Site icon חתונמי – נישואים אזרחיים

מה הגדלים והמחירים של הדפסות על קנבס בזול?

 

  1. עם הדפסה על קנבס, קל לעצב את החלל- הדפסה על קנבס היא דרך ייחודיות ויוצאת דופן לעצב את הבית, העסק או המשרד. כמובן שכדי לעשות את זה בצורה מוצלחת כדאי לשים לב לגודל הקירות שאתם רוצים לעצב ולתלות עליהם את בד הקנבס, להחליט לגבי הסגנון והצבעים שיופיעו, להתייחס גם לזוית שמתאים לתלות את התמונה וכמובן לבחור את התמונה המושלמת לפי כל אותם נתונים. עם השירות של PIC הדפסות תוכלו להיעזר בצוות שלנו שזמין עבורכם. אנו נשמח לסייע לכם גם בבחירת התמונה וגם בעיצוב שלה.
  2. מגוון עיצובים בהתאמה אישית ולפי בחירה – כשבוחרים לעצב על קנבס ניתן גם לשנות את התמונות ממש כמו שעושים עם פוטו שופ וליצור תמונות צבעוניות בסגנון מאט, תמונות מבריקות, תמונות בסגנון של פרינט, קומיקס, שחור לבן, בסגנון של צבעי שמן, צבעי מים ועוד מגוון של אפשרויות. תוכלו ליצור קולאז‘, פאזל, לחבר כמה תמונות ביחד ולהדפיס אותן בנפרד, באמת שהשמיים הם הגבול וזה בדיוק הזמן להפעיל את היצירתיות.
  3. מחיר זול – הדפסה על קנבס בזול זה אנחנו. המחירים הטובים ביותר בישראל עם משלוח ישירות אליכם תוך מספר ימי עסקים בלבד ואפשר גם להנות משירות של הדפסה על קנבס מהיום להיום.

 

באילו חללים אני יכול לשלב הדפסות על קנבס?

למעשה ניתן לשלב את התמונות איפה שאתם רוצים רק שווה לתכנן את זה מצד אחד כדי שלא יהיה עומס על הקירות ומצד שני שתהיה התאמה בין גודל הקירות לעיצוב שאתם בוחרים.

המחירים משתנים בהתאם לגודל הבד, סוג ההדפסה והעיצוב שאתם בוחרים.

 

הדפסה על קנבס גדול למה להזמין מ PIC הדפסות?

  1. שירות מנצח תוך התאמת המוצר לצרכים ולבקשות שלכם
  2. מגוון רחב של אפשרויות עיצוב
  3. הדפסה באיכות גבוהה
  4. שירות משלוחים בפריסה ארצית
  5. קנבס איכותי
  6. המחירים הזולים בישראל
Exit mobile version