחתונה גאה

הקולינריה המשובחת תורמת באופן משמעותי להנאה כשהיום יש מגוון רחב של אלטרנטיבות מעוררות תיאבון. אפשר לבחור דוכני אוכל או סגנון של יריד אוכל, מטבח פתוח לראווה, שף שמנצח על החגיגה ושלל מטעמים שמתחברים לטעמכם האישי בפרזנטציה מקורית ומעוררת השראה שמצטלמת נפלא ולא פחות חשוב מכך – טעימה.
תוכלו לתכנן את החתונה סביב קונספט שלם של פריטים שיתחברו ביחד בהרמוניה, מהאולם הנבחר דרך מנחה הטקס ועד התפריט, המוסיקה והמזכרות שיינתנו לאורחים. שיהיה במזל טוב!

 

 

קרדיט תמונה: freepik
אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לחתונה אזרחית
המרכז לחתונה אזרחית

חברתנו שמה לעצמה כמטרה להפוך את כל הליך הנישואים האזרחיים למשהו פשוט ומזמין .

אנו מאמינים שלכל אדם יש את הזכות לבחור ולהתחתן בכבוד ושואפים להפוך את התחום לנגיש וזול הרבה יותר.

ישנם מספר דרכים לבצע את הנישואים האזרחיים וחברות רבות המציעים אותם שירותים ולכן אנו מציעים לכם לבחור את החברה שתדאג לצרכים האיישים שלכם ותדע לטפל בכל מה שצריך מול כל הגורמים הרלוונטים.

נישואים הם חלק מרכזי וחשוב בחיינו ומטרתנו היא לגרום לכל אדם לממש את רצונו בדרכו שלו.

053-3569517

חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה אזרחית בזום

חתונה אזרחית בלי לטוס ובלי לצאת מהבית

נישואים אזרחים זה כבר לא מה שהיה פעם, אם פעם להתחתן בנישואים אזרחיים היה תהליך מורכב שכולל בירוקרטיה רבה טיסה למדינה זרה שתומכת ברעיון תשלום כסף רב וכו'..

כיום התהליך קל ופשוט בהרבה. הכירו את הדור החדש של החתונות האזרחיות- חתונה באופן מקוון (אונליין) ארה"ב, פיתרון נוח, מהיר ויעיל לחתונה אזרחית ללא צורך לטוס לחו"ל ואפילו ללא צורך לצאת מהבית!

אנו נדאג לכם לכל פרט מרגע הבקשה ועד אשר תהיו נשואים רשמית.

100% חוקי ומוכר רישמית

מתאים לכולם, בכל מקום

חתונה דיגיטלית מהירה

להרשם כנשואים בלי לעבור ברבנות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!